Mitäköhän hyvää minäkin olen entisessä elämässäni tehnyt, että olen ansainnut 22 senttisen kullin ja vieläpä näin nuorella iällä, kun kullini on vielä hyvän kasvun vaiheessa kuin keskikesän horsma?
Tutkimattomat ovat Herran tiet, mutta kaipa se tälläkin komeudella syynsä on - mene ja tiedä! Saas nähdä, mihinnse kasvu sitten aikanaan tyssää kun nykytahdilla on tuulut pituutta sentti lisää vuodessa!
Kyllä mielestäni jo riittäisi, mutta mitäpä asialle kukaan voi?
Ymmärrän muuten naisia, jotka tuskailevat suurten rintojensa kanssa. Ymmärrän sen täysin!
Itse pelkään kalustani koituvan vielä jonakin päivänä lantiokipuja! Ei tuollaista kymppikiloista pötkälettä enää vanhana ja lonkkavikaisena jaksaisi kantaakaan! Vanhainkodissakin se olisi vain rullatuolin pinnojenn välissä ja siitäkös se vanhana dementikkona itku repeäisi!
Ajatelkaa ja verratkaa vaikkapa 10 kilon haukeen! On se vaan kamala möllikkä...ja miettikää, se haaroväliinne!
Mitä minä olen tehnyt ansaitakseni tämän kaiken?
3
160
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Käy leikkauttamassa kaveri pienemmäksi. Niinhän mainitsemasi naisetkin hankalan suurille rinnoilleen tekevät.
Jos kaikki kropan veri kiertää jalkovälin hauessa, tyyppihän on tajuton kaiken aikaa. Jollei veri riitä yläpäähän, niin järjenjuoksukin sakkaa.
Paitsi jos siellä todella roikkuu 10-kiloinen hauki. Neuvottelehan fisun kanssa eri teille lähtemisestä.
Jatkossa sitten, joka lätäkössä ei kannata dippailla ilman asianmukaista suojausta.
xLiner - Anonyymi00002
Ihan kiinnostuksesta. Tykkääkö naisesi että on hyvä rakastella?
- Anonyymi00003
Ihan sama vaikka olisi kaksimetrinen kun ei ole käyttöä kuin itsellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1122380Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???361357- 106983
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634962- 71952
- 48865
- 89831
- 70696
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76690Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676