Millaisia reppuja palstalaisilla on, suuria rinkkoja, suuria reppuja, keksikoisia reppuja vai pieniä reppuja?
Minulla on sellainen 25-30 litran reppu, kun käyn kaupassa ostoksilla pyörällä, eikä ole ihan järkyttävää määrää ruokaa ostettavana.
14 litran pikkureppu on sitten pyöräilylenkkeijä varten tai pikkuostoksia.
Pikkureppu on kevyt ja pyräillessä mukavan kokoinen, mahtuu juomapullo, muutama banaani ja patukka.
Myös rahapussi mahtuu, puhelin ja kaiutin.
Millainen reppu on palstalaisilla vai ei ole
36
198
Vastaukset
Mullon sellane snadi vihertävä reppu lujasta kankaasta. 50-luvulla sitä käytettiin koulureppuna. Sellane oli kaikilla. Mää oon säilyttäny sitä muistona.
- Anonyymi00017
https://www.fjallraven.com/fi/fi-fi/laukut-ja-varusteet/reput-rinkat-ja-laukut/metsastysreput-ja-rinkat/varmland-rucksack/
Joku tollanen "snadi" kenties :D
- Anonyymi00003
Rupinen reppu.
- Anonyymi00004
Reppu-Heppu.... hmm jooh todella kummastuttaa kun oikein pidän kun kuulen jotain jonkin tytön hyräilyä ja laulamista, aivan noppapeliä milloin sattumalta coi tavata hänet kerrostalon rapussakin...
- Anonyymi00005
Yksi musta asiallista asiointia varten. 💼
Muut ovat värikkäitä ja usein kukkakuvioisia. 🤭🌼
🦄 - Anonyymi00006
Minulla 9l ultrakevyt perusreppu joka käyttöön, musta tietenkin. Olen tässä funstannut josko ostaisin isomman, johon työkone + muut mahtuisi mukaan.
- Sheena- Anonyymi00008
9 Litran reppuun mahtuu 9 litran maitopurkkia.
- Anonyymi00022
Anonyymi00008 kirjoitti:
9 Litran reppuun mahtuu 9 litran maitopurkkia.
Tai 15 pinttiä.
- Anonyymi00007
addun reppu aina hyvin on palvellu
- Anonyymi00009
En ymmärrä aloituksessa ja vastauksissa viljeltyä oletusta siitä, että ihmisellä olisi vain yksi reppu.
Minulla on ainakin 6 kpl!
🦄 - Anonyymi00010
Omistin erärepun. Seitsemänkymmentä litraa tilavuutta. Ja siinä oli sellainen alkeellinen kantotelinekin. Kätevä sinänsä, se kun piteli myös tasaisella alustalla rakennelmaa pystyssä.
Ärsytti, kun kertausharjoituksissa siihen PVn reppuun sai tunkea tavaroita ja silti puolet jäi lattialle ensimmäisellä yrityksellä.
Omaan reppuuni sai sullottua vaellusteltan, makuupussin ja alustan, kolme tyynyä, Huskvarnan 16 tuumaisen laipan kanssa, siis moottorisahan ja kolmen kilon butaanikaasupullon ynnä grillin!
Tiedän siitä, että kerrostalossa asuessani varkaat veivät nämä tavarat kellarihäkistäni.
Olivat myös viisaudessaan siirtäneet Olmo Triathlon -harjoituskilpapyöräni viereiseen tyhjään häkkiin!
Pyörä oli arvokkaampi kuin varkaiden offensiiviin käyttämä Volvo 245 GLE vm 1981 ajettu varastushetkeen 1994 155000 km. Löytyi viranomaisten dokumenteista tällainen yksityiskohta.
Varkaita ei koskaan saatu kiinni, vaikka alakerran mummeli otti siitä parvekkeellaan valokuvan, missä takaluukku oli auki ja rekisteritunnus paistoi suoraan objektiiviin.
Täti oli vain ihmetellyt itsekseen, kuka se perjantai-iltana puoli kaksitoista muuttokuormaa tekee?
Mies 65 - Anonyymi00011
Minulla on vaan attaseasalkku ja naisellani sellainen tiukka takareppu..
Suurin 90l rinkka vaelluksia varten. Päiväretkiä varten löytyy sitten pinempi reppu; olisiko 30-40 l.
Salivarusteille löytyy oma reppu ja frisbeegolfkiekoille sitten bägi. Töihin on oma reppu jolla saa eväät vietyä; sama reppu käy myös kun menen kokouksiin ja pitää kannettavaa kuljettaa.
Muutama kassi löytyy jotka voi kantaa myös kuten reppua ja pyörässä sivulaukut ostoksien kuskaamista varten.- Anonyymi00012
Miten saat salivarusteet REPPUUN? 🤔
Siellä täytyy olla ainakin yläosa + alaosa, kengät, hanskat, alusvaatteet ja sukat, juomapullo ja pyyhe.
Toivottavasti siellä on myös kosmetiikkapussi, tai ainakin shampoo, hoitoaine, hiustenhoitovälineet ja ihonhoitotuotteet.
Siihen tarvitsisi ISON repun! 😵
🦄 Anonyymi00012 kirjoitti:
Siellä täytyy olla ainakin yläosa alaosa, kengät, hanskat, alusvaatteet ja sukat, juomapullo ja pyyhe.
Toivottavasti siellä on myös kosmetiikkapussi, tai ainakin shampoo, hoitoaine, hiustenhoitovälineet ja ihonhoitotuotteet.
🦄No mulla on salirepussa nostovyö, rannesiteet ja vetoremmit. Lisäksi on kengät ja verkkarit tai sortsit sekä juomapullo ja pieni pyyhe.
Itse otan ensimmäisen alkulämmön pyöräilemällä salille josta sitten juoksumaton ja kahden soutulaitteen kautta varsinaiseen treeniin.
Treenin jälkeen pieni venyttely ja palauttavana osana sitten pikkuhiljaa pyöräilen kotiin jossa sitten vasta peseydyn ja teen itsestäni enemmän salonkikelpoisen.- Anonyymi00014
M184 kirjoitti:
No mulla on salirepussa nostovyö, rannesiteet ja vetoremmit. Lisäksi on kengät ja verkkarit tai sortsit sekä juomapullo ja pieni pyyhe.
Itse otan ensimmäisen alkulämmön pyöräilemällä salille josta sitten juoksumaton ja kahden soutulaitteen kautta varsinaiseen treeniin.
Treenin jälkeen pieni venyttely ja palauttavana osana sitten pikkuhiljaa pyöräilen kotiin jossa sitten vasta peseydyn ja teen itsestäni enemmän salonkikelpoisen.Ok, tuo selittää kompaktin varustuksen. 😄
🦄 - Anonyymi00024
Anonyymi00012 kirjoitti:
Siellä täytyy olla ainakin yläosa alaosa, kengät, hanskat, alusvaatteet ja sukat, juomapullo ja pyyhe.
🦄Niin ja vielä tanko ja levyt... Nämä siis tosimiehelle.
- Anonyymi00013
Nykyään kuljen kauppareissuilla ja maastossakin kassit heiluen!
Kaksi Ikean suursäkkiä varmistaa kaiken kuljetustarpeessa olevan tavaran mahtumisen mukaan.
Tarvittaessa perintökalu ämmänlänget avuksi, niin ei jää sinistä asfalttiin eikä uria varvikkoon.
Mies 65- Anonyymi00015
Joo, riippuvat kassit on paha ongelma. Pahalta se tuntuu kun pohja laahaa asfalttiin.
-keinovaginamies- - Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joo, riippuvat kassit on paha ongelma. Pahalta se tuntuu kun pohja laahaa asfalttiin.
-keinovaginamies-Mutta mietippä, jos menee lauteiden väliin...
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
-keinovaginamies-Totta.
Toisaalta kassiton mies on myös saamaton nahjus!
Kassit miehen tekee...
Käsilaukkumiehet tietenkin painii eri sarjassa!
Mies 65
Mulla on vaan kamerareppu, mutta käy se muuhunki, kun ottaa välipehmusteet pois ja läppärille on oma tasku. En tiiä montako litraa on, kun en mitää nestemäistä sinne oo kaatanu, että mun mielestä hassua puhua repun koosta litroina. Pullot, ämpärit ja kanisterit eri asia. Mutta on se iso, kun sinne kuitenki toi Mamiyakin mahtuu. Otinkin sillä joku aika sitten kuvia, mutten oo ehtiny kehittää. Ennen oli joku vanha koulureppu ja lappireppu, mutta ne on menny rikki.
- Anonyymi00016
Löytyy ainakin rinkka, päiväretkireppu, pilkkireppu, pari pientä perusselkäreppua (molemmat huonokuntoisia) ja melko monta läppärireppua.
Noista todellista käyttöä näkee nykyään pilkkireppu, päiväretkireppu ja yksi läppärireppu.
Muut on säilytetty lähinnä sillä ajatuksella, että jos vielä joskus lähtisi vaeltamaan tai matkustamaan.
-keinovaginamies-- Anonyymi00018
No niin, kerrankin normaali määrä reppuja!
Mutta heitä ne huonokuntoiset roskiin.
🦄 - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
No niin, kerrankin normaali määrä reppuja!
Mutta heitä ne huonokuntoiset roskiin.
🦄Ei sitä nyt talousmiehenä tuollaista tehdä! Jos vielä joskus innostun astumaan vaikka lentokoneeseen, niin se tummanvihreä Sastan reppu on ihan välttävä meikäläiselle käsimatkatavaroihin, vaikka toinen selkähihna vähän repsottaakin.
-keinovaginamies-
- Anonyymi00020
Minulla on musta perusreppu esim päiväpatikointeja varten ja isompi rinkka, mutta arjessa en juurikaan reppuja käytä. Käytän työlaukkuna mustaa, isohkoa nahkaista olkalaukkua, johon mahtuu läppäri ja muut päivän aikana tarvittavat härpäkkeet, arjessa mustaa nahkaista olkalaukkua, kesällä vapaa-ajalla myös olkilaukkua, rannalla valtavaa kangaskassia.. Juhliin minulla on musta nahkainen käsilaukku kultaisilla yksityiskohdilla tai shampanjan värinen hieman metallinhohtoinen juhlalaukku. Matkalaukkuja on kolme erikokoista.
Kauheasti laukkuja, vaikka tuntuu ettei koskaan ole sopivaa 🤔
Aletheias - Anonyymi00021
Minulla on sellainen 25 litran retkeilyreppu. Siihen saa ja onkin hirmuna varusteita.
En kuitenkaan ole käyttänyt sitä, koska mulla kauppakassina jokunen vuosi sitten menehtyneen wanhan rouvan kahvipaketeista tehty kätsy ja kestävä kassi.
Aikoinaan hän myi niitä hyväntekeväisyyteen muistaakseni jollain kympillä. Toki ostin ja on hintansa todellakin haukkunut. Eikä se mene rikki, vaikka kauppareissulla hirvi törmäisi siihen.
Noita kasseja ei enää moni tee. Pidän sitä loppuun asti aarteenani.
>Simiti< - Anonyymi00023
Raskas on reppu.
- Anonyymi00026UUSI
Minulla on Jeesuksen ja ristinmuotoiset reput. Sijaiskantajia löytyy sieltä sun tiältä.
Kevyt ja tilava urheilureppu. Vettähylkivää materiaalia ja naruolkaimet. Kätevä. Tarvittaessa mahtuu pieneen tilaan.
- Anonyymi00029UUSI
Käytkö reppu selässä uimassa, kun se on vettähylkivä?
Anonyymi00029 kirjoitti:
Käytkö reppu selässä uimassa, kun se on vettähylkivä?
En, mutta kuljen ja pyöräilen usein sateen yllättäessä.
- Anonyymi00028UUSI
Selkäreppu
Vilma - Anonyymi00030UUSI
Pieni reppu mutta kerran sen täytin ja venyi aika isoksi ?
- Anonyymi00031UUSI
Me insinöörit kannamme salkkua jo opiskeluaikana.
- Anonyymi00032UUSI
Lähdin yhdestä työpaikasta ja työkaverit ostivat minulle salkun. Olen innokas työn ohessa opiskelija joten katsoivat sen minulle sopivan.
Repussani on kukkarotasku selän puolella. Lisäksi sisäpuolella vielä vetoketjullinen tasku. Ei pieni eikä iso, sieväkin, että sopii asuun. Ainakin Kipling on hyvä, muitakin on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981112
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35634Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48502Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49500- 32490
- 34457
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14451- 33440