Mistä ruokaa ostat

Anonyymi-ap

Nykyään kannattaa vähän katsoa mistä ruokaa ostaa,esimerkiksi yksittäiset jäätelötuutit maksaa Lidlissä vain noin 70 senttiä ja kaikissa muissa kaupoissa 2,70
Raakakaakaujauhe Lidlissä 13 euroa kilo,muissa kaupoissa 35 euroa kilo.
Itse ostan melkein kaikki lidistä

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä myös taloudellinen ja pihi ihminen niin meen usein lidliin.

• Anonyymi00002

Minä säästän kun en osta ollenkaan jäätelöä enkä muitakaan herkkuja, en käytä lainkaan sokeria, tupakkaa ja alkoholia. Käyn pari kertaa vuodessa etelänlomalla säästämilläni rahoilla. Laitan joka päivä säästöpossuun ne rahat jotka ennen laitoin turhiin ja lihottaviin herkkuihin. Yllättävän paljon säästää ja pysyy hoikkana ja vatsalihakset terävinä.

Tämä alkoi kun siskoni sanoi ettei hänellä ole varaa kivoihin asioihin, mihin minulla. Aloin siis laittamaan rahaa possuun sen verran mitä sisko käyttää sellaiseen mitä minä en: joka päivä yhden tupakka-askin verran, yhden karkkipussin ja suklaan hinnan ja kerran viikossa baarin narikkamaksun/ohjelmalipun ja 10 drinkin hinnan. Siihen vielä olutta kerran viikossa. Pelkästään tupakoimattomana säästää 3600€ vuodessa. Drinkit 100€ viikossa ja karkit 85€ /kk. Laskin että 3600 + 5200 + 1200 tekee 10 000 vuodessa.

Tällä voi järjestää muutakin kivaa kuin myrkyttää itseään.

• Anonyymi00003

mut onks siinäkään sitten järkeä jos ei nauti elämästä ja syö kunnolla ruokaa ja välillä herkkujakin että sallii herkutteluhetkiäkin että eikös tuollainen elämä ahdista vai pystytkö helposti toteuttaan tuota kuvioo??

moni ei pysty koska moni rakastaa ruokaa ja herkkuja.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

mut onks siinäkään sitten järkeä jos ei nauti elämästä ja syö kunnolla ruokaa ja välillä herkkujakin että sallii herkutteluhetkiäkin että eikös tuollainen elämä ahdista vai pystytkö helposti toteuttaan tuota kuvioo??

moni ei pysty koska moni rakastaa ruokaa ja herkkuja.

Mulle ei herkut ja muu makea syötävä jne ole mikään kovin tärkeä asia arjessa, tai tuo "nautintoa" elämään. Tavallista ruokaa syön, ja herkkuna riittää mulla marjat. Mansikat on nyt niin hyviä. Matkoilla maistelen kaikkea paikallista tuotetta ja viiniäkin. Tänä kesänä menen kotimaan matkalle joka kalliimpaa kuin etelänlomat. Matkalla kyllä otan vastaan mitä tarjolla.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mulle ei herkut ja muu makea syötävä jne ole mikään kovin tärkeä asia arjessa, tai tuo "nautintoa" elämään. Tavallista ruokaa syön, ja herkkuna riittää mulla marjat. Mansikat on nyt niin hyviä. Matkoilla maistelen kaikkea paikallista tuotetta ja viiniäkin. Tänä kesänä menen kotimaan matkalle joka kalliimpaa kuin etelänlomat. Matkalla kyllä otan vastaan mitä tarjolla.

minä karsin pois karkit ruokavaliostani ja korvasin banaanilla. Ei banaaniakaan liikaa koska siinä sokeria.

Ruokavalioremonttia täällä päin. Kulinaristina&ruoannauttijana silti joskus sallin herkuttelupäivän mut aika vähissä ne on että melko harvoin käyn esim pitsalla mutta koen sen sillai että jos kieltäisin ihteltäni pitsahetken niin elämä omani alkais tuntua kurjalta ja köyhältä ja liian tiukkapipoiselta.

Tosin joskus on käyny niin että kun on onnistunut pudottaan painoa 2 kiloa ja sitten pitää sen pitsapäivän niin paino nousee takaisin sen 2 killoo ja sitten on taas työtä edessä eli pudottaa painoa eli kun minulla on lihasmassageenit ja lihavuusgeenit niin yhtälö ei ole koskaan heleppo pudottaa painoa mutta yleensä parhaiten omalla kohdallani onnistuu liikuntaa lisäämällä ja muistaa pienet ateriakoot ja terveellisempi ruokavalio. Pois karkit, herkut, rasvaruoat ja ei passaa liikoja hiilareitakaan eikä liikaa myöskään proteiinia.

Hyvää kesää sulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe