mutta mistä ja mitä tulisi ottaa huomioon?
Ostaisin uuden 156
5
963
Vastaukset
- vähissä
ovat. valmistus loppunut, mutta kyllä niitä varmaankin vielä saa. Katso vähän ajettuja, löytyy varmasti. Deltahan noita myy. Mitä ottaa huomioon ? No tiedosta sairastuvasi Alfa-kuumeeseen, namumpaa autoa saa hakea. Jos et ole vielä ajanut niin koeajon jälkeen tulet huomaamaan. Äläkä säiky ns. asiantuntijoiden kommentteja vikapesästä. Ne kommentit ovat huonon itsetunnon omaavien paskapuheita.
- romeo
Ei mitään järkeä enää ostaa uutta 156:a! 159 tulee myyntiin ihan kohta!
- K.Ä.
Ja miksei kannattaisi ostaa uutta 156:sta? Muuttuuko se jotenkin huonommaksi autoksi sinä päivänä, kun 159 tulee myyntiin? Ostavathan jotkut niitä käytettynäkin.
- Äksviis
K.Ä. kirjoitti:
Ja miksei kannattaisi ostaa uutta 156:sta? Muuttuuko se jotenkin huonommaksi autoksi sinä päivänä, kun 159 tulee myyntiin? Ostavathan jotkut niitä käytettynäkin.
Minä ainakin ostin vielä uuden 156:n. Tokihan se sitten vaihtuu varmaan 159:ään kunhan siitä SW tulee myyntiin ja koeajo on suoritettu. Hinnat ovat kuulemma myös muuttumassa vähemmän mairittelevaan suuntaan.
- sas
Äksviis kirjoitti:
Minä ainakin ostin vielä uuden 156:n. Tokihan se sitten vaihtuu varmaan 159:ään kunhan siitä SW tulee myyntiin ja koeajo on suoritettu. Hinnat ovat kuulemma myös muuttumassa vähemmän mairittelevaan suuntaan.
osta bemari on parempi. 330ci tai joku 5- 6- sarjalainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974