Aika tehdä top30 huonoimmat suomalaiset musanimet lista

Anonyymi-ap

Monenlaiset listat kiinnostaa , niiden tekeminen. Numerot, listat jne.

1.Teflon brothers(monotoniset rakenteet useissa biiseissä)

2.Paska(pitäisi olla taidetta muttei mene mun jakeluun)

3.Teuvo oinas(ei ole särmää ollenkaan )

4.Meiju suvas(aika c-luokan kappaleita suurin osa tuotannossa)

5.Arttu wiskari(siellä täällä muutama pätevä muttei nekään suomen kermaa ne biisit)

6.Käärijä(yliarvostettu jolla muutama hetkensä mutta siihen se jää että mun makuuni aivan liian melodiaköyhiä ja monotonosia biisejä)

7.Alma(suurin osa ei hyvää mutta muutama helmi ainoastaan mut pitäs panostaa enempi tasaisuuteen että vielä on oppimista tasaisuudessa eikä parhaatkaan hetket ole suomen parhaimmistoo)

8.Kikka(kappale apinamies , tartu tiukasti hanuriin ja kierritä, pyörritä mua ihan kelpoja muttei nekään maata mullistavia)

9.Poju(poika saunoo menettelee mutta ei maata mullistava biisi)

10.ressu Redford(aika heppoinen soolotuotanto)

11.51 koodia(puuttuu melodiakoukut ja kappaleet liian monotonisia)

12.Ruoska(köykäisiä osa biiseistä)

13.Sara(siellä täällä ihan jees mut pääosa ei oikein innosta)

14.maj karma(maj karman kauniit kuvat yhtye oli liki täydellinen mut kun muuttivat nimeksi maj karman, he samalla lopettivat sen mistä heidät tunnettiin eli bändin luovuus kokonaan poistui ja bändistä tuli tylsä)

15.Neljä ruusua(uran alku vuodet 87-92 hyvää musakamaa mut sen jälkeen ei kiitos)

16.michael monroe(persoonattomia kappaleita koko tuotanto täynnä)

17.Lordi(ei oikein nappaa että jotenkin minusta c-luokan räpellyksiä liikaa)

18.juha tapio(tylsyys kuvaa hänen tuotantoa)

19.Suvi teräsniska(pari jopa pätevää levyä mutta muut levyt ei vakuuta)

20.Tony halme(ei oikein nappaa mut yritti olla disco-kuningas mutta jopa viikinki-kappale hetken aikaa jopa toimi aika semi-eeppisenä biisinä)

21.hevisaurus(lastenlaulu-heavya ja kaipaisin enemmän kunnianhimoa)

22.Antti tuisku(siellä täällä ihan ok biisei mut ei se riitä kun kokonaisuus jää vaisuksi)

23.Kake randelin(mainettaan huonompi minusta että ei edes tunnetuimmat biisit ole mitään kovin erikoisia)

24.Uniklubi(yhtye sortui saman toistamiseen ja lisäksi unettavaakin unettavan monotonosia rallatuksia)

25. Movetron(yliarvostettu bändi)

26.Marita aitolehti(ei ottanut musaura oikein etukenoa)

27.Sanni(yliarvostettu että kappaleissa ei minusta ole mitään erityistä edes)

28.Sini sabotage(kokonaisuus ei vain riitä vaikka muutama hyväkin biisi löytyy)

29.tarja Ylitalo(ei oikein puttoo hänen musa sillä toinen toistaan heikkoja kappaleita)

30.kari peitsamo skootteri -yhtye(kaikki kunnia peitsamolle että soololevy gulliverin retket on huikea mutta skootterissa perusongelma on monotoniset rakenteet)

kirjoittaja amatööri-kriitikko.

1

69

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei tämmöisiä. Mennään amatöörien juntteilulistoilla aina yhtä korkealle vaan.

Keksi ennemmin jotain hienoutta, joka ylevöittää paskuuden parhaimmilleen.

Paska on kaikkien aikojen legendaarisimpia suomibändejä jo viimeistään sen myötä, kun aikoinaan hajosi sisäisiin erimielisyyksiin.

Kikka pieksee nykyviisu-tissit mennen tullen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1053
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      990
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      833
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      801
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      60
      583
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe