Mitä mieltä olette tästä? "Ollaan vaan ystäviä" suhteessa on myös ollut seksiä, täytyykö tämä vain hyväksyä sen vuoksi, että ystävä on "vain" ystävä ja olen "kuitenkin" puoliso? Tilanne tuntuu pahalta ja harkitsen vakavasti parisuhteen päättämistä.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Jos sitä seksiä on siinä suhteessa ollut, mutta ei ole enää, niin mikä se ongelma on?
- Anonyymi00005
Tuota, onko tässä kyseessä ystävyyssuhteet, siis oikeat sellaiset?
Oletko mies? No leikitään, että olet. Olisiko susta ihan jees, jos sun muijas paneskelis parhaan kaveris kanssa?
- Anonyymi00002
Ei ystävä, vaan ”hyvä ystävä.” 🤦♀️
- Anonyymi00011
Tässä hyvä korostaa, jos on hyvä ystävä kanssa niin ilman muuta?
- Anonyymi00003
Varmaan vapaamielisissä suhteissa, mutta suurin osa ei hyväksy.
- Anonyymi00004
Se on varmaan uusi muotitermi "seksiystävyys"?
Anna monoa, minä en kutumulkkujahoroja katselisi- Anonyymi00018
Erittäin hyvä vastaus, olen samaa mieltä!
- Anonyymi00006
Riippuu ihan siitä onko harrastanut vai harrastaa.
- Anonyymi00007
Hetkinen siis suhteeseen tullut "ystävä" nyt jonka kanssa harrastaa seksiä? Siis pettämistämistä se on jos ette ole sopineet asiasta. Vai joku vanha ystävä jonka kanssa joskus aimmin ollut seksiä. Mut olette kuitenkin naimisiin asti päätyneet et miksi se yhtäkkiä alkanut hiertämään välejä.
- Anonyymi00008
Riippuu siitä oliko seksiä ennen meidän parisuhdetta vai sen aikana. Ja onko mun kumppanilla tunteita tuota ystäväänsä kohtaan.
Jos kumppanilla on tunteita tuota ystäväänsä kohtaan tai on harrastanut seksiä sen kanssa meidän parisuhteen aikana tai voisi kuvitella alkavansa parisuhteeseen tai seksisuhteeseen sen ystävänsä kanssa, niin sitten olisi iso ongelma. Joten pyrkisin lemppaamaan mahd. pian. - Anonyymi00009
Minua ainakin häiritsisi. Toki riippuu kuinka hän tämän ystävän kanssa hengailee, miten paljon ja millä tavalla. Ja kertooko teidän asioita hänelle.
Jos tuo sinua häiritsee ja puoliso ei lotkauta korviaan, niin lopeta suhde varsinkin jos se on vasta alkumetreillä. - Anonyymi00010
Jos harrastaa niin aika selkeä, lähde.
- Anonyymi00012
"Ollaan vaan ystäviä" - hahahaaaaa. Tuo lause tässä tapauksessa on kirjoitettu väärin.
Oikea tapa on: Mä huoraan kenen kaaaaa tahaansa kanssa haluun, kato, neku vaa on ystävii. Tajuuksä et säääki oot vai "ystävä?"" - Anonyymi00013
Kerrasta poikki, se pettää aina. Niin minä teen asiat.
- Anonyymi00014
Eipä siinä, jos suhteen aikana puolisolla olisi ystävä, jonka kanssa harrastaa seksiä, olisi juurikaan pohdiskelua. Pettämistähän se olisi.
- Anonyymi00019
Totta kai se on pettämistä ja minua inhottaisi se, että saisinko minäkin mahdollisen sukupuolitaudin!!
- Anonyymi00015
Päivänselvä provo. Tai sitten ap on todella juusto.
- Anonyymi00016
Mielestäni ei
- Anonyymi00017
Ei saa olla! En hyväksy sellaista ihmisestä jota rakastan!
- Anonyymi00020
En kyllä ole rakastanut ketään yli kymmeneen vuoteen, mutta nyt olen ihastunut tummatukkaiseen lyhyeen mieheen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51881
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92848Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15756Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3710Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1584- 61553
- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184549- 70533
- 59527