Veronika Honkasalo tietysti reputti.
https://www.verkkouutiset.fi/a/teemu-keskisarja-luki-eduskunnalle-kansalaisuuskokeen-veronika-honkasalo-jarkyttavaa-puhetta/#f8ebc943
Teemu Keskisarja teki loistavan kansalaisuuskokeen
14
176
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Tenu Keskikalja taasen keppanapöhnässänä vauhdissa pitkästä aikaan,,,
Ilmeisesti IrviRiikka on löysännyt suukapulaa hieman - Anonyymi00002
Huvittava tuo keskarisarja kun se ei missään yhteyksissä tai kuvissa näytä muuta kuin täysin kajahtaneelle kaikin tavoin. No senhän on kertonut itsekin että on kerran jättänyt armeijatkin väliin mutta se oli täälä joku ketju, liekö perää mutta en yllättyisi sikäli..
- Anonyymi00003
Tenu Keskikalja ei ole käynyt armeijaa. Hän on itse kertonut julkisuudessa olevansa siviilipalvelusmies.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tenu Keskikalja ei ole käynyt armeijaa. Hän on itse kertonut julkisuudessa olevansa siviilipalvelusmies.
Ei ole Keskisarja sivari, vaan vapautettu päänsä takia.Itsehän tuo on hullun papereistaan kertonut ja käyttänyt juuri noita sanoja, hullun paperit.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tässä lehtiartikkeliksi pitkähkössä jutussa Teemu Keskisarja (PS) itse kertoo, ettei ole käynyt armeijaa. Syynkin hän mainitsee, "sain hullun paperit".
https://anna.fi/ihmiset/teemu-keskisarja-on-historioitsijoiden-rock-tahti-kuolleet-kiinnostavat-minua-enemman-kuin-elavat - Anonyymi00007
Sinä se säälittävä olet, kun istut ulosteissasi pikkupili kädessä Antin kuvaa tuijottaen.
- Anonyymi00006
Honkasalon kansalaisuus pitää peruuttaa. Hänet on poistettava Suomesta. Putin ottaa kommunistit vastaan.
- Anonyymi00008
Luin äskettäin, että jatkuva hautausmailla käyskentely ja viihtyminen kertoo ettei henkilöllä ole kaikki hyvin.
- Anonyymi00009
Hullu mikä hullu
- Anonyymi00010
On niin noloa ja myötähäpeää tulee persujen puheista niin että ei halua enää katsoa mitään eduskuntajuttua
- Anonyymi00011
Joku kirjoitti tämän jutun palstalle ja luulin sitä tavilsen keksimäksi mutta en olisi ikinä arvannut että edes persu on niin nolo että lukee tällaista eduslunnassa
- Anonyymi00012
Keskisarja on se natsimarssija.
- Anonyymi00014
Veronika Honkasalo järkyttyy usein, se ei tarkoita, että hän olisi oikeassa... päivastoin.
- Anonyymi00015
Luin tuon Keskisarjan kirjoituksen ja aivan hyvä oli.
Veronika Honkasalo voi muuttaa Venäjälle tai Afganistaniin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135875En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44637Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 56503
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34478Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää121465Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni24435