Mitä mieltä naiset?

Anonyymi-ap

Kertokaapa tytöt ja naiset, mitä tykkäätte hevosmiehistä. Siis ei mistään vanhanliiton 70 ukkoja, vaan nuoremmasta polvesta, jotka ovat oikeasti kiinnostuneita hevosista eikä vain koita tehdä naiseen sillä vaikutusta. Onko positiivinen vaiko negatiivinen piirre?

9

74

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä pelkään vähän hevosia, mutta voisin niitä hallitusti silitellä tai harjata.

• Anonyymi00002

Hieno piirre🥰👌

• Anonyymi00003

Oletko minkä ikäinen? Osaatko siis jotain tehdäkkin niiden kanssa?

• Anonyymi00004

Noh, ite vasta nuorukainen mutta osaan käsitellä jo omasta mielestäni kohtuun hyvin hevoseläimiä, oli niillä minkä pituiset korvat tahansa. Eniten itse arvostan länkkä hommia, sekä toki hyötytyökäyttöä. Itse asun maatilalla ja käytännössä kaikki hommat, jotka on jollain tasolla järkeviä tehdä hevosella niin teen. Itse olen kouluttanut jo pari kaviokasta monitoimiosaajiksi. Ravihommat kiehtovat niin pitkään kun hevosen treenaamisesta puhutaan, mutta kilpahevosta en kyllä itselleni huolisi :D. Koulu ja estepuoleen ei itselläni ole minkäänlaista kosketusta, mutta en toki niitä tuomitsekaan! Mutta vastaus kysymykseen osaanko tehdä jotain niiden kanssa niin oman arviointini mukaan sanoisin että saisin monta hevosta asiallisempaan ja turvallisempaan muotoon koulutettua, ja ennen kaikkea osaan kyllä hevosta hyödyntää oikeasti hyödyllisiin asioihin :) Pääosin hevonen onkin miulle hyvä ystävä ja luotettava työkaveri, joka ei valita vaikka vettä joskus sataakin ;)!

• Anonyymi00005

No ei siinä sinänsä mitään. Ainoa etten tykkää länkisääristä. Mutta jos muuten ihan ok ja kiva tyyppi, ja tosiaan vielä nuori, niin maistuu.

• Anonyymi00006

No länkisääri nyt ei ole tavote ollakaan:) Mut onkohan 18 vielä turhan nuori makuusi/minkä ikäinen itse olet? Ja onko miehen koolla väliä?

• Anonyymi00007

Kiinnostunut hevosista vai oikeasti tekeekin jotakin niiden hevosten parissa? Tuossa on iso ero. Jos on pelkästään kiinnostunut hevosista, niin eihän sillä elämään isompaa vaikutusta ole. Jos taas oikeasti tekee jotain hevosten parissa, niin sillä voi ollakin.

Itse pidän hevosista. Olen nuorempana "hevostellut" oikein täysipäiväisesti, mutta harrastuksen kalliudesta johtuen se sitten opiskeluaikoina jäi. Nyt aikuisiällä on sitten ollut jotenkin suuri kynnys lähteä taas talleille. Mies, jolla olisi hevosia ta jotain uutta vastaavaa, olisi siis ihan kiinnostava. Vaan eivät ne hevoset minulle kuitenkaan syy ole tiettyä miestä valita. Olisivat plussa ja bonus.

• Anonyymi00008

Noh, ite vasta nuorukainen mutta osaan käsitellä jo omasta mielestäni kohtuun hyvin hevoseläimiä, oli niillä minkä pituiset korvat tahansa. Eniten itse arvostan länkkä hommia, sekä toki hyötytyökäyttöä. Itse asun maatilalla ja käytännössä kaikki hommat, jotka on jollain tasolla järkeviä tehdä hevosella niin teen. Itse olen kouluttanut jo pari kaviokasta monitoimiosaajiksi. Ravihommat kiehtovat niin pitkään kun hevosen treenaamisesta puhutaan, mutta kilpahevosta en kyllä itselleni huolisi :D. Koulu ja estepuoleen ei itselläni ole minkäänlaista kosketusta, mutta en toki niitä tuomitsekaan! Mutta vastaus kysymykseen osaanko tehdä jotain niiden kanssa niin oman arviointini mukaan sanoisin että saisin monta hevosta asiallisempaan ja turvallisempaan muotoon koulutettua, ja ennen kaikkea osaan kyllä hevosta hyödyntää oikeasti hyödyllisiin asioihin :) Pääosin hevonen onkin miulle hyvä ystävä ja luotettava työkaveri, joka ei valita vaikka vettä joskus sataakin ;)!

Tässä tiivistys siitä mitä teen, terveisin siis keskustelun aloittaja!

• Anonyymi00009

Ja juu se pitää vielä sanoa, että se on hevosmies joka oikeasti eläimet saa toimimaan ja osaa niitä hyödyntääkin. Ei se joka vaan max niitä silittää;) T: Keskustelun aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      146
      1607
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      143
      1403
    3. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      131
      942
    4. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      123
      866
    5. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      78
      827
    6. 62
      788
    7. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      322
      639
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      616
    9. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      38
      582
    10. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      6