Kertokaapa tytöt ja naiset, mitä tykkäätte hevosmiehistä. Siis ei mistään vanhanliiton 70 ukkoja, vaan nuoremmasta polvesta, jotka ovat oikeasti kiinnostuneita hevosista eikä vain koita tehdä naiseen sillä vaikutusta. Onko positiivinen vaiko negatiivinen piirre?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Minä pelkään vähän hevosia, mutta voisin niitä hallitusti silitellä tai harjata.
- Anonyymi00002
Hieno piirre🥰👌
- Anonyymi00003
Oletko minkä ikäinen? Osaatko siis jotain tehdäkkin niiden kanssa?
- Anonyymi00004
Noh, ite vasta nuorukainen mutta osaan käsitellä jo omasta mielestäni kohtuun hyvin hevoseläimiä, oli niillä minkä pituiset korvat tahansa. Eniten itse arvostan länkkä hommia, sekä toki hyötytyökäyttöä. Itse asun maatilalla ja käytännössä kaikki hommat, jotka on jollain tasolla järkeviä tehdä hevosella niin teen. Itse olen kouluttanut jo pari kaviokasta monitoimiosaajiksi. Ravihommat kiehtovat niin pitkään kun hevosen treenaamisesta puhutaan, mutta kilpahevosta en kyllä itselleni huolisi :D. Koulu ja estepuoleen ei itselläni ole minkäänlaista kosketusta, mutta en toki niitä tuomitsekaan! Mutta vastaus kysymykseen osaanko tehdä jotain niiden kanssa niin oman arviointini mukaan sanoisin että saisin monta hevosta asiallisempaan ja turvallisempaan muotoon koulutettua, ja ennen kaikkea osaan kyllä hevosta hyödyntää oikeasti hyödyllisiin asioihin :) Pääosin hevonen onkin miulle hyvä ystävä ja luotettava työkaveri, joka ei valita vaikka vettä joskus sataakin ;)!
- Anonyymi00005
No ei siinä sinänsä mitään. Ainoa etten tykkää länkisääristä. Mutta jos muuten ihan ok ja kiva tyyppi, ja tosiaan vielä nuori, niin maistuu.
- Anonyymi00006
No länkisääri nyt ei ole tavote ollakaan:) Mut onkohan 18 vielä turhan nuori makuusi/minkä ikäinen itse olet? Ja onko miehen koolla väliä?
- Anonyymi00007
Kiinnostunut hevosista vai oikeasti tekeekin jotakin niiden hevosten parissa? Tuossa on iso ero. Jos on pelkästään kiinnostunut hevosista, niin eihän sillä elämään isompaa vaikutusta ole. Jos taas oikeasti tekee jotain hevosten parissa, niin sillä voi ollakin.
Itse pidän hevosista. Olen nuorempana "hevostellut" oikein täysipäiväisesti, mutta harrastuksen kalliudesta johtuen se sitten opiskeluaikoina jäi. Nyt aikuisiällä on sitten ollut jotenkin suuri kynnys lähteä taas talleille. Mies, jolla olisi hevosia ta jotain uutta vastaavaa, olisi siis ihan kiinnostava. Vaan eivät ne hevoset minulle kuitenkaan syy ole tiettyä miestä valita. Olisivat plussa ja bonus.- Anonyymi00008
Noh, ite vasta nuorukainen mutta osaan käsitellä jo omasta mielestäni kohtuun hyvin hevoseläimiä, oli niillä minkä pituiset korvat tahansa. Eniten itse arvostan länkkä hommia, sekä toki hyötytyökäyttöä. Itse asun maatilalla ja käytännössä kaikki hommat, jotka on jollain tasolla järkeviä tehdä hevosella niin teen. Itse olen kouluttanut jo pari kaviokasta monitoimiosaajiksi. Ravihommat kiehtovat niin pitkään kun hevosen treenaamisesta puhutaan, mutta kilpahevosta en kyllä itselleni huolisi :D. Koulu ja estepuoleen ei itselläni ole minkäänlaista kosketusta, mutta en toki niitä tuomitsekaan! Mutta vastaus kysymykseen osaanko tehdä jotain niiden kanssa niin oman arviointini mukaan sanoisin että saisin monta hevosta asiallisempaan ja turvallisempaan muotoon koulutettua, ja ennen kaikkea osaan kyllä hevosta hyödyntää oikeasti hyödyllisiin asioihin :) Pääosin hevonen onkin miulle hyvä ystävä ja luotettava työkaveri, joka ei valita vaikka vettä joskus sataakin ;)!
Tässä tiivistys siitä mitä teen, terveisin siis keskustelun aloittaja! - Anonyymi00009
Ja juu se pitää vielä sanoa, että se on hevosmies joka oikeasti eläimet saa toimimaan ja osaa niitä hyödyntääkin. Ei se joka vaan max niitä silittää;) T: Keskustelun aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1461607Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431403Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak131942Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja123866- 78827
- 62788
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt322639Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero157616- 38582
- 6560