Kertokaapa tytöt ja naiset, mitä tykkäätte hevosmiehistä. Siis ei mistään vanhanliiton 70 ukkoja, vaan nuoremmasta polvesta, jotka ovat oikeasti kiinnostuneita hevosista eikä vain koita tehdä naiseen sillä vaikutusta. Onko positiivinen vaiko negatiivinen piirre?
Mitä mieltä naiset?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä pelkään vähän hevosia, mutta voisin niitä hallitusti silitellä tai harjata.
- Anonyymi00002
Hieno piirre🥰👌
- Anonyymi00003
Oletko minkä ikäinen? Osaatko siis jotain tehdäkkin niiden kanssa?
- Anonyymi00004
Noh, ite vasta nuorukainen mutta osaan käsitellä jo omasta mielestäni kohtuun hyvin hevoseläimiä, oli niillä minkä pituiset korvat tahansa. Eniten itse arvostan länkkä hommia, sekä toki hyötytyökäyttöä. Itse asun maatilalla ja käytännössä kaikki hommat, jotka on jollain tasolla järkeviä tehdä hevosella niin teen. Itse olen kouluttanut jo pari kaviokasta monitoimiosaajiksi. Ravihommat kiehtovat niin pitkään kun hevosen treenaamisesta puhutaan, mutta kilpahevosta en kyllä itselleni huolisi :D. Koulu ja estepuoleen ei itselläni ole minkäänlaista kosketusta, mutta en toki niitä tuomitsekaan! Mutta vastaus kysymykseen osaanko tehdä jotain niiden kanssa niin oman arviointini mukaan sanoisin että saisin monta hevosta asiallisempaan ja turvallisempaan muotoon koulutettua, ja ennen kaikkea osaan kyllä hevosta hyödyntää oikeasti hyödyllisiin asioihin :) Pääosin hevonen onkin miulle hyvä ystävä ja luotettava työkaveri, joka ei valita vaikka vettä joskus sataakin ;)!
- Anonyymi00005UUSI
No ei siinä sinänsä mitään. Ainoa etten tykkää länkisääristä. Mutta jos muuten ihan ok ja kiva tyyppi, ja tosiaan vielä nuori, niin maistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211240
- 113941
- 42680
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274673- 15600
- 59597
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
- 59485
- 54470