Esim illalla iskee usein kova nälkä jolloin tulee iltanapostelua. On myös muulloinkin nälkä. On makeannälkää ja suolaisen(ruoan) nälkää. Olenko vain löysä ja sisuton ihminen joka on perso ruoalle?
Paino pudonnut 2 kiloa kuukauden aikana. Syön monipuolista ruokaa (lisännyt kasviksia ruokavalioon melko paljon).
mistä johtuu kova nälkä/nälkä
9
118
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Voisko ruokahalu&nälkä johtua sitten lääkkeistäni? Käytän kahta eri psyykelääkettä; sertram ja risperidon.
- Anonyymi00002
Kerrotko mitä yleensä syöt
- Anonyymi00003
Kasviksia(joka päivä)
vesi(joka päivä)
rasvaton maito(joka päivä)
ruisleipä(joka päivä)
sydänmerkityt leivät(lähes joka päivä)
noin 4-5 palaa vuorokaudessa leipää
kanaa(2-4 kertaa viikossa)
kalaa(1-2 kertaa viikossa)
myös välillä naudanlihaa(1x viikossa)
kananmunia(noin 6 munaa viikossa)
peruna(1-3 kertaa viikossa)
tumma makarooni(parin viikon aikana vain kerran tehty mut ennen sitä melkein joka päivä syötiin joko perunaa tai tummaa makaroonia)
ihan peruskotiruokaa
välttelen liian rasvaisia ruokia
rasvoja saan eniten rypsiöljystä(melkein joka päivä)&kasvismargariinista(päivittäin), lohesta(noin kerran viikossa tai kerran tai kaksi kertaa kahdessa viikossa), pähkinöistä(noin 1-2 kertaa kuukaudessa) ja siemenistä(noin kerran kuukaudessa). Yksi suosikki on siemennäkkäri. En sitäkään tolkuttomasti syö ettei lihoa. Pähkinät myös voi lihottaa jos syö paljon vuorokaudessa.
Oon poistanut karkit ja herkut. Toki parit jäätelöt tänä kesänä mutten aio enempää.
Kahvia 5-6 kuppia päivässä.
Vettä noin 2 litraa päivässä.
verilätyt(kerran viikossa)
maksalaatikko(kerran kuukaudessa)
kaurapuuro(aamupalana usein)
hedelmiä kuten banaani ja omena +appelsiini (noin 1-2 kertaa viikossa)
marjoja(pari kolme kertaa viikossa) - Anonyymi00004
oon sopusuhtainen mutten kovin kevytpainoinen. Oon 175cm ja painan 90kg. Suurin osa painostani vaikuttaisi olevan lihasmassaa. Esim vatsani ei ole höllyvän pehmeää selluliittiläskiä vaan kivikova lihasklöntti. En osaa sanoa paljonko vatsallani on kokoa mutta kun mittasin vatsanympärykseni niin tulokset oli vaihtelevia mikä kertoo siitä etten osaa mitata oikein. Pienin lukema oli 104cm ja korkein lukema 112cm;ä. Sen tiijän kyllä että 112cm on liian paljon . Myös yli 100cm vatsanympärys on iso riski sairastua verisuoni-ja sydäntauteihin.
Sairaanhoitaja sanoi minua sopusuhtaiseksi nähtyäni minut ilman paitaa kun näki koko kroppani. - Anonyymi00005
minulla ei ole perussairauksia mutta mielenterveysongelmia on. Mutta tosin hieman koholla oleva kolesteroliarvo. Toinen kolesteroliarvo on hyvä mutta toinen hieman koholla. Sanoi hoitaja ettei syytä huoleen mutta kannattaa tarkkailla sitä ja syyä mahdollisimman terveellisesti.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
oon sopusuhtainen mutten kovin kevytpainoinen. Oon 175cm ja painan 90kg. Suurin osa painostani vaikuttaisi olevan lihasmassaa. Esim vatsani ei ole höllyvän pehmeää selluliittiläskiä vaan kivikova lihasklöntti. En osaa sanoa paljonko vatsallani on kokoa mutta kun mittasin vatsanympärykseni niin tulokset oli vaihtelevia mikä kertoo siitä etten osaa mitata oikein. Pienin lukema oli 104cm ja korkein lukema 112cm;ä. Sen tiijän kyllä että 112cm on liian paljon . Myös yli 100cm vatsanympärys on iso riski sairastua verisuoni-ja sydäntauteihin.
Sairaanhoitaja sanoi minua sopusuhtaiseksi nähtyäni minut ilman paitaa kun näki koko kroppani.tarkoitin siis että myös 104cm vatsanympärys on iso riski sairastua sydän -ja verisuonitautiin.
- Anonyymi00007
oon siis onnistunut pudottaan painoa 2kg:a kuukauden aikana. Lisännyt kasviksia paljon . Enkä syö makaroonia ja perunaa enää niin paljoa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
minulla ei ole perussairauksia mutta mielenterveysongelmia on. Mutta tosin hieman koholla oleva kolesteroliarvo. Toinen kolesteroliarvo on hyvä mutta toinen hieman koholla. Sanoi hoitaja ettei syytä huoleen mutta kannattaa tarkkailla sitä ja syyä mahdollisimman terveellisesti.
Onko sinulla psyykelääkitys? se voi lisätä näläntunnetta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onko sinulla psyykelääkitys? se voi lisätä näläntunnetta.
käytän kahta psyykelääkettä;
sertram(aamulääke)
risperidon(iltalääke)
oisko niin että aamulääke aiheuttaa nälkää?
käytän myös paniikkilääkettä muttei sitä onneksi tarvi käyttää koko ajan vaan silloin tällöin. Propram on paniikkilääkkeen nimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901643
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15905Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597