Voiko jjättipieru tulla yhdestä perhepitsulista?

Anonyymi-ap

Muistan kun Tero vainaan treenattiin kunnolla, niin mentiin aikoinaan perhepitsulin jälkeen syömään megamacít. Ei tuntunut missään.

Nykyään jios siirtää tankoa niin koko kroppa irtipoikki. Ja lisäksi normi pitsakin on useamman päivän ateria. Voi sitä voimaa ennenwanhaan.

>Simiti<

17

196

Äänestä

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä oon nyt kännissä 💩:lla. Pillerit aktivoi vatsaa aina. Söin kumminkin kilon verran ruokaa tossa illalla. Teininä jaksoin syödä perhepizzan. Nykyään pidän linjoistani huolta (paitsi tälleen kännätessäni). Tekee hyvää nollata välillä kun yleensä vain suorittaa kaikkea. -💊-.

• Anonyymi00003

Kyllä tuo viisikymppisenä mätisäkkinostelijana tuo perhepitsuli tuntuu jo kohtuuttoman isolta. Maasta. Jos jaksaa nostaa omatuntonsa lisäksi syntinsä niin se on jeesuksen hyvin.

>Simiti<

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kyllä tuo viisikymppisenä mätisäkkinostelijana tuo perhepitsuli tuntuu jo kohtuuttoman isolta. Maasta. Jos jaksaa nostaa omatuntonsa lisäksi syntinsä niin se on jeesuksen hyvin.

>Simiti<

Suunnilleen samanikäisenä äijänä komppaan tätä. Aikoinaan työmaaruokalassa sain kommentteja, että meinaatko yksin syödä tuon. Eikä näkyny kropassa missään, aine vaihtui vikkelään. Perhepizza on hyvä mittari tuossa, aikoinaan se oli enemmänkin standardi, nyt ei tulis mieleen edes koittaa. Niin se vaan menee.

• Anonyymi00012

Voi ei- mixen minä ollut eilen kännissä🥱 Naiselta- ois niin mukava muistella iltaa emojein

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Voi ei- mixen minä ollut eilen kännissä🥱 Naiselta- ois niin mukava muistella iltaa emojein

Menisit sinäkin siitä treenaamaan, etkä haukottelisi koko ajan.

🦄

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Menisit sinäkin siitä treenaamaan, etkä haukottelisi koko ajan.

🦄

Nyt sarvikuono olet hiljaa! Et voi tietää toisten kohtaloa saatanan homoläskiätmi.

>Simiti<

• Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Nyt sarvikuono olet hiljaa! Et voi tietää toisten kohtaloa saatanan homoläskiätmi.

>Simiti<

Tämä palsta ei nyt oikein anna minun kommentoida sinulle takaisin. Kommenttini oli huomattavasti kesympi kuin sinulla. Siinä oli ilahtuneisuutta siitä, että sinäkin olisit h0må, ja pientä flirttiä ja h0måeroottista silmäniskua. 😉

🦄

• Anonyymi00004

Otsikkoon vaan vastaan: Ei voi. Jättipieru johtuu liiallisesta vasemmistolaisesta hapatuksesta. Kakkahan aina pitää reilus "etupuhetta".

• Anonyymi00005

Cartman k*kkasi suun kautta. "Tehkööt perässä". Terv. Jouko Turkka, haudan takaa. Kattelen MAGA-peliä justiinsa. USA luulee voittavansa kisat. Luulo ei ole tiedon väärti, vaikka ne nyt voittaakin. Itse asiassa Paraguay on ollut ainoa joukkue mikä on tehnyt tossa ottelussa maalin. -💊-.

• Anonyymi00013

” Kakkahan aina pitää reilus "etupuhetta".” Psykedeelistä on gubbe

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

” Kakkahan aina pitää reilus "etupuhetta".” Psykedeelistä on gubbe

Also - o knew it

• Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Also - o knew it

Uli uli ätmit ja lestatrollit kiovan paskaviemäreissä kiljuu kohta kommunistia. 🤣🤣🤣🤣

>Simiti<

• Anonyymi00008

En ymmärrä ihmisiä, jotka syövät vehnää.

En koske vehnään pitkällä tikullakaan. 😵

🦄

• Anonyymi00009

Ainoat viljat, joita syön, ovat riisi ja maissi, ja niitäkin tosi, tosi harvoin.

🦄

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ainoat viljat, joita syön, ovat riisi ja maissi, ja niitäkin tosi, tosi harvoin.

🦄

No syönhän minä kyllä aamuisin pienen määrän viljaa. Vähän valehtelin.

Mutta en minä pääaterioilla ala viljaa syömään! 😵

🦄

• Anonyymi00011

Onko tämä mies jokin toinen persoonasi? Kevyttä ravia pää kii

• Anonyymi00017

Paskamälli hydridikreskuksen paskanaama työskentelee kiovan trollitehtaalla ja huoraa suomen ttrollina.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2586
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      55
      1072
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      66
      921
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      53
      867
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      783
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      11
      710
    7. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      61
      691
    8. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      634
    9. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      617
    10. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65
      613
    Aihe