Mies mekkoilee?

"Lola"

joo eli miten te naiset suhtaudutte jos saisitte tietää miehenne olevan transvestiitti. Minä nimittäin olen sellainen eikä vaimoni tiedä sitä, sillä en ole koskaan uskaltanut sitä kertoa hänelle. Eli mitä se tarkoittaa että olen transvestiitti? -Pukeuden aina silloin tällöin naistenvaatteisiin, meikkaan ja laittaudun täydellisesti naiseksi jos minulla on siihen mahdollisuus. Eli tietenkin silloin kun olen yksin kotona. Kukaan tuttuni ei tiedä tästä. Olen 100% heteromies ja en ole koskaan pettänyt naistani, mutta minulla on tämä sanotaanko taipumus tai pakottava tarve silloin tällöin "mekkoilla"! Tunnen syyllisyyttä ja huonoa omaatuntoa että täytyy salata tämä asia, mutta kun tuntuu ettei kuitenkaan voi, eikä kehtaa, eikä tohdi kertoa puolisolle. Eli miten kertoa puolisolle vai pitäisikö kertoa?

20

6618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yäk, yäk yök, yäkyök...

Joo mekkoile vaan, pääasia on se ETTEI MINUN MIEHENI TEE SITÄ!

• akka33

jaa jos miehesi mekkoilisi niin heittäisit pihalle jaa jaa no mies vois heittää samoin perustein naisen pihalle .koska kultaseni oletko huomannut,että kun me laitamme housut jalkaan muka mukavampina olemme kanssa miehistelemässä eli transvestiitejä ja yksi juttu miehelle hame olisi parempi kivetsen kanalta ja samalle meiile parempi sexsin kanalta kysy vaikka lääkäriltä. minun mies mekkoilee kotona ja saan pitkää ja kaun kestävää sexsiä en kolmeaminuuttia

• Niinniiia

Minä ainakin järkyttyisin, koska itse haluan miehisen miehen, en mekkomiestä. Riippuu naisestasi. Jos minulla olisi tuollainen mies, niin mekkoilusta en haluaisi tietää. Ei tuo kuitenkaan mikään petos tms ole, joten ehkä naisesi tottuisi siihen. Tuskin hän kuitenkaan haluaisi nähdä sinua mekossa.

• pikku.nainen

varmaan siitä, kauanko olette olleet yhdessä ja kuinka suvaitsevainen vaimosi on.

Minä en henkilökohtaisesti voisi kuvitella, että pystyisin suhtautumaan mieheeni edelleenkin samalla tavalla jos saisin tietää hänen olevan transvestiitti. Ainakin kaikkein intiimimpinä hetkinä varmaan tulisi eräänlainen "turn off".

Vaikea sanoa, mutta kyllä se voi olla kova paikka vaimollesi, mikä on myös ymmärrettävää.

• Lola

olemme olleet yhdessä jo vuosia. Jotenkin tuntuu tai on tullut sellainen käsitys, että 99% naisista ei ymmärrä tai halua ymmärtää jos mies "mekkoillee" tai astuu yleisesti ottaen naisille kuuluville aihealueille? Olen feminiinisempi mies kuin keskivertomies yleensä ottaen, tosin ei sitä mielestäni näe mitenkään ulospäin, en tuo sitä esille yleisesti, mutta olen herkkä, taiteellinen, ja minua kiinnostaa monet asiat joista naiset yleensä ovat kiinnostuneita, eikä niinkään miehet. Mutta en ole todellakaan niinkuin monet ajattelee et transvestiitti on sama asia kuin homomies, eli esim. jos joku ajattelee että olen feminiininen tyyliin fab 4 (tv-ohjelma), niin ehei! Moni tuntuu pitävän transvestiittia jonkinlaisena perverssinä mikä kyllä tuntuu loukkaavalta. Onhan se outoa varmasti nähdä mies naisena, mutta se että rinnastetaan kuin johonkin rikolliseen (tyyliin pedofiili, raiskaaja, itsensäpaljastaja ym.) tuntuu pahalta. Kukin tietysti saa olla asiasta mitä mieltä tahansa, meitä on moneksi...

• pikku.nainen
        Lola kirjoitti:

olemme olleet yhdessä jo vuosia. Jotenkin tuntuu tai on tullut sellainen käsitys, että 99% naisista ei ymmärrä tai halua ymmärtää jos mies "mekkoillee" tai astuu yleisesti ottaen naisille kuuluville aihealueille? Olen feminiinisempi mies kuin keskivertomies yleensä ottaen, tosin ei sitä mielestäni näe mitenkään ulospäin, en tuo sitä esille yleisesti, mutta olen herkkä, taiteellinen, ja minua kiinnostaa monet asiat joista naiset yleensä ovat kiinnostuneita, eikä niinkään miehet. Mutta en ole todellakaan niinkuin monet ajattelee et transvestiitti on sama asia kuin homomies, eli esim. jos joku ajattelee että olen feminiininen tyyliin fab 4 (tv-ohjelma), niin ehei! Moni tuntuu pitävän transvestiittia jonkinlaisena perverssinä mikä kyllä tuntuu loukkaavalta. Onhan se outoa varmasti nähdä mies naisena, mutta se että rinnastetaan kuin johonkin rikolliseen (tyyliin pedofiili, raiskaaja, itsensäpaljastaja ym.) tuntuu pahalta. Kukin tietysti saa olla asiasta mitä mieltä tahansa, meitä on moneksi...

tuota lausettasi "Onhan se outoa varmasti nähdä mies naisena, mutta se että rinnastetaan kuin johonkin rikolliseen (tyyliin pedofiili, raiskaaja, itsensäpaljastaja ym.) tuntuu pahalta."

En minä ainakaan rinnastanut sinua mihinkään noista edellämainituista.

Ajattelen vain asiaa vaimosi kannalta. Hän on tutustunut sinuun ei vain persoonana vaan myös miehenä. Ja mikäli/kun hän saa selville että olet transvestiitti, hän voi olla ensinnäkin hyvin yllättynyt. Kaikkihan me luulemme tuntevamme puolisomme läpikotaisin. Toiseksi: meille kaikille on syötetty jo äidinmaidossa tietynlaiset "konventiot" siitä, mitä miehen ja naisen tulisi olla, toisille enemmän, toisille vähemmän. Ja epäoikeuden mukaisesti naisille "suodaan" nyky-yhteiskunnassa valitettavasti enemmän maskuliinisuutta kuin taas miehille puolestaan feminiinisyyttä.

Sanotaanko näin: kaikissa naisissa ja miehissähän on sekä feminiininen että maskuliininen puoli. Oletetaanpa että naisilla maskuliininen puoli näkyy tiettyinä luonteenpiirteinä, kuten esimerkiksi agreessiivisuutena ja dominoivana käytöksenä. Nämähän ovat ominaisuuksia, joita on perinteisesti pidetty "miehisinä" ominaisuuksina. Ja näitä ominaisuuksia on monilla nykynaisilla, eikä ko. ominaisuuksia pidetä nyky-yhteiskunnassa mitenkään outoina naisella.

Mutta taas miehen ollessa kyseessä, kaikkea mikä viittaa feminiinisyyteen pidetään usein "akkamaisena" tai "hinttarimaisena". Eli miehen feminiinisyydellä on negatiivinen sivumaku nyky-yhteiskunnassa.

Ja jos nimenomaan pukeutumista toisen sukupuolen vaatteisiin ajatellaan, niin kukapa kiinnittää huomiota naiseen joka kävelee kaupungilla housupuku päällä (vaikka solmiokin kaulassa)? Mutta entä jos mies kävelisi hame päällä?

Ymmärrätkö mitä yritän sanoa? Eli miehen feminiinisyydestä on tehty "paha" asia. Ja nimenomaan tämä vaikuttaa naistenkin suhtautumiseen. Asia oudoksuttaa ja myös pelottaa.

Siksi esim. en tiedä, miten reagoisin vastaavassa tilanteessa. Kokisinko mieheni jotenkin vähemmän miehekkääksi? Mahdollisesti.

Toivon, että vaimosi/tyttöystäväsi osaa suhtautua asiaan toivomallasi tavalla. Mutta jos ei, niin yritä ymmärtää häntäkin. Ympäristö muokkaa ajatusmaailmaamme niin valtavasti, että asiaan voi olla totuttelemista.

Yritä tunnustella maaperää ennen kuin kerrot hänelle. Silloin hän voi itsekin ensin miettiä, mitä mieltä hän asiasta edes on.

• Rotunainen

ton Jojon veli.Jojo on hiirimies joka ei kestä naisia ja sinä olet transu.Eiköhän olisi parempi kun menisitte kahdestaan mekkoilemaan täältä,niin saada me tavalliset fiksut ihmiset olla rauhassa.

• Onsiinäkans

Syö pääs LÄSKI!

• Rotukuningatar:
        Onsiinäkans kirjoitti:

Syö pääs LÄSKI!

Ai sä haluat myös jojon ja lolan geimeihin*käkättää*.Varmasti pääset panee *munaa mekkoon* poikien kanssa kun oikein nätisti pyydät=)
        *NAURAA*

• KUR-1
        Rotukuningatar: kirjoitti:

Ai sä haluat myös jojon ja lolan geimeihin*käkättää*.Varmasti pääset panee *munaa mekkoon* poikien kanssa kun oikein nätisti pyydät=)
        *NAURAA*

Sun vastaukset ovat asiaan kuin asiaan samojen asioiden toistamista.

Onko sun miehesi paljastunut homoksi vai mikä sun ongelma on?

• Rotukuningatar
        KUR-1 kirjoitti:

Sun vastaukset ovat asiaan kuin asiaan samojen asioiden toistamista.

Onko sun miehesi paljastunut homoksi vai mikä sun ongelma on?

No ei todellakaan ole mitään homofobiaa=)
        Homothan ovat tosi mukavia ja herkkiä ihmisiä ja heitä ei saa mollata.

Mun mies on AITO MIES ,mitä taas sinusta ei voi sanoa=).Sulla taitaa olla niitä ongelmia enemmän kuin tajuatkaan=)

PS.Jo toi sun idioottinikkisi kertoo,että sulla on vakava ongelma=))

• tyttönen vain

Jos miehessä on muut ominaisuudet, mitä pidän tärkeänä, ei minua mekkoilu haittaisi. En tosin haluaisi että mies raahaisi minut makuuhuoneeseen itse sukkahousuihin sonnustautuneena, mutta jos minä saan laulaa suihkussa ja puhua kodinkoneille, niin mies saa puolestani kiskoa mekon päälle silloin tällöin jos siltä tuntuu.

Sellainen alhainen piirre on itsestäni myönnettävä, että en haluaisi esimerkiksi ystävieni tietävän tuosta asiasta. Se olisi noloa. Mutta jos kotona tuo olisi miehen ainoa vika, niin siitä vain! Kuka meistä on normaali?

• ei haittaisi

Jos mieheni tekisi jotain sellaista, niin se ei minua yhtään haittaisi. Olisin varmaan leikissä mukana 'tyttöystäväni' kanssa ;-) Me eletään vain kerran, onko pakko olla niin vakavamielinen? Musta toisi olisi aika hauska juttu.

• nainen täältä

Hei!
      Onpa ihmeellistä että tuo tuntu olevan muille naisille niin iso juttu.
      Minusta siinä ei ole mitään outoa. sehän on vain kunnianosoitus minulle naisena, että mieheni pitää niin paljon naisista että hänkin haluaa välillä pukeutua naiseksi. Käytänhän minäkin housuja.
      Ei minua edes haittaisi että muut saisivat tietää. Se on vain yksi asia elämäsä, jota ei tarvitse ollenkaan dramatisoida.
      jotkut transvestiitit ovat tosi hyvännäköisiä. Esteetikkona varmaan auttaisin miestäni laittautumaan mahdollisimman hyvin.
      Mutta en osaa neuvoa sinua pitääkö kertoa vaimolle.. reaktio voi olla mikä vain.
      Itsestäni kyllä tuntuisi kamalalta elää valheessa.

• "Poika nimeltä päivi...

vautsi, aika hieno suhtautuminen sinulta tähän asiaan! Ajattelisivatpa kaikki naiset sinunlaillasi! Olen myös transvestiitti ja elän "kaappitransuna" puolison tietämättä asiasta. En tohdi kertoa kaksoiselämästäni. Nainen ei ehkä välttämättä tajua, luulisin, että mitä hienoa tai mahtavaa on tälläytyä mekkoon koska hänelle se on luonnollinen ja yleisesti hyväksyttävä asia. Se tuntuu käsittämättömän hienolta, rentouttavalta, mahtavalta kun saa välillä vetää hameen ylleen!! sitä on vaikea selittää sitä tunnetta, mutta tuntuu hyvälle kun pukee ylleen esim. seksikkään sukkanauhaliivi- korsetin, siihen ylle jokin kaunis hame ja paitapusero ja korkokengät jalkaan niin vau, ja tietty kaikki meikkaus ynnä muu naiseksi tälläytyminen! Se on mielestäni vapauttavaa se kaikki mitä tähän osa-aika tyttöilyyn kuuluu. Ja kaiken tämän teen vain itseni vuoksi. En tiedä sekoittaako joku transvestiittailun trans-seksuaalisuuteen tai homouteen, sitäkin varmaan sattuu, mutta minä en halua kuitenkaan vaihtaa sukupuoltani, olen tyytyväinen siihen että olen mies välillä vaan täytyy saada "tyttöillä tai mekkoilla!! eikä minua kiinnosta seksuaalisesti miehet, eli olen 100% heteromies. Komentteja asiasta, kiitos

• Poika

Lapsena oli isosiskolla ja sen kamuilla tapana meikata minut ja pistää hiuksetkin nätisti, olin sellainen söpö lumivalko-hiuksinen poika jota saattoi muutenkin tytöksi luulla.
      Anyway, tuo oli oikein hauskaa puuhaa.

Yhdessä bileissä rupes pari tyttöä minua meikkaamaan (enpä tiedä mistä ajatus lähti) ja yllätyin miten rentouttavaa ja mukavaa touhua tuo oli...tämä ei liity mitenkään naisena olemiseen tai sen tyyppiseen seksuaalisuuteen,
      mutta ymmärtää tuon jälkeen paljon paremmin miksi tytöt tykkäävät meikata, ja varsinkin meikata /somistaa toisiaan.

Siinä on vähän samanlainen rentouttava mukava fiilis kuin kampaajalla käydessä joka pesee hiukset ja hieroo päänahkaa, tai vaikkapa hieronnassa käydessä. Lienee samaa hoivaamisen tarvetta kuin apinoilla kirppuja poimiessaan :P

Emmä tie ymmärränkö tuollaista varsinaista transvestiitti-hommaa mutta jotenkin luulisin olevan samaa perustaa kuin tuossa.
      Me miehet ei kovin usein saada / päästä itseämme hoivaamaan muuta kuin ehkä parranajossa, joten mitäpä vikaa tuossa on...mielestäni jos jonkun nainen / vaimo ei ymmärrä alkuunkaan moista tarvetta niin olisi syytä katsoa suhde läpi muutenkin.

• Löysin sattumalta tämän ikivanhan ketjun enkä malttanut olla vastaamatta, kun asia on itselleni kovinkin ajankohtainen. Olen itse transvestiitti, jopa julkisellainen. Käyskentelen ulkosalla tyttönä noin kerran viikossa. Rutiinia asiaan löytyy jo muutaman vuoden ajalta.

Aloitin eroni jälkeen seurustella hiljattain ihanan naisen kanssa. Paljastumista en tarvitse pelätä, koska tutustuinkin alunperin kumppaniini ollessani naiseksi pukeutuneena. Parisuhteen rakentaminen on tietty helpompaa kuin jos pitäisi pelätä paljastumista ja pohtia kertomista. Sitä en kiellä, etteikö suhteeseemme sisältyisi haasteita. Jos minulle suodaan se ilo, että lähdemme joskus tyttöinä vaikkapa teatteriin, kumppanikin saa vuorostaan ilon päästä miehisen minäni kanssa ulos.

Olen ihaillut sitä luonnollisuutta, jolla kumppanini on kertonut ystävilleen suhteestamme ja siitä, että hänen miehensä pukeutuu silloin tällöin naiseksi. Kaikki kommentit ovat olleet hyvin positiivisia. Pakko kai siitä on sellainen johtopäätös vetää, että rehellisyys on kantava voima!

• uskaltaa_

kysyä.. ootko miettinyt sitä, että joillekin tyttärille tulee tilanne, etteivät he enää nauti muusta seksistä kuin seksistä itsensä ja kuvitelmansa kanssa. Ollaanko silloin enää tekemisissä pelkästeen pukeutumisen ja meikkaamisen ~tyttöilyn halusta, vaan oisko jotain mennyt seksuaalisuudessa vinksalleen. En sillä, tyttöilyssä ei sinänsä ole mitään sellaista, minkä perusteella sen keltään kieltäisin, vaan sillä, kun tuntuu, että joskus menee hyvä mies hukkaan, kun ainoa ihminen johon hän voi rakastua, näkyy peilistä, eikä tässä maailmassa ole yhtään parempisääristä, eikä parempi vartaloista kuin on itse tyttönä.

• uskaltaa_ kirjoitti:

kysyä.. ootko miettinyt sitä, että joillekin tyttärille tulee tilanne, etteivät he enää nauti muusta seksistä kuin seksistä itsensä ja kuvitelmansa kanssa. Ollaanko silloin enää tekemisissä pelkästeen pukeutumisen ja meikkaamisen ~tyttöilyn halusta, vaan oisko jotain mennyt seksuaalisuudessa vinksalleen. En sillä, tyttöilyssä ei sinänsä ole mitään sellaista, minkä perusteella sen keltään kieltäisin, vaan sillä, kun tuntuu, että joskus menee hyvä mies hukkaan, kun ainoa ihminen johon hän voi rakastua, näkyy peilistä, eikä tässä maailmassa ole yhtään parempisääristä, eikä parempi vartaloista kuin on itse tyttönä.

Tuota pohdintaasi olen itsekin läpikäynyt vuosien varrella. Onneksi tilanne ei itselläni ole mennyt kuvailemaasi vaiheeseen. Onhan se niin, että jos normimies ponnistaa kiinteältä jäältä niin transvestiitti tekee sen huojuvalta jäälautalta - ymmärsit varmaan vertaukseni. Eli transvestiitti ei ole mies-naisjanan ääripäässä vaan sen keskivaiheilla.

On tosin huomioitava myös se, että jos ja kun transvestiitti pääsee parisuhteeseen, jossa hän voi olla oma itsensä, ilman salailua, niin hän arvostanee naistaan yli kaiken ja pyrkinee pitämään hyvää huolta parisuhteestaan.

Itselleni onnen täyttymys on se, kun lähdemme tyttöystäväni kanssa kulttuuririentoihin vimpan päälle laittautuneina naisina. Tyttöystävälläni onnen täyttymys tulee jostakin muusta, ja siihen minun vuorostani pitää olla valmis.

Ei kai transvestiitin kanssa seurustelu liene sen kummempaa kuin mikään muu ihmissuhde. Henkilökemiat ja keskinäinen vetovoima vetävät ihmisiä toistensa luo - ja loppu riippuu taidosta ja halusta tehdä työtä suhteen eteen.

• vastausta...

Minusta kaikenlainen poikkeaminen perinteisistä sukupuolirooleista on kiinnostavaa ja hauskaa, joten mielelläni seurustelisin mekkoilevan miehen kanssa :)

Nähtäväksi jäisi, saisiko hän minut kokeilemaan naiseksi pukeutumista, sillä olen itse varsin vakavasti meikkaamattomalla, korkokengättömällä ja sukkahousuttomalla linjalla. Hametta käytän kyllä, mutta vain sellaista mukavaa ja hyvin peittävää. Muuten olen ihan tällainen tavallinen nelikymppinen naisihminen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      63
      5349
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      85
      4329
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      110
      3896
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2781
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      170
      2665
    6. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      29
      2484
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      75
      2478
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      81
      2238
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      174
      1980
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1626
    Aihe