mutta mistä ja mitä tulisi ottaa huomioon?
Ostaisin uuden 156
5
1035
Vastaukset
- vähissä
ovat. valmistus loppunut, mutta kyllä niitä varmaankin vielä saa. Katso vähän ajettuja, löytyy varmasti. Deltahan noita myy. Mitä ottaa huomioon ? No tiedosta sairastuvasi Alfa-kuumeeseen, namumpaa autoa saa hakea. Jos et ole vielä ajanut niin koeajon jälkeen tulet huomaamaan. Äläkä säiky ns. asiantuntijoiden kommentteja vikapesästä. Ne kommentit ovat huonon itsetunnon omaavien paskapuheita.
- romeo
Ei mitään järkeä enää ostaa uutta 156:a! 159 tulee myyntiin ihan kohta!
- K.Ä.
Ja miksei kannattaisi ostaa uutta 156:sta? Muuttuuko se jotenkin huonommaksi autoksi sinä päivänä, kun 159 tulee myyntiin? Ostavathan jotkut niitä käytettynäkin.
- Äksviis
K.Ä. kirjoitti:
Ja miksei kannattaisi ostaa uutta 156:sta? Muuttuuko se jotenkin huonommaksi autoksi sinä päivänä, kun 159 tulee myyntiin? Ostavathan jotkut niitä käytettynäkin.
Minä ainakin ostin vielä uuden 156:n. Tokihan se sitten vaihtuu varmaan 159:ään kunhan siitä SW tulee myyntiin ja koeajo on suoritettu. Hinnat ovat kuulemma myös muuttumassa vähemmän mairittelevaan suuntaan.
- sas
Äksviis kirjoitti:
Minä ainakin ostin vielä uuden 156:n. Tokihan se sitten vaihtuu varmaan 159:ään kunhan siitä SW tulee myyntiin ja koeajo on suoritettu. Hinnat ovat kuulemma myös muuttumassa vähemmän mairittelevaan suuntaan.
osta bemari on parempi. 330ci tai joku 5- 6- sarjalainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1397648KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237091Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693623Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521383256Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092784Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442318- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261566Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457