Kiva mies?

Anonyymi-ap

Sellaista konseptia ei ole olemassakaan, vaan jokainen määrittelee tuollaiset käsitteet ihan oman mielen mukaan. Sosiaalisuus on sellainen oleellinen asia mikä tuntuisi itsestään selvältä kivan miehen ominaisuudelta, vaikka jostakin syystä sitä ei kukaan maininnut tästä aiheesta tehdyssä vanhassa viestiketjussa. Vihamielisesti ihmisiin suhtautuva ei voi olla mitenkään kiva ja herttainen ja näitä on paljon ikisinkuissa ja tämä selittää pitkälti lukuisat yhden hengen taloudet. Mieluummin eletään yhdessä jonkin muun eläimen kuin toisen ihmisen kanssa. Rakkaudettomassa kodissa kasvaneet eivät todennnäköisesti opi koskaan rakastamaan.

33

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Nyt en ihan ymmärrä. Meinaatko että yksin viihtyminen ja se että haluaa asua yksin on merkki siitä ettei osaa rakastaa? Moni haluaa asua toisen kanssa koska ei ole varaa maksaa vuokraa yksin, koska toivoo että joku muu hoitaa kotityöt tai saadakseen seksihalunsa tyydytetyksi. Noilla syyllä eilen mitään tekemistä sosiaalisuuden ja kivan luonteen kanssa.

    • Anonyymi00002

      Kivakaan mies ei sytytä naisia kun mies ei ole ulkonäöltään naisten mieleen. Naisethan haluavat miehen olevan komea ja sen lisäksi tottakai kiltti ja kiva heille, mutta koska naisten kiinnostus kohdistuu pieneen miesjoukkoon, niin komeista miehistä käydään kovaa kilpailua naisten kesken ja komeita miehiä ei riitä kaikille naisille. Kaikilla naisilla ja komeilla miehillä on ylitarjontaa.

      • Anonyymi00003

        Jaksat höpistä siitä miten kovaa kilpailua komeista miehistä käydään. Mitä se sinuun kuuluu ja mitä sinä siitä tiedät?

        Paljon kovempaa kilpailua käydään miesten kesken ihan tavallisista kunnon naisista joissa ei ole mitään erityisempää vikaa mutta ei toisaalta myöskään mitään kovin merkillistä. Siitä et puhu koskaan mitään.


      • Anonyymi00004

        Tosi kivoista ja fiksuista rumista miehistä käydään kilpailua.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Tosi kivoista ja fiksuista rumista miehistä käydään kilpailua.

        Ei vaan kivoista hakkaajamiehistä ja pettäjä ja naimisissa olevissa miehistä käydään äärimmäisen kovaa kilpailua, siinä erottuu valheellisuudesta todelliset miesten miehet akanoista. Kenellä onni on sen ulos hakatkoon, jos pystyy.


    • Anonyymi00005

      ""Paljon kovempaa kilpailua käydään miesten kesken ihan tavallisista kunnon naisista joissa ei ole mitään erityisempää vikaa mutta ei toisaalta myöskään mitään kovin merkillistä.""

      Sehän nyt sanomattakin selvää, että tavismiehet huolisivat tavisnaisia parisuhteisiin, mutta tavisnaiset pyrkivät usein (ei kaikki) pariutumaan tasokkaampien miesten kanssa. Tämän takia ei synny parisuhteita entiseen malliin ja syntyvyys on mitä on. Kyllä sen huomaa kun katsoo miten tykkäykset kasaantuvat deittisovelluksissa samoille miehille, yksin asuvien määrä on kasvanut, lapsettomien miesten määrä on kasvanut ja yh-äitiys on lisääntynyt, koska monet ei pysty luomaan pitkäkestoisia parisuhteita, vaikka naiset on itse valinneet miehensä.

      • Anonyymi00006

        Osin tämä on varmasti myös miesten syytä jos niin voi sanoa, koska miehet jakavat ns. seksitykkäyksiä, jonka takia naiset voivat mennä ulkonäkö edellä ja kohdistaa kiinnostuksensa kaikista komeimpiin miehiin., vaikka mies usein (ei aina) haluaa vain ja ainoastaan seksiseuraa ja vaikka ei haluaisi, niin naisilla on silti miehiä paremmat mahdollisuudet saada ns. tasokkaampi kumppani juuri tuon takia. Mies ei voi saada ns. tasokkaampaa kumppania oikeastaan muulla kuin rahalla.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Osin tämä on varmasti myös miesten syytä jos niin voi sanoa, koska miehet jakavat ns. seksitykkäyksiä, jonka takia naiset voivat mennä ulkonäkö edellä ja kohdistaa kiinnostuksensa kaikista komeimpiin miehiin., vaikka mies usein (ei aina) haluaa vain ja ainoastaan seksiseuraa ja vaikka ei haluaisi, niin naisilla on silti miehiä paremmat mahdollisuudet saada ns. tasokkaampi kumppani juuri tuon takia. Mies ei voi saada ns. tasokkaampaa kumppania oikeastaan muulla kuin rahalla.

        Onhan näitä rikkaita julkkismiehiä, jotka saavat 30v nuoremman kaunottaren vierelleen. Mikäli nuo olisivat tavallisia bussikuskeja, niin naisia varmasti kuvottaisi, mutta raha ja valta on seksikästä.


      • Anonyymi00008

        Naiset ovat itse valinneet miehensä? Meinaatko että miehet olivat vain valinnan kohteena eivätkä itse valinneet naista? Ei se ihan kiin mene! Parisuhde syntyy kun mies ja nainen valitsevat toinen toisensa.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Naiset ovat itse valinneet miehensä? Meinaatko että miehet olivat vain valinnan kohteena eivätkä itse valinneet naista? Ei se ihan kiin mene! Parisuhde syntyy kun mies ja nainen valitsevat toinen toisensa.

        Oho. Ilman kommenttiasi kukaan ei olisi varmasti älynnyt, että molempien pitää valita toisensa,

        Pääpointti oli se, että kun parisuhde ei kestä, niin nainen on suorittanut itse valinnan, joten hölmöä syytellä miestä kun tämä on esim. pettänyt tai tehnyt jotain muuta.


    • Anonyymi00010

      Palstalla eräs nainen kertoi oikeuttaneensa itselleen mallimiehen sillä verukkeella, että kaikki miehet on pskoja, joten mielummin pska ja komea mies kuin pska tavismies.

      • Anonyymi00017

        Kukaan nainen ei ole puhunut mitään oikeuttamisesta.


    • Anonyymi00011

      Mieli määrittelee myös tason. Sitten perään tulee ne toivomukset, että komean miehen on oltava lisäksi kiva ja kiltti naiselle, mutta koska komeaan mieheen kohdistuu valtava kysyntä, niin hän ei voi olla kiltti ja kiva kaikille naisille.

      • Anonyymi00012

        Puhut komeasta miehestä yksikössä niin kuin tarkoittaisit jotain tiettyä komeaa miestä jonka tunnet.


      • Anonyymi00013

        Kauniiseen naiseen kohdistuu kymmenen kertaa kovempi kysyntä kuin samantasoiseen komeaan mieheen. Ja sinä jaksat hölpöttää komeasta miehestä. Komealla miehellä on kymmenen kivaa naista joista valita. Kauniilla naiselle 59 kivaa miestä joista valita.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Kauniiseen naiseen kohdistuu kymmenen kertaa kovempi kysyntä kuin samantasoiseen komeaan mieheen. Ja sinä jaksat hölpöttää komeasta miehestä. Komealla miehellä on kymmenen kivaa naista joista valita. Kauniilla naiselle 59 kivaa miestä joista valita.

        Mitä sitten? Ei tämä ole mitään lällällää kummalla on enemmän kysyntää. Hukkasit pääpointin jo. Et tunnu ymmärtävän ja sisäistävän sitä, että kauniit naiset taistelevat samoista komeista miehistä eli kauniit naiset ei pariudu alas päin, kuten komeat miehet pariutuvat heitä useammin. Kaiken keskiössä on juurikin miesten jakamat seksitykkäykset jotka mahdollistavat naisille tasokkaampien miesten tavoittelun.

        Kauniissa naisissa on kahdenlaisia naisia: niitä jotka haluavat komean miehen tai sitten niitä jotka tulevat ulkonäössä vastaan, mutta ovat jotain palkintovaimoja rikkaille miehille.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Mitä sitten? Ei tämä ole mitään lällällää kummalla on enemmän kysyntää. Hukkasit pääpointin jo. Et tunnu ymmärtävän ja sisäistävän sitä, että kauniit naiset taistelevat samoista komeista miehistä eli kauniit naiset ei pariudu alas päin, kuten komeat miehet pariutuvat heitä useammin. Kaiken keskiössä on juurikin miesten jakamat seksitykkäykset jotka mahdollistavat naisille tasokkaampien miesten tavoittelun.

        Kauniissa naisissa on kahdenlaisia naisia: niitä jotka haluavat komean miehen tai sitten niitä jotka tulevat ulkonäössä vastaan, mutta ovat jotain palkintovaimoja rikkaille miehille.

        Näkeehän tuon kun seuraa päivälehtiä: ihan tavallisen näköisillä ja iäkkäillä miehillä on rahan ja julkisuuskuvansa takia nuoria ja kauniita naisia. Näetkö nuorten miesten seurustelevan varakkaiden mummelien kanssa? Et näe.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Mitä sitten? Ei tämä ole mitään lällällää kummalla on enemmän kysyntää. Hukkasit pääpointin jo. Et tunnu ymmärtävän ja sisäistävän sitä, että kauniit naiset taistelevat samoista komeista miehistä eli kauniit naiset ei pariudu alas päin, kuten komeat miehet pariutuvat heitä useammin. Kaiken keskiössä on juurikin miesten jakamat seksitykkäykset jotka mahdollistavat naisille tasokkaampien miesten tavoittelun.

        Kauniissa naisissa on kahdenlaisia naisia: niitä jotka haluavat komean miehen tai sitten niitä jotka tulevat ulkonäössä vastaan, mutta ovat jotain palkintovaimoja rikkaille miehille.

        Kauniit naiset eivät taistele kenestäkään. Miehet taistelevat heistä, sekä tavikset että komistukset.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Kauniit naiset eivät taistele kenestäkään. Miehet taistelevat heistä, sekä tavikset että komistukset.

        Miesten taistelulla ei ole merkitystä, koska naiset kohdistavat kiinnostuksensa komeisiin sekä rikkaisiin miehiin. Sisäistätkö?


    • Anonyymi00016

      ""Kauniiseen naiseen kohdistuu kymmenen kertaa kovempi kysyntä kuin samantasoiseen komeaan mieheen.""

      Olet oikeassa, mutta menit pahasti metsään kun aloit vertaamaan kauniiden naisten kysyntää komeisiin miehiin. Kysynnällä ei ole merkitystä, koska kauniit naiset ei pane ja pariudu alas päin, kuten osa komeista miehistä tekee ja muista, että ei se ole alas päin pariutumista kun nuori ja kaunis nainen ottaa miehekseen tavallisen näköisen, iäkkään ja rikkaan miehen. Se on vain win-win suhde, jossa molemmat voittavat. Siinä suhteessa ei puhuta rakkaudesta.

      • Anonyymi00020

        Tarkoitat alaspäin pariutumisella ilmeisesti nimenomaan sitä että pariutuu itseään rumemman kanssa. Jos niin on, niin tiedoksesi:

        Kauniit naiset nimenomaan pariutuvat alaspäin, tai sitten he eivät pariudu ollenkaan. Syy: heidän tasoisisan miehiä ei ole olemassakaan.

        Olen nähnyt miten kaunis, hyvässä virassa oleva ja hemmetin mukava nainen muutti yhteen miehen kanssa joka oli rumanpuoleinen , työtön ja aina pahantuulinen. Suhde loppui siihen että mies kohteli naista huonosti. Hän asui naisen luona ilmaiseksi ja äyski aamusta iltaan. Mikään ei kelvannut herralle.

        Mies ei kestä sitä ettei tunne olevansa nausen yläpuolella. Jos hän ei saa katsoa naista alaspäin, hän kostaa sen huonolla käytöksellä.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Tarkoitat alaspäin pariutumisella ilmeisesti nimenomaan sitä että pariutuu itseään rumemman kanssa. Jos niin on, niin tiedoksesi:

        Kauniit naiset nimenomaan pariutuvat alaspäin, tai sitten he eivät pariudu ollenkaan. Syy: heidän tasoisisan miehiä ei ole olemassakaan.

        Olen nähnyt miten kaunis, hyvässä virassa oleva ja hemmetin mukava nainen muutti yhteen miehen kanssa joka oli rumanpuoleinen , työtön ja aina pahantuulinen. Suhde loppui siihen että mies kohteli naista huonosti. Hän asui naisen luona ilmaiseksi ja äyski aamusta iltaan. Mikään ei kelvannut herralle.

        Mies ei kestä sitä ettei tunne olevansa nausen yläpuolella. Jos hän ei saa katsoa naista alaspäin, hän kostaa sen huonolla käytöksellä.

        Kaikki kauniit naiset pariutuvat alas päin kun näit KERRAN näin tapahtuvan.

        Tilastot ei tue millään lailla tuota inttämääsi. Tilastojen mukaan naisen nimenomaan ovat valmiita pariutumaan vain pienen miesjoukon kanssa ja jos eivät saa miestä pienestä miesjoukosta, niin ovat mielummin ilman miestä.

        Tilastojen ja tutkimusten mukaan naiset ovat valmiita antamaan miehelle asioita anteeksi jos mies on komea. En yhtään ihmettele minkä takia parisuhteet ei enää nykyään kestä kun anteeksiantoja suoritetaan, koska kyseessä on komea mies.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Kaikki kauniit naiset pariutuvat alas päin kun näit KERRAN näin tapahtuvan.

        Tilastot ei tue millään lailla tuota inttämääsi. Tilastojen mukaan naisen nimenomaan ovat valmiita pariutumaan vain pienen miesjoukon kanssa ja jos eivät saa miestä pienestä miesjoukosta, niin ovat mielummin ilman miestä.

        Tilastojen ja tutkimusten mukaan naiset ovat valmiita antamaan miehelle asioita anteeksi jos mies on komea. En yhtään ihmettele minkä takia parisuhteet ei enää nykyään kestä kun anteeksiantoja suoritetaan, koska kyseessä on komea mies.

        Olen nähnyt tuo tapahtuvan useammin kuin kerran. Tuo tapaus jonka kerroin on vain yksi monista.

        Väität myös etteivät naiset ikinä eroa komeista miehistä ennen kuin tilanne menee todella pahaksi eli vasta siinä vaiheessa kun yhteiselo on jo sietämätöntä. Sitä ennen naiset muka antavat anteeksi yhä uudestaan koska mies on komea. Kerropa mihin omiin kokemuksiin tai tekemisen havaintoihin tuo väite perustuu. Epäilen ettei mihinkään, olet vain itse omassa mielessäsi päätellyt että niin se varmaan on.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Kaikki kauniit naiset pariutuvat alas päin kun näit KERRAN näin tapahtuvan.

        Tilastot ei tue millään lailla tuota inttämääsi. Tilastojen mukaan naisen nimenomaan ovat valmiita pariutumaan vain pienen miesjoukon kanssa ja jos eivät saa miestä pienestä miesjoukosta, niin ovat mielummin ilman miestä.

        Tilastojen ja tutkimusten mukaan naiset ovat valmiita antamaan miehelle asioita anteeksi jos mies on komea. En yhtään ihmettele minkä takia parisuhteet ei enää nykyään kestä kun anteeksiantoja suoritetaan, koska kyseessä on komea mies.

        ”Tilastojen mukaan naisen nimenomaan ovat valmiita pariutumaan vain pienen miesjoukon kanssa ja jos eivät saa miestä pienestä miesjoukosta, niin ovat mielummin ilman miestä.”

        Tämä pitää paikkansa. Tosin tilastoissa ei puhuta mitään sen pienen miesjoukon ulkonäöstä. Sen sinä keksit itse.

        ”Tilastojen ja tutkimusten mukaan naiset ovat valmiita antamaan miehelle asioita anteeksi jos mies on komea. ”

        Tämä on silkkaa puppua. Tuollaista tutkimusta ei ole.


    • Anonyymi00022

      Naiset valitsee komean miehen ja kun komea mies ottaa komeasta ulkonäöstään hyödyn irti paneskelemalla muitakin naisia, niin naiset sanoo miehen kohtelevan naista huonosti.

    • Anonyymi00023

      Yksi muslimimies kerran sanoi, että neljä vaimoa on hyvä, kunhan ovat kaikki eri ikäisiä noin 40v ikähaarukassa. Hän itse 49v. Ykkösvaimo 39v, joka pyörittää kotitaloutta, käy myös töissä ja tuo rahaa perheelle. Toinen vaimo keskittyy rahan ansaitsemiseen perheelle. Kolmas on 19v ja hänen ensisijainen tehtävänsä on tehdä lapsia ja kotitöitä. Nuorin on tietysti vasta 9v ja hän keskittyy kotitöihin ja isännän palvelemiseen.

    • Anonyymi00024
      • Anonyymi00025

        Naiset olivat hyvin tyytyväisiä suhteeseen siihen saakka kunnes kuulivat toisistaan.

        Minusta naurettavinta tuossa on, että naiset kokivat olevansa jotain rikoksen uhreja. Ovat löytäneet jonkun pellen joka viitsii leikkiä heidän kanssaan ja esittää jotain unelmien miestä. Naiset olisivat luultavasti tänä päivänä tyytyväisiä järjestelyyn jos eivät olisi kuulleet toisistaan. Ihan heidän oma valintansa. Maailma olisi täynnä oikeitakin ihmisiä, mutta he ovat halunneet jonkun keski-ikäisen Kenin barbie-leikkeihinsä.


    • Anonyymi00026

      Epäilen vahvasti, että tämäkin on argonialaisten syytä.

    • Anonyymi00029

      Miehen kivuus ja ihanuus kasvaa eksponentiaalisesti naisten silmissä sen mukaan mitä komeampi ja pidempi hän on. Statuksella (joko työelämässä, julkisuudessa tai rikollsuudessa) saadaan vielä lisää pisteitä.

      • Anonyymi00030

        Näinhän se on ja on asia jota ei saa sanoa ääneen, koska se ei ole mukavaa.


    • Anonyymi00031

      Naisten näkökulmasta kivan miehen pitää olla lisäksi komea ja suostua treffeille silloin kun naiset haluaa ja parisuhteeseenkin on alettava mukisematta, vaikka miehellä olisi naisia pitkä jono.

      Komean miehen näkökulmasta tuo on melko mahdotonta. Komeana miehenä et mitenkään pysty pitämään kymmeniä tai jopa satoja naisia tyytyväisenä eli siis lähteä kaikkien kanssa treffeille ja silloin komea mies muuttuu naisten silmissä pahaksi tai vaikeaksi. Joillain naisilla käy tietysti flaksi ja he onnistuvat nappaamaan komean miehen parisuhteeseen, mutta komea mies ei sitoudu yhteen naiseen ja kun komea mies pettää, niin naiset haukkuvat kaikki miehet, vaikka itse ovat valmiita pariutumaan vain 10% miesjoukon kanssa.

    • Anonyymi00032

      Minä en ole sosiaalinen enkä kiva. Olen pitkä ja komea. Olen myös erakkoluontoinen, välillä töykeä ja raju poika. Saunan jälkeen olut ja grillimakkara. Sen jälkeen olen yön varattu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe