Olen huomannut, että pitkät ystävyyssuhteeni ovat alkaneet hiipumaan. Olen vuosien varrella pyytänyt mukaan konsertteihin tai kahville. Joskus on tehty kävelylenkki. Joku aika sitten päätin, että en ala ehdottamaan mitään. Katson, ottaako joku minuun päin yhteyttä. Siitä on jonkin aikaa kulunut. Enpä taida ottaa yhteyttä. Jos minut tytstin unohdetaan, niin täytyy keksiä muuta sisältöä elämään.
Hiipuvat ystävyyssuhteet
13
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ketään ei kiinnosta 🥱
- Anonyymi00002
Tuttua. Ikä tuo muutoksia, eikä aina jaksaisi pitää yhteyttä. Etenkin kun vaikkapa soittaessa saa vain yksipuolisesti kuunnella, eikä vastavuoroisuutta ole.
Itse olen alkanut vähentää yhteydenpitoa, mutta yritän silti edes jotenkin säilyttää vanhat ystävät.
Plus, että elämäntilanteet vievät niin paljon aikaa ja voimia, ettei vaan jaksa. - Anonyymi00003
Miks naisilla on kaikki niin vaikeaa?
🙆🏻♂️- Anonyymi00004
Mikä ihmeen KAIKKI on vaikeaa? Höpö höpö!
- Anonyymi00007
Semmoista se on
- Anonyymi00008
Ainakin heiltä tuli pari tekstaria, joissa toivotettiin hyvää juhannusta. Eivät sentään ole kokonaan unohtaneet. ☺️
- Anonyymi00009
Kaisa lymi, väärä ystävä. Kuuntele🧡 ei tuollaiset ystävät ole ystävyyden arvoisia, ei vaikka kuin hyväsydämminen heitä kohtaan olisit. On rohkeutta sellaisesta itsensä irti repäistä.🤷♀️
- Anonyymi00010
En ala kertomaan itsestäni tai kavereista enempää, mutta on ollut aika monta netti kaveria, joiden kanssa oli ihan virtuaalisia kaveruuksia. Toinen saattoi olla alunperin perheellinen tai yksinoleva. Kun elämässä tapahtuu muutoksia, niin kaveruus jää. Puhelinnimerotkin häviää ajan myötä joko uusien puhelimien myötä tai ne hävitetään muuten. Itse olen myös laittanut aika tiukat suojaukset ulkopuolisten näkemisiin facebookissa. Mutta tätä tämä elämä on. En tiedä olenko ainoa jolle kuitenkin joskus tulee mieleen joku aiemmin virtuaalisesti ollu ihminen ne jutut sieltä ajan saatosta. Joskus tutkii niitä numrohaussa tai jopa facessa, mutta en ala kaivelemaan sen enempää. Jos sovitaan, että pidetään yhteyksiä, niin se on hänen juttu jonka elämä on muuttunut enemmän.
- Anonyymi00011
Jotkut vain esittää, että sais urkittua toisen asioita
- Anonyymi00013
Jos maksat ja tarjoat kaiken nii kavereit löytyy
- Anonyymi00014
Helppoa kun on vain facekavereita joiden kanssa ei edes tapaa missään kun niin erilaiset menot ja elämät.
- Anonyymi00015
Minulla vanhoja kavereita facessa, eikä me olla sielläkään juteltu vuosiin. Pari tykkäystä ollaan laitettu puolin ja toisin joihinkin postauksiin.
- Anonyymi00016
Itse tein saman aikoinaan. Harvoin on puhelin soinut sen jälkeen ja vielä harvemmin, kun yksi kaveri pyysi hitsaamaan autoaan ja kieltäydyin vedoten menoihin. Itse asiassa ei kiinnostanut hitsailla, eikä menoja ollut.
Nykyäänkin, jos joku soittaa hän pyytää kylään työkalujen kanssa ja tiedän, kun enää ei jaksa autella, loppuu nekin pyynnöt.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632