Katsopas tänne:
http://www.bild.t-online.de/BTO/auto/aktuell/2005/07/landwind/art.html
Landwind city-maasturin lisäksi Kiinasta tuodaan mm. Kiinan BMW:tä eli Zhonghua:a.
Muistatte varmaan taannoisia ajatuksia japanilaisista ja koreanlaisista autoista, jotka nyt ovat kärjessä luotettavuus- sekä rekisteröintitilastoissa.
Nyt tulee KIINAN-BMW:t, KIINAN MAASTURIT, ja seuraavaksi tulossa KIINAN MERSUT (tehdas jo käynnissä).
Suosittelen varsinkin Ducaton vihamiehille ...
8-)
Kiinalaiset autot tulossa
7
813
Vastaukset
- Jep...
Tuo Zhonghua vaikuttaa ainakin kuvissa huomattavasti tyylikkäämmältä ja viimeistellymmältä kuin japanilaiset, korealaiset ja ties mitkä vinkuintialaiset härpäkkeet, joita Aasiasta on tähän asti Suomeen raahattu.
- Anonyymi
Mielestäni ainakaan Geelyn automerkit Polestar ja Volvo eivät yllä lähelleklään Japanilaisten tasoa. Kovaa natisevaa muovia jne
- Anonyymi
Eipä oo näkynyt vieläkään, onko Kiina pakotelistalla myös?🐼🐼
- Anonyymi
Fiatti tarvisi saada pakotelistalle.
Palstavahti Joksu Kuopiosta - Anonyymi
Matkakulkimeni on turkkilaista Fodi laatua .en ala muuten kahumaan mutta öljyä ei nyt tiputa.
Olen matkalla Kuopiosta kotiini Kotkaan Palstavahti Kouvolasta - Anonyymi
No mitäpä sitä suatta Kahumaan !! On Fiatin jälkeen paras rilla. Voutikin innostui sillä ajamaan
Palstavahti Joksu Kuopiosta - Anonyymi
Voi vain ihmetellä ihmisten ostotottumuksia!
Kuka kehtaa ajaa Bydillä, Volvolla, Polestarilla, Maxusella nykypäivänä täällä vanhalla mantereella ?
Onko ainoa syy kyseisten Kiinalaismerkkien halpa hinta ja varaosien saanti Ali-expessistä henkilökohtaisine kommunista aatetta tukevine tarjouksineen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930