ja tähän päivään on minun hyvä lopettaa projekti! Olen tullut siihen tulokseen, ettei minulla ole mitään tarvetta löytää yhtään uutta ihmistä elämääni, ei minkään ikäistä! Voin mainiosti yksin ollessa ja ulkona kulkiessani. Enhän etsinyt koskaan diskostakaan ketään! Muut ajatettelevat eri tavalla kuin minä, mutta minä en voi muuttua toisenlaiseksi kuin olen, eli tietyllä tavalla erityispiirteinen ja sen lisäksi demiseksuaali! Nuo ovat sellaisa tekijöitä, joiden takia voi kestää vuosia, jotta minulle voisi löytyä uusi kumppanii! En minä jaksa enää etsiä ketään, koska silloin minä eläisin sellaista elämää, mikä ei ole minun näköistä elämää! Projekti ei ole koskaan ollut minun näköistä elämää, koska ihan joka ikisenä päivänä, kun se on ollut läsnä elämässäni se on saanut vain vahinkoa aikaan kaikella sillä täysin turhalla esityksellä, jota on toistettu vuodesta toiseen, kun luulitte etten ollut ymmärtänyt kaikkea! Ihmiset ylipäätään kiinnostavat minua todella vähän! Olen kokenut kauan niin, että elämässäni ovat jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Siksi en ole koskaan oikeastaan ymmärtänyt sitä, miksi minun pitäisi erilaisena ihmisenä yrittää olla samanlainen kuin suurin osa ihmisiä! Koen olevani hyvin samanlainen kuin nuorin lapseni ja siksi ymmärrän häntä hyvin! Hän sai asperger diagnoosin 5-vuotiaana, mutta minä tunnistin hänen oireena jo 3-vuotiaana! Vaikka puheterapeutti ei ollut vuoteen samaa mieltä kanssani! Kun poikani alkoi lukea vajaa 4-vuotiaana itsekseen tekstiä maitopurkista ja kun annoin hänelle kynän ja paperia, hän osasi myös kirjoittaa kolmen sanan lauseita, kun pyysin häntä kirjoittamaan. Meissä oleva samanlaisuus vaatii yksin olemista ja itsekseen olemista ilman toisen ihmisen häirintää! Olen ääniyliherkkä! En koe mitään tarvetta olla tekemisissä juuri kenenkään muiden kuin omien lasteni kanssa! Ehkä sekin vaikuttaa, kun minulla on ikää paljon! Minusta tuntuu turhalta löytää uutta ystävää, koska pidän hiljaisuudesta ja omasta rauhasta! Ja minulla ei ole mitään tarvetta sanoittaa kenellekään mitään! Kirjoittamisesta pidän, mutta en vastavuoroisuudesta uusien ihmisten kanssa! Tämän ikäisenä kuin minä olen, tuttu elämä tuntuu juuri omannäköiseltä elämältä mitään siihen lisäämättä ja mitään siitä poistamatta! Ainoan asia mitä todella syvästi halusin oli se minulle todella rakas työpaikka ja ne aivan ihanat työkaverit! Jo sieltä asti olen ollut samanlainen kuin nyt olen, eikä ole oikein joutua muuttamaan itseäni, jonkun toisen ihmisen tarpeen vuoksi! Se ei tee hyvää psyykelle, enkä sellaiseen koskaan voisi suostuakaan! Minulla on vahvat omat mielipiteet ja ne ohjaavat minua aian olemaan oikeassa omaa elämääni koskien! En tavallaan voi kiittää ketään projektin aloittamisesta, koska koen sen olleen aina minulle tarpeeton.
Tänään on Helsinki päivät
3
77
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ainoa asia mistä pidin oli täällä kirjoittaminen. Mutta aina ovesta ulos lähtiessäni minua alkoi ahdistaa, ihan kaikki se esitys mitä tapahtui ulkona kulkiessani! Ja kaupassa käydessäni! Ne olivat sellaisia tilanteita, jotka saivat minut voimaan todella huonosti ja koska se jatkui vuosien ajan, se ei ole tehnyt hyvää psyykelle eikä fysiikalle! Poistakaa kaikkin esitys, koska sillä ei ole minulle mitään hyvää merkitystä, eikä ole ollut enää moneen vuoteen! En ole tehnyt mitään sillä esityksellä, koska se oli kauan saman asian toistoa! Kun kukaan ei suostunut uskomaan, että olin ymmärtänyt kaiken jo vuosia sitten! Näillä mennään eteenpäin ja toivon, ettei kukaan enää puutu elämääni enää ollenkaan, ei esityksiä koskaan missään! Ne menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos ja niillä ei ole minulle mitään merkitystä! Ainoa minulle todella tärkeä asia on saada elää rauhassa, kuljenpa missä tahansa! Projektin aloittajille, älkää enää koskaan aloittako mitään ottamatta selvää kaikesta jo ennen minkään aloitusta! Oliko projektin aloittajissa ollenkaan yliopiston käyneitä? Tuntui siltä ettei niin ehkä ollut! Jos olisitte ymmärtäneet minun monet erilaisuudet muihin verrattuna, olisitte todennäköisesti toimineet toisin, niin luulen! Nyt on tullut aika lopettaa, koska projektilla ei ole koskaan mitään mahdollisuutta saada mitään muutosta aikaan minussa, koska siihen ei ole mitään tarvetta!
- Anonyymi00003
Jos jotakuta yritetään väkisin muuttaa toisenlaiseksi, niin minä sen koin, se ei koskaan tule olemaan hyväksi! Sellainen tapa toimia kuin projekti oli, tuntui aina vastentahtoiselta ja täysin hyödyttömältä! Olin oppinut tuntemaan itseni hyvin ja pidän itsestäni juuri sellaisena kuin olen, eikä minulla ole koskaan ollut mitään tarvetta muuttaa itseäni toisenlaiseksi! Eikä sellaista voi edes vaatia keneltäkään!
- Anonyymi00002
Kuulostaa että olet törmännyt kovin kontrollintarpeisiin ja vahvatahtoisiin ihmisiin. Kyllä ihminen tulisi hyväksyä sellaisena kuin on. Jos ei hyväksy niin voi poistua paikalta. Olet kyllin hyvä tuollaisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501