Saako puolisolla olla ystävä, jonka kanssa harrastaa seksiä?

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette tästä? "Ollaan vaan ystäviä" suhteessa on myös ollut seksiä, täytyykö tämä vain hyväksyä sen vuoksi, että ystävä on "vain" ystävä ja olen "kuitenkin" puoliso? Tilanne tuntuu pahalta ja harkitsen vakavasti parisuhteen päättämistä.

20

332

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos sitä seksiä on siinä suhteessa ollut, mutta ei ole enää, niin mikä se ongelma on?

• Anonyymi00005

Tuota, onko tässä kyseessä ystävyyssuhteet, siis oikeat sellaiset?
        Oletko mies? No leikitään, että olet. Olisiko susta ihan jees, jos sun muijas paneskelis parhaan kaveris kanssa?

• Anonyymi00002

Ei ystävä, vaan ”hyvä ystävä.” 🤦‍♀️

• Anonyymi00011

Tässä hyvä korostaa, jos on hyvä ystävä kanssa niin ilman muuta?

• Anonyymi00003

Varmaan vapaamielisissä suhteissa, mutta suurin osa ei hyväksy.

• Anonyymi00004

Se on varmaan uusi muotitermi "seksiystävyys"?
      Anna monoa, minä en kutumulkkujahoroja katselisi

• Anonyymi00018

Erittäin hyvä vastaus, olen samaa mieltä!

• Anonyymi00006

Riippuu ihan siitä onko harrastanut vai harrastaa.

• Anonyymi00007

Hetkinen siis suhteeseen tullut "ystävä" nyt jonka kanssa harrastaa seksiä? Siis pettämistämistä se on jos ette ole sopineet asiasta. Vai joku vanha ystävä jonka kanssa joskus aimmin ollut seksiä. Mut olette kuitenkin naimisiin asti päätyneet et miksi se yhtäkkiä alkanut hiertämään välejä.

• Anonyymi00008

Riippuu siitä oliko seksiä ennen meidän parisuhdetta vai sen aikana. Ja onko mun kumppanilla tunteita tuota ystäväänsä kohtaan.
      Jos kumppanilla on tunteita tuota ystäväänsä kohtaan tai on harrastanut seksiä sen kanssa meidän parisuhteen aikana tai voisi kuvitella alkavansa parisuhteeseen tai seksisuhteeseen sen ystävänsä kanssa, niin sitten olisi iso ongelma. Joten pyrkisin lemppaamaan mahd. pian.

• Anonyymi00009

Minua ainakin häiritsisi. Toki riippuu kuinka hän tämän ystävän kanssa hengailee, miten paljon ja millä tavalla. Ja kertooko teidän asioita hänelle.

Jos tuo sinua häiritsee ja puoliso ei lotkauta korviaan, niin lopeta suhde varsinkin jos se on vasta alkumetreillä.

• Anonyymi00010

Jos harrastaa niin aika selkeä, lähde.

• Anonyymi00012

"Ollaan vaan ystäviä" - hahahaaaaa. Tuo lause tässä tapauksessa on kirjoitettu väärin.
      Oikea tapa on: Mä huoraan kenen kaaaaa tahaansa kanssa haluun, kato, neku vaa on ystävii. Tajuuksä et säääki oot vai "ystävä?""

• Anonyymi00013

Kerrasta poikki, se pettää aina. Niin minä teen asiat.

• Anonyymi00014

Eipä siinä, jos suhteen aikana puolisolla olisi ystävä, jonka kanssa harrastaa seksiä, olisi juurikaan pohdiskelua. Pettämistähän se olisi.

• Anonyymi00019

Totta kai se on pettämistä ja minua inhottaisi se, että saisinko minäkin mahdollisen sukupuolitaudin!!

• Anonyymi00015

Päivänselvä provo. Tai sitten ap on todella juusto.

• Anonyymi00016

Mielestäni ei

• Anonyymi00017

Ei saa olla! En hyväksy sellaista ihmisestä jota rakastan!

• Anonyymi00020

En kyllä ole rakastanut ketään yli kymmeneen vuoteen, mutta nyt olen ihastunut tummatukkaiseen lyhyeen mieheen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      141
      947
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      677
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      124
      599
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      598
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      64
      561
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      552
    7. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      515
    9. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      498
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      27
      493
    Aihe