Pakko kysyä naisilta...

Anonyymi-ap

Juu, elikkä minkä kokoinen teidän naisten kumppanin pitäisi olla, vai haittako koko? Siis pituus ja paino, ei keskitytä nyt ollenkaan siihen miehiseen tykistöön. Itse mietin tätä paljon nuorena miehenä ja olen vähän epävarma, kuinka suuri tekijä miehen koko loppupleissä naisille on. Olisi kiva kuulla mielipiteitänne ja pohdiskelua asiasta.

26

338

Äänestä

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En halua minkään kokoista enkä minkään ikäistä miestä enää koskaan elämääni pilaamaan! Olen samanlainen kuin nuorin lapseni, viihdymme todella hyvin yksin, emmekä halua ketään pilaamaan rauhallista elämäämme!

• Anonyymi00002

Ei ole väliä vaikka mies olisi lyhyempi tai vaikka saman pituinen kuin itse. 😁 Helpompi pussata.

• Anonyymi00003

Ei se ulkonäkö ja koko ratkaise jos muuten menee yksiin ja viihtyy toisen seurassa.

• Anonyymi00004

Olen tässä viimeaikoina deittaillut n.160cm miestä. Kun on mukava ihminen niin ei sillä pituudella niinkään väliä.

• Anonyymi00005

Ei mitään väliä, jos on rehellinen mies,jolla hyvät jutut. Vielä plussaa jos miehen sydän on puhdasta kultaa ja se sykkii vain minulle eikä kaikille helman heiluttajille. Sillon ei ulkonäkö merkkaa mitään.

• Anonyymi00006

Itse tykkään että mies on sellainen nallekarhumainen, ei mikään kukkakeppi siis.
      Kai pituus sillei vaikuttaa että kun itse olen about 170 cm, niin voisi olla samoissa lukemissa tai pitempi.

• Anonyymi00007

Pidän hoikista miehistä. Suht saman pituisista kuin itse olen. Koen suuren kokoeron hankalaksi ja hieman ärsyttäväksi monissa asioissa. Ei tuo nyt tietenkään kynnyskysymys ole, jos muuten on upea tyyppi, mutta ihannetilanne olisi tuo.

• Anonyymi00008

Alkuun saattaa viehättyä milloin mistäkin syystä jonkun ulkonäöstä, mutta on käynyt kerran tai kaksi tai useamminkin niin, että vasta ihmiseen tutustuessa joku alkaakin näyttää maailman suloisimmalta ja komeimmalta. Se on niin, että se persoona ja miten vaikkapa huumorintaju ja jutut natsaa onkin kaikista tärkeintä. Se millaiselta oma olo tuntuu toisen seurassa ja kun huomaa toisenkin viihtyvän

• Anonyymi00010

Hyvin sanottu, juurikin näin! se vain natsaa kun natsaa. Voisin miettiä ja kertoilla ja kuvailla millainen unelmamies olisi fyysisesti, mutta ei sillä ole mitään merkitystä. Ehkä se meillä naisilla on vain niin että muut asiat ratkaisee. Toisin kuin miehillä on ne tiukat ulkonäkörajoitukset naisten suhteen. Ja sitten tietysti aina poikkeukset, joku nainen voi olla hyvin ulkonäkörajoitteinen ja joku mies taas kykenee ajattelemaan muutakin kuin kuorta, mutta pääsääntöisesti se on näin.

• Anonyymi00009

Vastaukseni on varmaan tylsä eksaktin tiedon hakijalle, mutta ei sillä ole väliä. Siis sillä miehen koolla ei ole väliä. Ei pituudella eikä painolla. Kunhan kutakuinkin kykenee, on kiinnostunut minusta, tunteita minuun, eikä ihan sellainen outo ja tyhmä. Siis kertakaikkisen keskinkertaista tyhmempi ja oudompi. Ihan perusjamppa riittää, joka ei ole persu.

• Anonyymi00011

Miehekäs olemus sytyttää, pituudella ei sinänsä väliä.

• Anonyymi00012

yli 180cm maila mielellään 15 cm —>

• Anonyymi00013

Minulle miehen pitää olla pidempi kuin itse eli ainakin 185cm ja ei lihava mutta ei kukkakeppi.

• Anonyymi00014

Ei pituudella väliä. Kaikista ilkeämpiä itselleni ovat olleet Napoleonin syndrooma kärsivät miehet. Vaikka itsekin olen lyhyt. Enemmän minusta aina olleetkin pitkät miehet kiinnostuneita. Vaikka naimisiin lopulta päädyin lyheämmän kanssa.

• Anonyymi00015

Kysymyksiin ennen kiihkeämpää jutustelua kuuluu ettette suinkaan ole harrastaneet mitään luonnotonta eiksje.

• Anonyymi00016

Onko 170 pitkä mies siis näin ollen sopiva? Jos ei ole siis läski eikä hammastikku!

• Anonyymi00018

En tiedä kenen haluaisit vastaavan tuohon, mutta oman vastaukseni tuppaan tähän.
        Kyllä, 170cm pitkä mies on sopiva.
        Enemmänkin kuin vaan sopiva.

• Anonyymi00017

Ei se miehen koko, siis pituus/lyhyys/paino ole se mikä saa kiinnostumaan tai mikä vaikuttaisi johonkin.
      Ei myöskään vaikuta se millä tavalla se joku tuo ajatuksensa tai tunteensa esille.
      Tai oikeastaan vaikuttaa kyllä jonkin verran sittenkin.
      Ei kiitos sellaiselle joka yrittämällä yrittää liikaa "sivistyssanoja" käytellä. Yrittää olla jotain ihan muuta kuin mitä onkaan.

Vihaan enemmän kuin mitään muuta sitä ihmisten tasottelua, mutta nyt on pakko käyttää sitä esimerkkinä.
      Mieluummin "atm" kuin "ytm" :)

Mieluummin reilusti tollo kuin feikki.
      Tärkeintä on aitous, ja rakkaus.

Tämä on vain minun oma mielipiteeni aiheesta.

• Anonyymi00019

En ole koskaan ihastunut tosi isokokoiseen mieheen. Olen keskimittainen ja solakka nainen.

Muuten en ole koskaan edes miettinyt asiaa. Sitä ihastuu keneen ihastuu.

Mutta nyt kun kysyit, niin jostain syystä jättiläiset joita pitäisi kuikuilla tai kädet ei menisi ympäri , ei ole iskeneet, kolahtaneet.

• Anonyymi00020

Ei kun. Rehellisesti koolla ei ole mitään väliä.
        Jos miehellä on pilkettä tai on kiinnostunut naisista , on mahdollista ihastua.

• Anonyymi00021

Ja kait nyt miehen pitää aito olla. Ei mikään kylmä muttei kuitenkaan pinnalinen lääppijä. Semmonen jonka kainaloon olis kiva tulla ilman että ukkeli heti enempää haluasi! Vai olenko asian väärin ymmärtänyt:)?

• Anonyymi00022

Upeita naisia ovat noin 180 senttiset hoikat ihanat solakka vartaloiset vaalea piirteiset naiset! <33

• Anonyymi00024

Mitenköhän tämä itse keskusteluun edes liittyy? Nyt kysyttiin naisilta miehestä, ei mieheltä naisesta tai mikä ikinä haluatkaan olla typerys...

• Anonyymi00023

Olet liian tyhmä pariutumaan. Ole omillasi niin ei leviä geenit. Sen verran sanon että makuja on yhtä monta kun ihmistäkin, miten tollaiseen voi vastata. Jos painat 400 kg ja asut sängyssä niin hae rehellisellä kuvalla seuraa, joka pitää niin ottaa varmaan yhteyttä. Joitakin kiihottaa paksut ja toisia laihat.

• Anonyymi00025

19cm pitkä ja 15cm ympärysmitta kuulemma kelpaa.

• Anonyymi00026

Itsehän olen tavannut kumppani niin että he ovat istuneet eikä mitään käsitystä minkä mittaisia olivat. Exästä järkytyin vähän kuinka pitkä oli kun nousi ylös. Nykyinen on lyhyempi. Aivan toiset asiat olleet oleellisia kuin koko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      58
      1666
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      365
      1172
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      137
      950
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      14
      794
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      622
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      608
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      558
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      46
      552
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      485
    Aihe