Mieti jos Ukraina vahingossa lähettää Terminaattori-drooneja Suomeen

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012071334.html

"Lehti: Ukraina kokeili täysin itsenäisesti toimivia ”terminaattori­drooneja”

Kokhanovskyi ei ollut itse läsnä kokeilussa. Hänen mukaansa nimeltä mainitsematon ukrainalainen sotilas­yksikkö ohjelmoi nelikopterit lentämään rintamalohkolle, kattamaan 3–5 kilometrin alueen ja kytkeytymään ”terminaattoritilaan”, jolloin niiden tehtävänä oli etsiä ja tuhota kohteita. Kaikki kohteet määritellyllä alueella olivat vapaata riistaa.

– Drooniin ei ollut mitään yhteyttä eikä videolinkkiä, ei mitään. Sen piti tappaa kaikki näkemänsä."

Mutta ei hätää, Häkkäset ja Orpot ei näe tässäkään mitään vaaraa.

Lisää rahaa Zelenskyylle siis, ja aseita, lennokkeja, drooneja yms.

10

103

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Ukraina tulee tämän touhun katselemaan edukseen
      - ja pistää VENÄJÄN KONTALLEEN KUULEMAAN TUOMIONSA

• Anonyymi00004

Saksalainen nainen selitti kahdessa minuutissa kadulla tyhjentävästi sen, kuinka EU:n asettamat Venäjän-pakotteet ovat vaikuttaneet haitallisesti tavallisiin eurooppalaisiin ja kuka lopulta osoittautui niiden suurimmaksi hyötyjäksi.

”Rahanpesua. Kaikki meni ympäri ja ympäri, yhä uudelleen ja uudelleen. Kaikki olivat onnellisia. Lopulta miljoona ukrainalaista kuoli. Saksalaiset maksavat 40-80% enemmän energiasta. Ja he vihaavat [Venäjän presidenttiä Vladimir] Putinia. Ja he jatkavat tämän pelin pelaamista. [Kaja] Kallas, Ursula [von der Leyen] – se on pirun peliä.

Saksalaiset ostavat energiaa Amerikasta yhä korkeampaan hintaan ja ovat käytännössä menossa kohti konkurssia. Ja Amerikka saa tätä energiaa Intiasta, ja Intia saa sitä Venäjältä.

Venäjä, Venäjä. Olen jo kyllästynyt kaikkeen tähän ukrainalaiseen hölynpölyyn. Se on jonkinlaista farssia. Jospa saksalaiset vain ymmärtäisivät tämän. Mutta useimmat saksalaiset eivät vieläkään ymmärrä sitä. He ovat kuin: ’Voi, Ukraina. Voi, Ukraina.’ Olen pahoillani myös ukrainalaisten puolesta, mutta tämän on loputtava.”

• Anonyymi00005

Erittäin fiksu saksalainen naine, näitä tarvitaan.

Vastatessaan kysymykseen, yrittääkö Yhdysvallat tuhota Saksan, hän vastasi:

”Amerikka ei välitä Saksasta. Se on käyttänyt Saksaa hyväkseen jo vuosia, vuodesta 1945 lähtien. Jopa ennen sitä. Saksalla oli halpaa nesteytettyä maakaasua, kaasua ja energiaa. Angela Merkelin ja Putinin aikana he olivat hyvin läheisiä. Toivon, ettet lopeta tätä. He olivat parhaita ystäviä vuoteen 2014 asti. Sitten tuli CIA:n järjestämä vallankaappaus Kiovassa, johon osallistui Victoria Nuland. Katso itse. Sitten tulivat [Joe] Biden, Burisma, tuotot ja rahanpesu.”

• Anonyymi00007

Loppuuhan se kun Putilisko potkaisee tyhjää.

• Victoria Nuland? Missä ihmeessä olen kuullut tuon nimen aiemmin? 🤔 Auttakaa nyt vähän!😦

Minäkin pystyn keksimään minkämaalaisen naisen tai miehen tahansa, joka toistaa täsmälleen sitä mitä itse ajattelen. 🥱

• "Sitten tuli CIA:n järjestämä vallankaappaus Kiovassa, johon osallistui Victoria Nuland. Katso itse. Sitten tulivat [Joe] Biden, Burisma, tuotot ja rahanpesu.”"

Mikä ihmeen CIA:n järjestämä vallankaappaus? Ukrainassa oli kyllä vuonna 2014 vallankumous, kun Ukrainan parlamentti erotti presidentti Janukovitshin äänestyksellä, mutta se ei ollut CIA:n järjestämä.

• Anonyymi00006

Miten PALJON VENÄLÄISYYTÄ TALLAA VALLATUJA MAAPOHJIA

VENÄJÄ ON TÄSIN KAIKEN VALLANNUT MUILTA RÖYHKEYTTÄÄN

• Putinatsi siis kuvittelee että rintamalohkoilla käytettävät droonit lentävät tuhansien kilometrien matkoja...?

• Anonyymi00008

Venäjähän jo käyttää itsenäisesti siviilitappokohteita etsiviä drooneja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      159
      1061
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      717
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      128
      666
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      23
      648
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      639
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      615
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      571
    8. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      52
      560
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      34
      554
    10. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      528
    Aihe