Mutta minä laita asiani uudelleen.
Siunausta Olli-Pekalle.
Tulit Iltasanomien sivuilla esiin hienosti lähdöstäsi vartiotornilahkosta.
Minun menneisyyteni alkoi samassa lahkossa oikeesti jo vuonna 1960 kun minut aivopestiin alkaen 5 vuotiaana.
1969 olin13 vuotiaan kypsässä iässä tekemään koko elämän mittaisen päätöksen liittyä lahkoon.
Sitähän 13 vuotiaana tehdään yleensäkin päätöksiä,josta ei paluuta ole, mökötystuomioilla?
Nykyisen vaimoni kanssa olemme Jeesus uskossa.
Emme kuulu mihinkään kirkkokuntaan, koska Jeesus sanoo:" siellä missä kaksi tahi kolme kokoontuu minun nimessäni, siellä minä olen läsnä."
Joka aamu luemme yhdessä Raamattua ja rukoilemme.
Suosittelen.
Mainosvaltuutettu sensuroi heti
26
231
Vastaukset
- Anonyymi00001
JT:t on kultti sanan täydessä merkityksessä.
- Anonyymi00002
Mielestäni 10 -14 vuotiaana meno JT kasteelle ei ole pätevä.
- Anonyymi00003
Ei avioliittositoumuksiakaan tehdä länsimaissa 13-14 vuotiaana.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei avioliittositoumuksiakaan tehdä länsimaissa 13-14 vuotiaana.
Tuon ikäisen lapsen manipuloiminen elinikäiseen lahkositoumukseen on eräänlaista lapsen hyväksikäyttöä.
- Anonyymi00006
Se ratkaistaan sillä miten ITSE ymmärtää asiat!
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuon ikäisen lapsen manipuloiminen elinikäiseen lahkositoumukseen on eräänlaista lapsen hyväksikäyttöä.
JT eivät manipuloi ketään.
Kaikki uskomiset tarkistetaan Raamatusta! - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
JT eivät manipuloi ketään.
Kaikki uskomiset tarkistetaan Raamatusta!Eikös teillä ole niin vapaa yhteisö, että teiltä on eronnut tuhansia suomalaisjäseniä sitten jäsenyyden huippulukeman ?
Ainakin yksi vartiotornikaupittelukaksikko leuhki vapauttaan, että he ovat ylpeitä noista tuhansista lahkon jättäneistä. - Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikös teillä ole niin vapaa yhteisö, että teiltä on eronnut tuhansia suomalaisjäseniä sitten jäsenyyden huippulukeman ?
Ainakin yksi vartiotornikaupittelukaksikko leuhki vapauttaan, että he ovat ylpeitä noista tuhansista lahkon jättäneistä.Näin käy kun antaa saatanalle vallan elämästään!
- Anonyymi00009
Ei JT porukkaa saa edes käymään ovelle/vierailulle! Yritetty on!
- Anonyymi00020
Me valtakunnansalille!
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Me valtakunnansalille!
mene..
- Anonyymi00010
Muuten hyvä mutta toisaalta ikävä että moni vain vaihtaa sadut toiseen.
- Anonyymi00021
Ne on saatanan vietävissä!
- Anonyymi00011
JT on parasta uskoa!
- Anonyymi00012
JT on syvältä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
JT on syvältä.
Viis mölinöistä.... Raamattu vahvistaa JT uskon raamatunmukaiseksi... SE RIITTÄÄ!!!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Viis mölinöistä.... Raamattu vahvistaa JT uskon raamatunmukaiseksi... SE RIITTÄÄ!!!
Ei riitä.
JT:t on kirottuja. Pysykää heistä kaukana. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
" Raamattu vahvistaa JT uskon "
-Asiahan on päinvastoin. jt:t määrätään uskomaan vartiotorniseuran väärentämään Raamattuun.
Esimerkki
Heprealaisille 1:8
UM: Mutta Pojasta hän sanoo: ”Jumala on sinun valtaistuimesi aina ja ikuisesti, ja valtakuntasi valtikka on oikeudenmukaisuuden valtikka.
KR92: Mutta Pojastaan hän sanoo: – Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy ajasta aikaan, ja sinun kuninkaanvaltikkasi on oikeudenmukaisuuden valtikka.
1933/38: mutta Pojasta: ”Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.
Jeesuksen jumaluus on häivytetty muuttamalla jakeen merkitystä. Muissa käännöksissä Pojasta puhutaan Jumalana, UM puhuu Jumalasta, joka ei ole Poika. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
" Raamattu vahvistaa JT uskon "
-Asiahan on päinvastoin. jt:t määrätään uskomaan vartiotorniseuran väärentämään Raamattuun.
Esimerkki
Heprealaisille 1:8
UM: Mutta Pojasta hän sanoo: ”Jumala on sinun valtaistuimesi aina ja ikuisesti, ja valtakuntasi valtikka on oikeudenmukaisuuden valtikka.
KR92: Mutta Pojastaan hän sanoo: – Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy ajasta aikaan, ja sinun kuninkaanvaltikkasi on oikeudenmukaisuuden valtikka.
1933/38: mutta Pojasta: ”Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.
Jeesuksen jumaluus on häivytetty muuttamalla jakeen merkitystä. Muissa käännöksissä Pojasta puhutaan Jumalana, UM puhuu Jumalasta, joka ei ole Poika.Kaikki Raamatut todistaa JT uskomisen raamatunmukaiseksi!!!
UM käännös ei väärentele sanaa, se korjaa, ne mitkä muihin raamattuihin on lisätty ihmistekoisesti, että saatu lahkoopit ja kirkkoopit sen sen mukaisiksi mitä ne nyt on...RAAMATUNVASTAISIKSI.
Kumminkin, jokaisesta Raamatusta löytyy oikea usko, jos ei anna manipuloida itseään!
Se on kumminkin valitettavan suurta....n 2500 milj kristityistä on eksytetty n 95 % raamatunvastaisuuteen.
JT eivät ole langennut siihen harhaan!!!! - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kaikki Raamatut todistaa JT uskomisen raamatunmukaiseksi!!!
UM käännös ei väärentele sanaa, se korjaa, ne mitkä muihin raamattuihin on lisätty ihmistekoisesti, että saatu lahkoopit ja kirkkoopit sen sen mukaisiksi mitä ne nyt on...RAAMATUNVASTAISIKSI.
Kumminkin, jokaisesta Raamatusta löytyy oikea usko, jos ei anna manipuloida itseään!
Se on kumminkin valitettavan suurta....n 2500 milj kristityistä on eksytetty n 95 % raamatunvastaisuuteen.
JT eivät ole langennut siihen harhaan!!!!2500:sta miljoonasta 95% on 2375 miljoonaa.
5% on 125 miljoonaa.
Elikä ei- eksyneitä on paaaaaljon enemmän kuin JT:a.
JT kääpiöuskonnossa on vain 9 miljoonaa eksytettyä.
Elikä 116 miljoonaa ei ole eksytettyjä. Minä kuulun niihin.
Enkä onneksi kuulu mihinkään amerikan humpuuki vartiotorni lahkoon. - Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei riitä.
JT:t on kirottuja. Pysykää heistä kaukana.Olet eksytetty!
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
2500:sta miljoonasta 95% on 2375 miljoonaa.
5% on 125 miljoonaa.
Elikä ei- eksyneitä on paaaaaljon enemmän kuin JT:a.
JT kääpiöuskonnossa on vain 9 miljoonaa eksytettyä.
Elikä 116 miljoonaa ei ole eksytettyjä. Minä kuulun niihin.
Enkä onneksi kuulu mihinkään amerikan humpuuki vartiotorni lahkoon.JT pelastuu, vaikka heitä olisi vain 2 kpl!
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
JT pelastuu, vaikka heitä olisi vain 2 kpl!
Niin, jos :"suullaan tunnustavat,että Jeesus on Herra." Ja lopetattavat valehtelemisen.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niin, jos :"suullaan tunnustavat,että Jeesus on Herra." Ja lopetattavat valehtelemisen.
Jeesus on HERRAMME, mutta ei isä jumala!
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jeesus on HERRAMME, mutta ei isä jumala!
Mitä nuo vartiotornin nimet ovat jt:lle ?
Raamatussa Herra = Jumala = Isä meidän = taivaan Isä (= Jehova = Jeesus = Jumalan Poika)
Onko UM -painos muutettu Raamatusta näiden nimien osalta ?
- Anonyymi00026
1 Kor. 12:3 Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus on Herra", paitsi Pyhässä Hengessä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584