Milloin työtön saisi oman lakimiehen, joka neuvoisi tukiviidakossa? Moni on ahdistettu ihan nurkkaan.
Kelalla lakimiehiä piisaa
13
98
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kela:n lakimiehet nauttivat erinomaista palkkaa
- Anonyymi00002
Vai tarvitsee työtön vielä lakimehenkin jotta saisi lisää tukea olla työtön?
Kyllä työttömät pitäsi rinnastaa jo vankeihin joita ruokitaan. Elinluovutus vaatimukset eli velvoitus pakolla luopumaan elimistään ja nivelistään, koska yhteiskunta maksaa niiden olemisesta!... Ei huono!- Anonyymi00011
Kyllä sinun pitäisi menettää kanssa työpaikkasi niin olet oman ehdoituksesi vanki!
- Anonyymi00004
Kyllä. Hallitus tekee lainvastaisia päätöksiä. Virkailijalla on koneisto takanaan. Päätökset voivat olla mielivaltaisia. Pientä jäynää tehdään koko ajan. Työttömän työnhaku on ihan tarpeeksi raskasta Euroopan suurimman työttömyyden maassa. Yhtään ylimääräistä stressiä ei tarvita.
- Anonyymi00006
Jos työtön haluaa vaikuttaa lainsäädäntöön, kannattaa katsoa ketä ja mitä puoluetta äänestää. Jos on äänestänyt kokoomusta tai persuja, niin saa mitä oli tilannut. Toki Persut huijasivat kyllä äänestäjiä.
- Anonyymi00007
Yhdellä äänellä ei ole mitään vaikutusta.
- Anonyymi00008
Kerro ihan omin sanoin mikä se "viidakko" on, noin niin kun omasta mielestäsi?
Kyseinen "tukiviidakko" on se että olet työnhakija ja tukijonossa haalimassa etuuksia yhteiskunnasta lisää.... Jos selkeä ylilyönti päätöksissä, joita tehdään mielivaltaisesti ja työttömän vahingoksi, kannelkaa EU tuomioistuimelle. Ei siksi että valittajan päätös kumotaan vaan että mahdollisimman paljon tapauksia näkyväksi.
Veikkaan, että kun 10000 valitusta on pöydällä, alkaa jo EU tasolla ja myös ihmisoikeusjärjestö olla heräämään mielenkiinto.
TALLENTAKAA AINA KESKUSTELUT VIRANOMAISEN KANSSA. AINA!!- Anonyymi00009
Menee vain töihin niin ongelma ohi!
- Anonyymi00010
Heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että tuolla tulee hyvin toimeen ilman yhteiskunnan tukia & ammatin, työn päättää henkilö itse.
- Anonyymi00012
No hei minun isälläni ei ole frimaa johon voi vain mennä!
- Anonyymi00013
Viidakko on sellainen, että Iltalehti tiedottaa. Joskus esim. Edes virkailija ei tiedä, että palkkatuki tai ylläpitokorvaus lopetettu. Terveelle ihmiselle ehdotellaan lääkäriä tai ilmaista työntekoa. Työpaikkahakuja kritisoidaan ( ne saa lain mukaan päättää itse). Huudetaan. Ei päivitetä suunnitelmia tai pistetään siihen, mistä ei ole sovittu.
Ennen liitot huolehti myös työttömien asioista, mutta nekin ahdistettu ahtaalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564