Ev lut kirkko on Suomessa aikaa sitten luopunut Pyhän Hengen antamista ohjeista

Anonyymi-ap

Raamatussahan Pyhä Henki on antanut ohjeet kuinka seurakunta tulisi järjestää ja millaista seurakuntaelämä ja uskovan elämä pitäisi olla.

Ev lut kirkon papit ovat nyt Suomessa aikoja sitten jo tulleet siihen tulokseen, että Pyhä Henki ei ole voinut tietää, minkälaiseksi maailma menee ja miten paljon tieto on lisääntynyt, joten he ovat siis hyljänneet jo aikoja sitten Pyhän Hengen ilmoituksen seurakuntajärjestyksestä ja Pyhän Hengen mukaisesta elämäsä seurakunnassa.

Tässä siis ihmisviisaus on hylännyt Jumalan antaman viisauden Pyhässä Hengessä Raamatun sanassa.

Raamattu on kirjoitettu Pyhän Hengen inspiroimana ja sisältää ohjeet koko tämän armotalouskauden ajaksi. Niitä Jumala ei aio muuttaa, koska ne on tarkoitettu Jeesuksen seuraajille turvallisiksi ohjeiksi koko tämän maailman ajan kestäväksi.

Niinpä Jumala on hylännyt ev lut kirkon seurakunnat, koska seurakunnat ovat hyljänneet Jumalan ohjeet.

Ihmisviisauden antamat säännöt eivät päde Jumalan edessä.

Ilm. 3:16
Mutta sinä olet haalea, et kuuma etkä kylmä, ja siksi minä oksennan sinut suustani.
3:2
2 Herää ja vahvista sitä, mikä vielä on jäljellä, sitä, mikä jo oli kuolemaisillaan. Olen havainnut, että tekosi eivät täytä minun Jumalani vaatimusta

31

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Rauhaa!

Oppi että Pyhä Henki ei voi poiketa aiemmasta Raamatun ilmoituksesta on myös ihmisoppi. Muistaakseni Philon kehittämää filosofiaa. Eusebios kertoo että Raamattuun hyväksyttiin vain sellainen joka on sopusoinnussa aiemman kanssa.

Koraani on kuitenkin Jumalan puhetta sekä Toinen Puolustaja, Totuuden Henki, Hän jonka olemassaolo kumoaa Philon filosofian. Islamilla on yli miljardi kannattajaa ja se vaikuttaa myös niissä jotka ei ole islamissa virallisesti.

• Anonyymi00011

Et osaa edes kirjoittaa totuuden Henkeä oikein. Ei käy, koska totuuden Henki puolustaa vain Jeesusta ja todistaa hänestä - ei hänen uhraamisestaan teurastettuna ja kirottuna tosi Jumalana, eikä edes Islammin opissa, koska senkin jumaluus on Jeesuksen sanoin Saatana ja kaiken valheen isä.

• Anonyymi00002

Entäs yhteihengen?

• Anonyymi00003

Rauhaa!

Paavi on koko kirkon johtaja ja määrittelee välillä hieman jälkijunassa sen millainen on PYHIEN YHTEISÖ. Esim. Pappeuteen kuuluu Selibaatti ja he eivät ole naimisissa.

Uskon YHDEN, PYHÄN, KRISTILLISEN JA APOSTOLISEN SEURAKUNNAN on tarpeeksi useissa tapauksissa.

Jumalan seurakunnissa on tiukempi lain noudatus kuin Kristuksen seurakunnissa jne.......

Seurakunta on eri asia kuin kirkko. Maria Magdalena oli seurakunnassa ja sen keskiössä. Sen sijaan kirkko tukeutuu Moosekseen, Eliaan ja Kristukseen.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Rauhaa!

Paavi on koko kirkon johtaja ja määrittelee välillä hieman jälkijunassa sen millainen on PYHIEN YHTEISÖ. Esim. Pappeuteen kuuluu Selibaatti ja he eivät ole naimisissa.

Uskon YHDEN, PYHÄN, KRISTILLISEN JA APOSTOLISEN SEURAKUNNAN on tarpeeksi useissa tapauksissa.

Jumalan seurakunnissa on tiukempi lain noudatus kuin Kristuksen seurakunnissa jne.......

Seurakunta on eri asia kuin kirkko. Maria Magdalena oli seurakunnassa ja sen keskiössä. Sen sijaan kirkko tukeutuu Moosekseen, Eliaan ja Kristukseen.

Olen tutkinut, ja saanut selville sen, että Pyhä Henki antaa kullekin erilaisen vastauksen samaan asiaan. Että on siinäkin johdattaja!

• Pyhä Henki on harhaanjohtamisen mestari.

• Tässä ei raamatuita tarvita.

• Anonyymi00004

Joo, Jeesus sanoi juutalaisten uskovan ennemmin kuolleisiin kuin ELÄVÄÄN JOKA SEISOO HEIDÄN EDESSÄÄN. Hänellä on valta kyllä herättää jopa kuolleet takaisin elämään. Niinpä jonain päivänä jälleen Daniel, Daavid ja Nooa kävelee maan päällä.

Silloin on niitä jotka puhuu Danielin kirjasta mutta kieltävät Danielin joka seisoo heidän edessään elävänä.

• Anonyymi00005

Totta.

• Anonyymi00006

Koraani ei ole Jumalan puhetta, koska koraani hylkää pelastuksen Kristuksessa.

Pyhä Henki johdattaa aina Kristukseen ja Jumalan täydelliseen uhriin Golgatan ristillä.

Kaikki ne opit, jotka hylkäävät Kristuksen ovat harhaoppeja, riivaajien oppeja - eivät Jumalasta.

Uudessa Testamentissa annettiin Uuden Liiton seurakunnalle ohjeet, miten kaikki tulee seurakunnissa järjestää. Ei siihen Pyhä Henki anna mitään uusia ohjeita.

Oppi, joka hylkää Jeesuksen Kristuksen antaman Uuden Liiton ohjeet, on perkeleestä.

Luuk. 22:20
      Aterian jälkeen hän samalla tavoin otti maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka vuodatetaan teidän puolestanne. [2. Moos. 24:8; Jer. 31:31; Hepr. 10:10]
      1. Kor. 11:25
      Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

• Anonyymi00012

Paavalin sanoja sinä yönä, kun Jeesus kavalleettiin, sanoo Paavali.

• Anonyymi00027

Näin tärkeässä asiassa ei tulisi jättää mitään pois tai se väärentyy merkitykseltään.
        "Herramme Jeesus Kristus,
        sinä yönä, jona hänet kavallettiin,
        otti leivän, siunasi, mursi
        ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen:
        Ottakaa ja syökää,
        tämä on minun ruumiini,
        joka annetaan teidän puolestanne.
        Tehkää se minun muistokseni.
        Samoin hän otti maljan,
        kiitti ja sanoi:
        Ottakaa ja juokaa tästä, te kaikki.
        Tämä malja on uusi liitto minun veressäni,
        joka vuodatetaan teidän puolestanne
        syntien anteeksiantamiseksi. 💕👌
        Niin usein kuin te siitä juotte,
        tehkää se minun muistokseni.

(Matt. 26:26-29; Mark. 14:22-25;
        Luuk. 22:14-20; 1. Kor. 11:23-25)"

• Anonyymi00007

Amen.

• Anonyymi00008

Moi. Kiitos aloituksesta. Ei kannata varmaan ajatella, että Jumala on kanssakäymisessä kirkon kanssa, vaan Hän on aina yhteydessä ihmiseen yksilönä. Luterilaisessa kirkossakin on paljon aidosti Jeesukseen turvautuvia ihmisiä. Toki he ovat kirkon jäseniä, koska täällä ollaan oltu jo sitä lähempänä tuhatta vuotta kuitenkin, monen sukupolven ajan. Jumala ei kuitenkaan pelasta tai hylkää ihmistä sen perusteella, minkä kirkon jäsen hän on tai kuuluuko kirkkoon ollenkaan, vaan ainoastaa sen perusteella, kun ihminen aidosti turvautuu Jeesuksen Kristuksen sovitustyöhön ja sen kautta annettuun armoon.

Ei kannata siis tuomita yhtenä kimppana ihmisiä ihmisenkään sen perusteella, mihin kirkkoon ihmiset kuuluvat. Tuomiovaltaa ensinnäkään ei ole kenellekään ihmiselle annettu ja toiseksi tuomitsija tekee valtavan synnin itse, kun hän tuomitsee siinä samalla instituution tuomitessaan lukuisia Jeesukseen turvautuvia ihmisiä. Ja silloin hän ikään kuin tietämättään halventaa myös sen, johon monet näistä ihmisistä kuitenkin toivonsa pistävät eli Jeesuksen eli viime kädessä Jumalan. Eli tietämättään ihminen näin voi jopa syyllistyä Pyhän Hengen pilkkaan.

Tämä on nyt varoituksen sinulle ja muille, ketkä näin käyttäytyvät. Jumala on kuitenkin armollinen. Jeesus rakastaa kaikkia Jumalan lapsia ja haluaa pelastaa jokaisen. Käänny siis synnistäsi heti. Ole siunattu! Aamen.

• Anonyymi00013

Mikä "se annettu armo on"? Paavali toteaa, että se päivä tulessa ilmestyy, joka näyttää, että MIKÄ OLI SE TEKO uskoa häntä. Onko tämä se armo? Ja millä tavalla? Löytyy 1.Kor.12-13.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mikä "se annettu armo on"? Paavali toteaa, että se päivä tulessa ilmestyy, joka näyttää, että MIKÄ OLI SE TEKO uskoa häntä. Onko tämä se armo? Ja millä tavalla? Löytyy 1.Kor.12-13.

Siis 1.Korinttolaiskirje, luku 3. Nuo on jaenumerot.

• Anonyymi00015

Moi. Sen verran otan toki takaisin tästä kommentista, että et missään nimessä tuolla aloituksella ole tietenkään pilkannut Pyhää Henkeä. Melko asiallinen aloitus oli kuitenkin. Ajattelin vain, että ei meidän varmaan kannata koko ajan hakea vikoja vanhoista kirkoista ja siirtää niitä ikään kuin koskemaan kaikkia kirkon jäseniä, koska elävästi uskovia on paljon vanhojen kirkkojen jäsenissäkin. Ovathan suurin osa esim. Pohjoismaiden kaikista asukkaistakin näiden kirkkojen jäseniä. Kyllä siihen määrään mahtuu jo hyvinkin pajon Jeesukseen uskovia ja Häneen turvautuvia ihmisiä. Ei mikään seurakunta ole täydellinen, vajavaisia kaikki seurakunnat ovat, koska ne muodostuvat vajavaisista ihmisistä. Siksi Jeesus maailman tulikin, että vajavaiset ihmiset saisivat armon ja pelastuisivat.

Voi hyvin!

• Anonyymi00016

Miten 'aidosti turvaudutaan Jeesukseen? Miten Jeesusta käytetään hyväksi?

• Anonyymi00017

Miten Jumala antaa armon, mistä ja miksi hänen armottomuuttaan on pelättävä?

• Anonyymi00018

Miten Jeesus haluaa pelastaa jokaisen ja miltä vaaralta?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jeesuksen sovitustyön eli ristintyön kautta annettu armo ja sovinto katuvien ihmisten ja Jumalan välillä. Voimia!

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Jeesuksen sovitustyön eli ristintyön kautta annettu armo ja sovinto katuvien ihmisten ja Jumalan välillä. Voimia!

Jeesus ei tehnyt mitään sovitustyötä, vaan hänet tuomittiin kuolemaan.

• Anonyymi00009

Osaako Pyhä henki myös puhua, eikä ainoastaan Pedon kuva - tämä oli ihan uusi tieto.

• Anonyymi00010

No, se nyt annetuista Pyhän hengen ohjeista ainakin muistetaan, että ensimmäisenä on Jeesus kidutettava kuoliaaksi ja kirottava tosi Jumalana, Israelin Jumalana, ja syötävä Paavalin antamin ehtoollissanoin teurastettuna pääsiäisen uhrilampaana, kuvitellen ruumiin ja veren olevan todellisesti läsnä, ettei tule vikapääksi Herran ruumiiseen ja vereen, ja on perattava pois Jeesuksen opettama taivasten valtakunta - näitä Pyhän hengen määräyksiä ei kirkko ole unohtanut.

• Anonyymi00019

<<< Jeesus rakastaa kaikkia Jumalan lapsia ja haluaa PELASTAA jokaisen. Käänny siis synnistäsi heti. Ole siunattu! Aamen.<<<

MITÄ SIKAMAISTA PASKAA JEESUKSEN NIMEEN!!! PAINU HELVETIN TULEEN!!!

Kristinuskon perusta Paavalin syntiopilla ja hänen omin sanoin Jeesuksen nimeen:

<<<7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen. .. sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista?

7:25 KIITOS JUMALALLE JEESUKSEN KRISTUKSEN, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN lihalla SYNNIN LAKIA.<<<

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=roo&luku=7

• Anonyymi00020

Olen niin - lisäystä - kurkkuani myöten täynnä tätä Jeesuksen nimeen valehtelua, hänen nimensä hyväksikäyttöä pahuudessa, ja niin Jeesuksen kuin Luojajumalankin häpäisemistä sekä rienaamista. No, onneksi Paavali on helvetin heille luvannutkin!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Olen niin - lisäystä - kurkkuani myöten täynnä tätä Jeesuksen nimeen valehtelua, hänen nimensä hyväksikäyttöä pahuudessa, ja niin Jeesuksen kuin Luojajumalankin häpäisemistä sekä rienaamista. No, onneksi Paavali on helvetin heille luvannutkin!

Ja kaikki jo alkaa Jeesuksen kavaltamisella, ja äärimmäisen julmalla kuoliaaksi kiduttamisella - tosi pyhää ja hyvää!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ja kaikki jo alkaa Jeesuksen kavaltamisella, ja äärimmäisen julmalla kuoliaaksi kiduttamisella - tosi pyhää ja hyvää!

En yhtään ihmettele, jos kirkkoja poltetaan - moni on jo traumatisoitunut näillä
        valheilla lapsenakin hyväksikäytöistä.

• Anonyymi00025

Paavali tosin ei tainnut luvata helvettiä kellekään. Hän puhui vihastuksen päivästä sekä siitä miten kukin saa tekojensa mukaan, mutta ei ketään tuominnut helvettiin. Ei edes niitä homoja eikä muita pahiksia joista puhui. Heille tuomio oli se, että Jumala oli heidät hyljännyt.

Se ei tarkoita että sitä että helvettiä ei ole, vaan sitä että Paavali julisti pelastusta, sitä miten ihminen pelastuu eikä sitä miten joutuu helvettiin.

Silloin juttujen sävy on aivan toinen.

• Anonyymi00026

Evlut kirkon piispat on kirkon tuhoajia.

• Anonyymi00028

Toimitaanko näissä hengessä?
      Ef:5:3 Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne - niin kuin pyhien sopii - 5:4 älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.

Jaakob: 3:17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.3:18 Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.

niin kuin pyhien sopii- onko Pyhyys mukana?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1289
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      35
      820
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      587
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      580
    5. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      27
      576
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      538
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      526
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      511
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      15
      472
    10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      15
      472
    Aihe