Nuo Josefssons kuvaston alusvaatteet ovat nättejä, mutta tilasin sieltä kokoani A 75 jonka kuppi tuntui ainakin numeroa liian isolta! En muista oliko rinnanympärys sitten sopiva vai ei, petyin niin! Tuosta ei oikein enää jää vaihtoehtoja.. Uudessa kuvastossa olisi taas jotain mitä tekisi mieli, mutta ei huvittaisi ruveta palauttelemaan. Onko muilla kokemuksia? Ostin juuri Naturana merkkisiet liivit, muotoon prässätty kuppi, ei toppauksia (muistutti Triumphin super softia) ja istui erittäin hyvin!
Josefssons-alusvaatteet
2
2031
Vastaukset
- alusvaatteet...
itse olen myös pienirintainen, samaa kokoa kuin sinä. olen myös tilannut josefssonilta alusvaatteita satunnaisella menestyksellä. jotkut liivit/yläosat istuvat tosi hyvin, toiset taas ovat auttamattomasti liian suuria. kokeilemalla ja palauttamalla siis olen saanut sopivat. kannattaa esim. tilata kerralla kahta rinnakkaista kokoa ja palauttaa sit ne vääränkokoiset takas - ilmaista (mutta työlästä) kun tuo palauttaminen on. josefssonin push up-bikinit on muuten mielestäni olleet tosi hyvät, istuvat ja laadukkaat - tuossa uudessa syyskuvastossakin niitä oli yksi aukeama :)
- Pienehkö
Jaahas, kiitti vinkistä! Oon niitä bikinejäkin silmäillyt useastikkin.Siispä kuvasto käteen. Ja ehkäpä niistä alusvaatteistakin löytyy sopivia... sittenkin! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663