Pieniäkin palkkoja voidaan alentaa, palkalla ei tarvitse tulla toimeen

Anonyymi-ap

57

203

Vastaukset 57

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00003
      • Palkallaan on opittava tulemaan toimeen, jos haluaa enemmän niin on kyettävä myymään työpanoksensa parempaan hintaan ja on opiskeltava itselleen lisää pätevyyttä. Palkan pitää olla suhteessa työn tulokseen, se on ainoa malli joka ei lisää inflaatioriskiä!

• Eivät nuo summat ole ilmaisrahaa, vaan nuo saadakseen pitää työskennellä ahkeraan ja työllistää suuri joukko ihmisiä. Nuo rahat ovat lisäksi osin juuri noiden mainittujen yritysten tuottamaa verorahaa. Kateellisuutesi ei paranna tilannetta tippaakaan!

• Anonyymi00004

Voidaan myös antaa loparit. 400000 on työttömänä.

• Anonyymi00011

"Voidaan myös antaa loparit. 400000 on työttömänä."

HUPS!!! EI MENNYT KUIN 70 000 PITKÄKSI, no matikkahan ei meille demuille sovi.....

Tilasto kun kertoo: 15–74-vuotiaita työttömiä oli vuoden 2026 toukokuussa 330 000

• Anonyymi00029
        Anonyymi00011 kirjoitti:

"Voidaan myös antaa loparit. 400000 on työttömänä."

HUPS!!! EI MENNYT KUIN 70 000 PITKÄKSI, no matikkahan ei meille demuille sovi.....

Tilasto kun kertoo: 15–74-vuotiaita työttömiä oli vuoden 2026 toukokuussa 330 000

Kokoomus uhkaili velkaantumisella ja työttömyydellä

Ymmärsin, että edellisissä vaaleissa Kokoomus toi esille, että on viimeinen hetki lopettaa velkaantuminen.
        Työtä, sitä piti olla. 100 000 uutta työpaikkaa luvattiin, vaikka edellisen hallituksen jäljiltä työllisys oli ennätyskorkea.

Piti pelastaa Suomi tuleville polville.

Heikoista piti pitää huolta ja kaikki osallistuu.

Kuinkas sitten kävikään vaalien jälleen:
        - velkarahalla veronalennuksia omalle etupiirille
        - työllistämistoimien sijaan palkansaajan aseman heikentämistoimet
        - myydään valtion omaisuutta tulevilta polvilta
        - leikataan heikoilta ja annetaan yli 100 000 € tienaaville.

Mikä on luottamustaso?Sinimusta hallitus "sosialisoi" valtion vaurautta

"Sopeuttaminen" ei ole mikään talouden hallintakeino, vaan sinimustan oikeiston poliittinen projekti, jonka avulla siirretään varallisuutta massoilta eliitille ja ylläpidetään luokkayhteiskuntaa

Montako kymmentä miljardia hallitus ottaa velkaa rikkaalle eliitille
        kansan maksettavaksi ?

Hei, me otamme nyt ELÄKERAHASTOSTA, PETTERI HEHKUTTAA:
        SE ON ISO VOITTO.
        🐄🐄🐄🐄🐄

Miksi tyhmä kansa antaa äänensä eliitille

Ei se teen heistä eliittiin kuuluvaa eikä rikkaampaa, vaan köyhempää
        Azeezah Kabeera
        Vuohi paimen Orpon ja kumppaneiden säästölista ihmetyttää ekonomisteja: Miksi tätä ei ole nostettu esille?
        Yritystukien ja verotukien ympärillä vallitsee toistaiseksi hiljaisuus, vaikka kyse on miljardien eurojen menoerästä – ja osittain tuista jotka on todettu haitallisiksi tai niiden vaikuttavuutta ei tunneta.💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
        Kokoomus ei selvästikään halua talouskasvua
        Kokoomus vain lahjoo omia suurimpia rahallisia tukijoitaan veronalennuksill
        Kokoomus ei tarvitse talouskasvua, koska verovaroja/ lainaa voidaan jakaa katteettomasti yksityiselle puolelle. Kokoomuksen logiikalla tällainen talouden hoito on tehokasta ja tuottavaa

Entisestään heikentynyt työllisyys, velkamäärän kasvu ym. ei vaikuta kokoomuksen rikkaiden veronalennuksiin näemmä mitään kaikki tavoitteet on siis saavutettuHallitus vaan jännää ja lomailee vaikka samaan aikaan selittää että tilanne on bakava

Anonyymi-ap
        2025-08-05 20:45:52
        Ilmoita
        Mitäs jos hallitus menisi töihin

Ministeri Sari Multala pahoittelee käytöstään Ruisrockissa myöntää olleensa humalassa

Ministeri Sari Multala pahoittelee käytöstään Ruisrockissa – myöntää olleensa humalassaEi ollut yllätys ! Rikkaitten rikastuttaminen ei pelastanutkaan Suomea !

Työttömyys kasvaa edelleen kohti loppuvuotta ja velka kasvaa. Oppositio teki välikysymyksen velkaantumisesta, jonka hallitus lupasi loppuvan.
        Lamahallitus on heittänyt roskakoriin tavoitteensa. Valtion talous menee hallitsemattomasti kohti syvää päätyä.

• Anonyymi00036

TYÖASIAINKOMISSAARI MARTTINEN TAAS ASIALLA?

• Anonyymi00005

Voimmehan myös siirtää verot valtion maksettavaksi, Suomi nousuun.

• Anonyymi00012

Tai otetaan lisää velkaa. Terveisin VIISIKKO 2019-2023

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tai otetaan lisää velkaa. Terveisin VIISIKKO 2019-2023

Vau, nytkö velanotto on loppunut, kerro lisää.

• Anonyymi00006

Kokkarit Vartiaisesta alkaen ovat toitottaneet sitä, ettei palkalla pidä tulla toimeen koska sossusta voi hakea loput rahat. Vaan kun sosiaalitukeakin pienennetään.

• Anonyymi00013

"Kokkarit Vartiaisesta alkaen ovat toitottaneet .."

Mites kun Äärivihervassudemut taasen ovat toitottaneet: ETTEI KENENKÄÄN TARVITSE MENNÄ TÖIHIN, VAAN ON Ok ELÄÄ SOSIAALITURVAN VARASSA!!??

• Anonyymi00015

Tämähän on suoralinja pienentää sosiaalitukia, kun pienen palkan ja sossun väli on tarpeeksi suuri pienikin palkka on houkutteleva.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mites kun Äärivihervassudemut taasen ovat toitottaneet: ETTEI KENENKÄÄN TARVITSE MENNÄ TÖIHIN, VAAN ON Ok ELÄÄ SOSIAALITURVAN VARASSA!!??

Näytäpä teksti missä ovat toitottaneet ?

Kangasharju, Vartiainen ja Walhroos ovat kyllä toitottaneet omaa sanomaansa, ja kas kummaa, eipä ole känsillä heidän kenenkään kätensä, ja ovat vielä kaikki sitä mkieltä ettei verotusta pitäisi olla lainkaan, mistähän se elämisestä puuttuva tuki sitten otetaan ?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Laitapa tuohon viite väittämääsi ?

Vai oletko pelkkä kokkaripelle ?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Laitapa tuohon viite väittämääsi ?

Vai oletko pelkkä kokkaripelle ?

Pistäpä sinne googlen hakukenttään ihan itse hakusanat. Osaatko ?

• On typerää laittaa linkkejä artikkeleihin jotka ovat maksumuurin takana! Toisaalta palkan pitää aina perustua työn tuloksen markkina-arvoon! Jos on työ josta palkka on pientä on opittava joko tulemaan toimeen ansaitsemallaan palkalla tai oppia tekemään työtä jonka tulos on suuremman palkan arvoista!

Palkkatyö ei ole mikään sosiaalitoimen avustus! Palkka on ansaittava!!!!

• Anonyymi00008

Harvoin olen Extyökkärin kanssa jostain samaa mieltä, mutta tämä on niitä harvoja kertoja.
        Suomessa on keskimäärin pienet palkat, mutta suhteettoman kovat palkat ovat huonosti tuottavilla työntekijöillä luonteeltaan huonosti tuottavilla aloilla.

Suomessa pitäisi palkita tuottavuudesta ja mikäli tekee huonosti tuottavaa työtä, ei siitä pitäisi maksaa niin kovaa palkkaa kuin tällä hetkellä maksetaan. Huonosti tuottavia töitä voi sitten ottaa vaikka 2, mikäli rahkeet eivät riitä tuottavan työn tekemiseen.

Työttömyyskortistoissa on paljon työnhakijoita, joiden kyvyt riittävät 500€ kuukaudessa palkkaan, On turha odottaa, että he koskaan työllistyvät 2500€ kuukaudessa maksaviin duuneihin. Joo, varmasti he tarvitsisivat tuon palkkansa päälle jotain tukea ja varmaan olisi järkevää, että saatu työtulo ei 100% vähennä tukia.

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Harvoin olen Extyökkärin kanssa jostain samaa mieltä, mutta tämä on niitä harvoja kertoja.
        Suomessa on keskimäärin pienet palkat, mutta suhteettoman kovat palkat ovat huonosti tuottavilla työntekijöillä luonteeltaan huonosti tuottavilla aloilla.

Suomessa pitäisi palkita tuottavuudesta ja mikäli tekee huonosti tuottavaa työtä, ei siitä pitäisi maksaa niin kovaa palkkaa kuin tällä hetkellä maksetaan. Huonosti tuottavia töitä voi sitten ottaa vaikka 2, mikäli rahkeet eivät riitä tuottavan työn tekemiseen.

Työttömyyskortistoissa on paljon työnhakijoita, joiden kyvyt riittävät 500€ kuukaudessa palkkaan, On turha odottaa, että he koskaan työllistyvät 2500€ kuukaudessa maksaviin duuneihin. Joo, varmasti he tarvitsisivat tuon palkkansa päälle jotain tukea ja varmaan olisi järkevää, että saatu työtulo ei 100% vähennä tukia.

Itse en ollut mikään ay orja vaan aina lukuun ottamatta 2 vuoden aikaa virkamiehenä itse neuvottelin palkkani. Eikä tarvinnut sitä työtä tehdä tappiokseni!

• Anonyymi00017
        Extyökkäri kirjoitti:

Itse en ollut mikään ay orja vaan aina lukuun ottamatta 2 vuoden aikaa virkamiehenä itse neuvottelin palkkani. Eikä tarvinnut sitä työtä tehdä tappiokseni!

Olethan sinä AY-MAFIA EK:N orja.

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Olethan sinä AY-MAFIA EK:N orja.

Koska EK oliosi käyttänyt mafian konsteja uhkailua, kiristystä tai väkivaltaa, kuten ay mafia tekee? EI koskaan ja se on helppoa todistaa. Kaikki työtaistelutkin on julistanut ay mafia alkaneeksi!

Olet tyyppi Lyyli etkä osaa itse edes ajatella! Minä taas olen asiani hoitanut itse ilman minkään järjestön apua ja siksi olenkin voittanut, eikä ole pulaa rahastakaan vaikka olen eläkkeellä ollut kohta jo pari vuosikymmentä.!

Et siis voisi enää enempää olla väärässä!

• Anonyymi00019
        Extyökkäri kirjoitti:

Koska EK oliosi käyttänyt mafian konsteja uhkailua, kiristystä tai väkivaltaa, kuten ay mafia tekee? EI koskaan ja se on helppoa todistaa. Kaikki työtaistelutkin on julistanut ay mafia alkaneeksi!

Olet tyyppi Lyyli etkä osaa itse edes ajatella! Minä taas olen asiani hoitanut itse ilman minkään järjestön apua ja siksi olenkin voittanut, eikä ole pulaa rahastakaan vaikka olen eläkkeellä ollut kohta jo pari vuosikymmentä.!

Siis mikä on ay orja sinun ajatuksilla?

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Siis mikä on ay orja sinun ajatuksilla?

Orja ei ajattele itse vaan tekee mitä käsketään. Hyvänä esimerkkinä vaikka ay orja joka alkaa lakkoon vaikka olisi töitäkin tehtävänä aiheuttaen vahinkoa niin itselleen kuin yhteiskunnallekin ja vain, koska joku ay mafioso komentaa vaikka se mafioso ei edes maksa sen orjansa palkkaa!

Itse olen yhden laon tehnyt, 1964 syksyllä tein tupakkalakon, se on ainoa lakkoni ja pitää edelleen. Jos kerran lakon alkaa niin miksi se pitäisi lopettaa!

Voit tietysti olla myös huonojen tapojesi orja, jos sinulla niitä on.

• Anonyymi00020
        Extyökkäri kirjoitti:

Orja ei ajattele itse vaan tekee mitä käsketään. Hyvänä esimerkkinä vaikka ay orja joka alkaa lakkoon vaikka olisi töitäkin tehtävänä aiheuttaen vahinkoa niin itselleen kuin yhteiskunnallekin ja vain, koska joku ay mafioso komentaa vaikka se mafioso ei edes maksa sen orjansa palkkaa!

Itse olen yhden laon tehnyt, 1964 syksyllä tein tupakkalakon, se on ainoa lakkoni ja pitää edelleen. Jos kerran lakon alkaa niin miksi se pitäisi lopettaa!

"Orja ei ajattele itse vaan tekee mitä käsketään"

Juuri noin. Äskenhän uutisoitiin että EK ja Kokoomus mafiat haluaa vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa Suomeen orjiksi. Vai onko sinulla joku toinen tulkinta miksi noin haluavat.

Näitä palstoja olen vaihtelevasti seurannut vuosien aikana. Muista kun sinä jokin vuosi sitten lahtarien jälkeläisenä halusit lakoilijoille kuolemantuomioita.

Siksi laitoinkin tuo kysymyksen sinulle että taas tuot julkisesti typeryyteesi kaikkien nähtäväksi. Kiitos vastauksesta.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Silloinhan esim nyky hallituosen pitäisi jeti. Etota kun se ei ole saavuttanut yhtään tavoitteistaan joista se puhui (valehteli )vaaleissa

Tosi on

• Anonyymi00022
        Extyökkäri kirjoitti:

Kokoomus bois poistaa extuöoiätin eläkeen jotta se vähän rauhoittuisi ja poistaisihannss se jos voisi

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Juuri noin. Äskenhän uutisoitiin että EK ja Kokoomus mafiat haluaa vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa Suomeen orjiksi. Vai onko sinulla joku toinen tulkinta miksi noin haluavat.

Näitä palstoja olen vaihtelevasti seurannut vuosien aikana. Muista kun sinä jokin vuosi sitten lahtarien jälkeläisenä halusit lakoilijoille kuolemantuomioita.

Siksi laitoinkin tuo kysymyksen sinulle että taas tuot julkisesti typeryyteesi kaikkien nähtäväksi. Kiitos vastauksesta.

Sosialistit ovat ne todelliset lahtarit, hehän sen kapinan aikoinaan alkoivat ja sinivalkoinen Suomi pelasti meidät sosialismin terrorilta!

Väkivalta on aina ollut vasemmiston tapa saada lisää valtaa. Tuo selviää kun mietit NL alueen toimia ja Kiinan ja Pohjois-Korean toimia sekä aikoinaan Kuuban tapaa saada sosialismi pýsymään aisoissa.

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Taas tulee sinulta Lyyli sosialismi sotkua jota tuskin itsekään ymmärrät!

• Anonyymi00027
        Extyökkäri kirjoitti:

EK;n ei tarvitse uhkailla kiristää tai käyttää väkivaltaa, sehän vain kirjoittaa hallitukselleohjelman jota todelliset EKAY orjat toteuttavat, oletko noin tyhmä ?

• Anonyymi00030
        Extyökkäri kirjoitti:

💩💩💩💩💩
        Mihin urpo laittoi varastamansa kansan eläke rahat työeläke kassasta oliko kansan lupa

Äänestä💩💩💩💩💩💩💩🎩🎩🎩🎩🎩🎩🎩🎩🎩👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺
        Demarien älykkyydestä on vahvoja näyttöjä. Kaikkein paras näyttö on ollut vaatimus koko kansan kouluttamisesta, jotta työelämme saisi mahdollisimman parhaita osaajia. Tätähän oikeisto ensi alkunn vastusti, mutta kun tulokset puhuivat puolestaan, kääntyi myös kannattamaan sitä. Tuottavia yrityksiä ei olisi ilman osaavaa henkilöstöä. Nokia kasvu globaaliksi suuryrotykseksi oli selvä esimerkki tästä. Sinun koultusta vähättelevillä keinoillasia se olisi jäänyt totetumatta. Koko kansan koulutus on ollut ylivoimaisesti paras talouspoltiinen innovaatio, mitä Suomessa ja monessa muussakin maassa on tehty. Suomessa se on ollut erittäin demarijohtoista kuten muissakin pohjoismaissa. Ilman tätä koulutusbuumia, meillä olisi vientiin kykenämättöniä snägariytyksiä ja se olisi siinä. Ennen sota meillä oli ulkomaalaisen pääoman siivittämää teollisuutta, joka ei vielä tarvinnut erityisen koulutettua väestöä. Ilman koko kansan koulutusta, olisimme kehitysmaa, jota EU-jäsenenenä verrattaisiin Romaniaan ja Bulgariaan.Sinun suureksi harmiksi juuri vasemmisto yhdessä ay-liikkeen kanssa ovat aikoinaan luoneet tämän hyvinvointivaltion nimeltä Suomi.

Nyt sitten vain oikeisto onkin valitettavasti jo tuhonnut todella paljon hyvinvointivaltiota nimeltä Suomi.Kokoomus on huolehtinut hyvin omien rahoittajiensa asioista. Suuri ongelma on, että kokoomus tekee sen AINA muun yhteiskunnan kustannuksella.Työttömyysturvan 10 leikkausta

Työttömyysturvan heikennykset ovat Orpon hallituksen kovaa työttömien kurittamista. Yhtään uutta työpaikkaa heikennykset eivät lisää. Kuluttajien, joita myös työttömät ja pätkätyöläiset ovat, ostovoimaa tulisi sen sijaan lisätä. Rakennusalan ja palvelualan konkurssit johtuvat taantumasta, suurtyöttömyydestä ja myös viennin heikentymisestä, kun Venäjän kauppa loppui.

Työttömyyspäivärahan vähentäminen, jopa puolittaminen, vuorotteluvapaan poistaminen tai lapsikorotusten poistaminen eivät tuo yhtään uutta työpaikkaa - sen enempää kuin 300 euron suojaosan poisto tai indeksien jäädytykset.

LAKI MUUTOKSET tulevat voimaan asteittain:

1.1.2024
        - Omavastuuajan pitenee 7 päivään.

- Lomakorvausten jaksottaminen, lomakorvaukset siirtävät päivärahan alkamista.

- Kansaneläkeindeksin jäähdyttäminen vuosille 2024-2027.

1.4.2024
        - Lapsikorotukset poistetaan. Nykyisin lapsikorotukset ovat 150-285 €/kk.

- 300 euron suojaosa työtuloille poistetaan (39 % ansiopäivärahojen saajista sai päivärahaa osapäivätyöstä)

1.8.2024
        - Vuorotteluvapaajärjestelmän lopettaminen.

1.9.2024
        - Työttömyyspäiväraha laskee 2 ja 8 kuukauden jälkeen:
        -- 80 % tasolle alkuperäisestä 8 työttömyysviikon jälkeen ja
        -- 75 % tasolle 34 työviikon jälkeen

- jatkossa työrupeaman on oltava vuoden pituinen, nykyisen puolen vuoden sijaan, jotta työtön saa ansiosidonnaista päivärahaa.
        Muutos vaikuttaa työuran alussa, jos uutta työtä ei löydy, tai pätkätöissä.
        Työssäoloehto ei täyty palkkatuetusta työstä.

- Ikäsidonnaisista poikkeuksista luopuminen

- Työssäoloehdon euroistaminen
        Palkan suuruus vaikuttaa. Hallitus esittää, että henkilön on ansaittava kuukaudessa minimipalkka = 930 €/kk.

Sipilän hallitus aloitti "aktiivimallissaan" työsuhdeturvan heikennykset muun muassa lisäämällä erilaisia sanktioita. Sanktioiden takia uusia työpaikkoja ei saatu, mutta Suomeen saatiin paljon lisää uusia tulottomia.

Orpon hallitus näyttää jatkavan samaa Sipilän

• Anonyymi00031
        Extyökkäri kirjoitti:

Röh röh minulta tuli taas vaippaan paskasotkua, ja Lyyli on vihainen KVIIIIK !!!

• Anonyymi00032
        Extyökkäri kirjoitti:

Taitaa nyt kuitenkin olla niin että sinä olet se joka ei ymmärrä. Tai siis on.

• Anonyymi00033
        Extyökkäri kirjoitti:

Sosialistit ovat ne todelliset lahtarit, hehän sen kapinan aikoinaan alkoivat ja sinivalkoinen Suomi pelasti meidät sosialismin terrorilta!

Väkivalta on aina ollut vasemmiston tapa saada lisää valtaa. Tuo selviää kun mietit NL alueen toimia ja Kiinan ja Pohjois-Korean toimia sekä aikoinaan Kuuban tapaa saada sosialismi pýsymään aisoissa.

Tutustu historiaan ketkä oli lahtareita. Mutta toit taas hyvin julki kuinka ulkona olet tosielämästä. Sinänsä hyvä kun paljon kirjoittelet että tuot myös selvästi julki millä ymmärryksellä kirjoittelet.

Olenko oikeassa että äänestät Kokoomusta ja olet Kokoomuksen vaalikarjaa ilman että oikeasti ymmärtäisit mistään mitään.

Kohta tietysti taas väität kun hyvinvointia rakennettiin ja se onnistui kun Kokoomus pidettiin sivussa niin Kokoomus puolueena sen kuitenkin rahoitti.

• Anonyymi00034
        Extyökkäri kirjoitti:

"Väkivalta on aina ollut vasemmiston tapa saada lisää valtaa. Tuo selviää kun mietit NL alueen toimia ja Kiinan ja Pohjois-Korean toimia sekä aikoinaan Kuuban tapaa saada sosialismi pýsymään aisoissa."

Niin sinähän halusit kuolemantuomioita lakkoilijoille.

• Anonyymi00035
        Extyökkäri kirjoitti:

Näkyy että vastaukset osui ja upposi kun itänaapurin kokoomuskommari hiljeni.

• Anonyymi00040

No niinpä kun ei ole linkkejä niin ei ole, pelkkää kokkareulostetta !

• Anonyymi00042
        Extyökkäri kirjoitti:

Röh röh minulla on muutama huono tapa, ainakin Lyylin mielestä. Yksi niistä on ripulipaskan valuttaminen vaipan raosta lattialle KRUIIIIK !!

• Anonyymi00051
        Extyökkäri kirjoitti:

Kerros sinä mitä et tuosta ymmärtänyt.

• Anonyymi00051 kirjoitti:

Kerros sinä mitä et tuosta ymmärtänyt.

Sinähän Röh röhin lisäksi kirjoitit: "Juuri noin. Äskenhän uutisoitiin että EK ja Kokoomus mafiat haluaa vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa Suomeen orjiksi. Vai onko sinulla joku toinen tulkinta miksi noin haluavat.

Näitä palstoja olen vaihtelevasti seurannut vuosien aikana. Muista kun sinä jokin vuosi sitten lahtarien jälkeläisenä halusit lakoilijoille kuolemantuomioita."

Ei siis mitään millä olisi vastinetta todellisuudessa.

Vasemmistohan tänne hamuaa noita kamelikuskejaan enemmän kuin kukaan muu jotta saisi uusia äänestäjiä kun vanhat eivät enää riitä kansandemokratiaan!

Enkä ole vasurikaan joten tuo lahtari kannattaa jättää niille jotka sen touhun alkoivat eli sosialisteille! Hehän sen Suomen sisällissodan alkoivat kun hävisivät edellisen vuoden vaaleissa eduskunnassa enemmistönsä! Ei kannata heiltä riistää tuota "kunniamainintaa"!

Olet aika toopelo jos et noita asioita tiedä!

• Anonyymi00052
        Extyökkäri kirjoitti:

Sinähän Röh röhin lisäksi kirjoitit: "Juuri noin. Äskenhän uutisoitiin että EK ja Kokoomus mafiat haluaa vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa Suomeen orjiksi. Vai onko sinulla joku toinen tulkinta miksi noin haluavat.

Näitä palstoja olen vaihtelevasti seurannut vuosien aikana. Muista kun sinä jokin vuosi sitten lahtarien jälkeläisenä halusit lakoilijoille kuolemantuomioita."

Ei siis mitään millä olisi vastinetta todellisuudessa.

Vasemmistohan tänne hamuaa noita kamelikuskejaan enemmän kuin kukaan muu jotta saisi uusia äänestäjiä kun vanhat eivät enää riitä kansandemokratiaan!

Enkä ole vasurikaan joten tuo lahtari kannattaa jättää niille jotka sen touhun alkoivat eli sosialisteille! Hehän sen Suomen sisällissodan alkoivat kun hävisivät edellisen vuoden vaaleissa eduskunnassa enemmistönsä! Ei kannata heiltä riistää tuota "kunniamainintaa"!

Olet aika toopelo jos et noita asioita tiedä!

Olikin kyse sinun tarinoista joita kukaan ei ymmärrä. Tai siis ymmärtää mikä sinä olet. Et muuten edes yrittänyt kumota mitään oikeasti kun tuolla tutulla toope sanallasi.

• Anonyymi00007

Ainahan työtön voi ryhtyä tekemään työtä itselleen. Ja moni ryhtyykin.

Silloin pitää vain olla nopea "humeeti" päänupissa, ettei jää kiinni.
      Sillä veronmaksua yksityisyrittäjyys harvoin kantaa ;)

• Anonyymi00009

Ja sitten jotkut ihmettelevät kun työeläkettä ei kerry kuin nimeksi ja samalla valtion ja kuntien verotulot supistuvat kuin pyy maailmanlopun edellä. Ja kulutus kuihtuu kiihtyvää tahtia. Me kokoomuksessa ihmetellään asiaa kauhiast

• Anonyymi00010

"Pieniäkin palkkoja voidaan alentaa, palkalla ei tarvitse tulla toimeen."

Juuri tuosta syystä me äärivihervassudemut toimme noin 300000 uutta halpaduunaria EU:n ULKOPUOLELTA koulutukseen suomeen 2019-2023!!!!

Heikoinpia varten mottomme on: Kenenkään ei tarvitse mennä töihin, on Ok elää sosiaaliturvan varassa!!!!

• Anonyymi00018

Olet todellinen tollo, kyllä oman elämänsä kulut pitää itse ansaita! Miksi muiden pitäisi nähdä sinun takiasi vaivaa?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olet todellinen tollo, kyllä oman elämänsä kulut pitää itse ansaita! Miksi muiden pitäisi nähdä sinun takiasi vaivaa?

Kokoomus ja rikkaat katsoo oikeudekseen kustannutaa rikastumisensa kansalla

Kansa maksaa rikkaiden vaurastumisen veroissaan saamatta mitään ei edes lääkäriin pääse

Sosiaaliturva pois ja rikkaille yrityksille sosiaaliturva rahat siirtyy
        Kuin itsestään

Suomen tyhmä,kansa vaan töllöttää telkkaria kotona van ja ihmettelee kun mtv n pissikset kehuu kokoomusta

Äänestä sdp jos et ole moni miljonääri🎪💯🎪💯🎪⚽📢🏀
        Nykytilanne on vain sellainen, että yritykset saavat tukien muodossa rahaa ettei tarvitse työllistää ketään. Niinkuin viimeviikolla Orpo sanoi, että työttömyys tekee ihmisestä nöyrän, viittaa siihen, että tämä lama on tarkoituksella tehty ja sitä pidetään tarkoituksella yllä.Yritystuet 2024. Urpon ja purran maksamat sosiaaliedut rikkaille
        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009579833.html
        Hae taulukosta tässä vaan alkua
        Sija
        Tuen saaja
        Maksettu
        1
        UPM-Kymmene Oyj
        60 997 150,83
        2
        Viking Line Abp
        54 143 228,25
        3
        Finnlines Oyj
        41 749 129,7
        4
        Tallink Silja Oy
        32 502 729,82
        5
        Metsä Board Oyj
        20 863 622,3
        6
        Outokumpu Stainless Oy
        20 520 535,38
        7
        Nokia Solutions and Networks Oy
        19 142 163
        8
        Vermon Ravirata Oy
        18 264 947,54
        9
        Stora Enso Oyj
        17 769 031,64
        10
        Rauma Marine Constructions Oy
        17 671 530
        11
        Boliden Kokkola Oy
        17 424 277,08
        12
        ESL Shipping Oy
        16 845 665,58
        13
        Kemira Chemicals Oy
        16 290 803,52
        14
        Rederiaktiebolaget Eckerö
        15 508 111,41
        15
        MIELI Suomen Mielenterveys ry;MIELI Psykisk Hälsa Finland rf
        13 385 000
        16
        Outokumpu Chrome Oy
        12 366 341,37
        17
        Neste Oyj
        11 513 326,02
        18
        Oy Trailer-Link Ab
        11 131 782,58
        19
        Stora Enso Publication Papers Oy Ltd
        10 520 626,4
        20
        SSAB Europe Oy
        10 463 366,81
        21
        Sappi Finland Operations Oy
        10 206 442,27
        22
        Bore Oy Ab
        10 153 829,46
        23
        Tampereen Ravirata Oy
        8 548 772,15
        24
        NoHo Partners Oyj
        8 385 560,28
        25
        Scandic Hotels Oy
        8 362 384,71
        26
        Finnpilot Pilotage Oy
        O8 117 138
        27
        ICEYE Oy
        7 377 324
        28
        KONE Oyj
        7 105 833
        29
        Lahden Hevosystäväinseura ry
        7 024 099,72
        30
        Sandvik Mining and Construction Oy
        6 920 743
        31
        Etelä-Pohjanmaan Hevosjalostusliitto ry
        6 666 835,65
        32
        Fortum Power and Heat Oy
        6 639 045
        33
        Picosun Oy
        6 394 865
        34
        Stora Enso Veitsiluoto Oy
        6 183 028,99
        35
        Finnair Oyj
        6 000 000
        36
        Tervolan Saha ja Höyläämö Oy
        5 914 737,7
        37
        Yellow Film & TV Oy
        5 704 212,02
        38
        Meyer Turku Oy
        5 465 329
        39
        Langh Ship Oy Ab
        5 369 411,65
        40
        Turun Hippos ry
        5 354 271,4
        41
        Keski-Suomen Ravirata Oy
        5 157 144,4
        42
        Suomen Messut Oyj
        5 137 075,15
        43
        Pohjolan Hevosystävät ry
        5 081 934,49
        44
        NLC Ferry Ab Oy
        5 069 887,02
        45
        Metsä Fibre Oy
        5 053 763,34
        46
        Solar Films Inc Oy
        5 012 190,31
        47
        Valkealan Hevosystäväinseura r.y.
        4 988 875,22
        48
        IQM Finland Oy
        4 972 543
        49
        Kuopion Ravirata Oy
        4 836 144,4
        50
        BASF Battery Materials Finland Oy
        4 783 218
        51
        Terrafame Oy
        4 758 857,22
        52
        Eckerö Shipping Ab Ltd
        4 566 702,13
        53
        Prima Shipping Oy Ab
        4 532 140,93
        54
        Kuhmo Oy
        4 517 844,92
        55
        Kesko Oyj
        4 454 000
        56
        Holiday Club Resorts Oy
        4 337 078,94
        57
        Stora Enso Oulu Oy
        4 325 191,98
        58
        Borealis Polymers Oy
        4 297 065,39
        59
        Yara Suomi Oy
        4 230 200,55
        60
        Groke Technologies Oy
        4 201 433

61
        Porin Ravit Oy
        4 149 245,72
        62
        Varjo Technologies Oy
        4 100 000
        63
        Hiihtokeskus Iso-Ylläs Oy
        4 061 860
        64
        Mikkelin Ravirata Oy
        3 993 146,52
        65
        Swissport Finland Oy
        3 969 463,41
        66
        Meriaura Invest Oy
        3 964 106,82
        67
        Forssan Seudun Hippos ry
        3 911 747,13
        68
        Metsä Spring Oy
        3 909 568
        69
        Finnkino Oy
        3 800 836,23
        70
        Vaaran Palkki Oy
        3 756 571
        71
        Valmet Technologies Oy
        3 739 629
        72
        Oy Nordisk Film Ab
        3 684 155,7
        73
        Vaisala Oyj
        3 680 519
        74
        Kanresta Oy
        3 645 641,4
        75
        ABB Oy
        3 612 399
        76
        Helsinki -filmi Oy
        3 492 299,2
        77
        Neste Shipping Oy
        3 441 600,65
        78
        Avecra Oy
        3 424 758,03
        79
        Compass Group Finland Oy
        3 288 908,63
        79
        Hotel Arthur Oy
        3 247 794,08
        80
        Joensuun Ravirata Oy
        3 239 328,55
        81
        Savonlinnan Oopperajuhlien Kannatusyhdistys ry
        3 195 000
        82
        Tampere-talo Oy
        3 186 339,57
        83
        SATS Finland Oy
        3 181 333,93
        84
        Valmet Automotive Oyj
        3 117 494
        85
        Bio Rex Cinemas Oy
        3 116 208,84
        86
        Elokuvayhtiö Oy Aamu Ab
        3 069 025
        87
        Pakkasmarja Oy
        3 061 693,3
        89
        CWT Finland Oy
        2 975 969,18
        90
        Fisher King Oy
        2 945 006,32

• Anonyymi00054
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kokoomus ja rikkaat katsoo oikeudekseen kustannutaa rikastumisensa kansalla

Kansa maksaa rikkaiden vaurastumisen veroissaan saamatta mitään ei edes lääkäriin pääse

Sosiaaliturva pois ja rikkaille yrityksille sosiaaliturva rahat siirtyy
        Kuin itsestään

Suomen tyhmä,kansa vaan töllöttää telkkaria kotona van ja ihmettelee kun mtv n pissikset kehuu kokoomusta

Äänestä sdp jos et ole moni miljonääri🎪💯🎪💯🎪⚽📢🏀
        Nykytilanne on vain sellainen, että yritykset saavat tukien muodossa rahaa ettei tarvitse työllistää ketään. Niinkuin viimeviikolla Orpo sanoi, että työttömyys tekee ihmisestä nöyrän, viittaa siihen, että tämä lama on tarkoituksella tehty ja sitä pidetään tarkoituksella yllä.Yritystuet 2024. Urpon ja purran maksamat sosiaaliedut rikkaille
        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009579833.html
        Hae taulukosta tässä vaan alkua
        Sija
        Tuen saaja
        Maksettu
        1
        UPM-Kymmene Oyj
        60 997 150,83
        2
        Viking Line Abp
        54 143 228,25
        3
        Finnlines Oyj
        41 749 129,7
        4
        Tallink Silja Oy
        32 502 729,82
        5
        Metsä Board Oyj
        20 863 622,3
        6
        Outokumpu Stainless Oy
        20 520 535,38
        7
        Nokia Solutions and Networks Oy
        19 142 163
        8
        Vermon Ravirata Oy
        18 264 947,54
        9
        Stora Enso Oyj
        17 769 031,64
        10
        Rauma Marine Constructions Oy
        17 671 530
        11
        Boliden Kokkola Oy
        17 424 277,08
        12
        ESL Shipping Oy
        16 845 665,58
        13
        Kemira Chemicals Oy
        16 290 803,52
        14
        Rederiaktiebolaget Eckerö
        15 508 111,41
        15
        MIELI Suomen Mielenterveys ry;MIELI Psykisk Hälsa Finland rf
        13 385 000
        16
        Outokumpu Chrome Oy
        12 366 341,37
        17
        Neste Oyj
        11 513 326,02
        18
        Oy Trailer-Link Ab
        11 131 782,58
        19
        Stora Enso Publication Papers Oy Ltd
        10 520 626,4
        20
        SSAB Europe Oy
        10 463 366,81
        21
        Sappi Finland Operations Oy
        10 206 442,27
        22
        Bore Oy Ab
        10 153 829,46
        23
        Tampereen Ravirata Oy
        8 548 772,15
        24
        NoHo Partners Oyj
        8 385 560,28
        25
        Scandic Hotels Oy
        8 362 384,71
        26
        Finnpilot Pilotage Oy
        O8 117 138
        27
        ICEYE Oy
        7 377 324
        28
        KONE Oyj
        7 105 833
        29
        Lahden Hevosystäväinseura ry
        7 024 099,72
        30
        Sandvik Mining and Construction Oy
        6 920 743
        31
        Etelä-Pohjanmaan Hevosjalostusliitto ry
        6 666 835,65
        32
        Fortum Power and Heat Oy
        6 639 045
        33
        Picosun Oy
        6 394 865
        34
        Stora Enso Veitsiluoto Oy
        6 183 028,99
        35
        Finnair Oyj
        6 000 000
        36
        Tervolan Saha ja Höyläämö Oy
        5 914 737,7
        37
        Yellow Film & TV Oy
        5 704 212,02
        38
        Meyer Turku Oy
        5 465 329
        39
        Langh Ship Oy Ab
        5 369 411,65
        40
        Turun Hippos ry
        5 354 271,4
        41
        Keski-Suomen Ravirata Oy
        5 157 144,4
        42
        Suomen Messut Oyj
        5 137 075,15
        43
        Pohjolan Hevosystävät ry
        5 081 934,49
        44
        NLC Ferry Ab Oy
        5 069 887,02
        45
        Metsä Fibre Oy
        5 053 763,34
        46
        Solar Films Inc Oy
        5 012 190,31
        47
        Valkealan Hevosystäväinseura r.y.
        4 988 875,22
        48
        IQM Finland Oy
        4 972 543
        49
        Kuopion Ravirata Oy
        4 836 144,4
        50
        BASF Battery Materials Finland Oy
        4 783 218
        51
        Terrafame Oy
        4 758 857,22
        52
        Eckerö Shipping Ab Ltd
        4 566 702,13
        53
        Prima Shipping Oy Ab
        4 532 140,93
        54
        Kuhmo Oy
        4 517 844,92
        55
        Kesko Oyj
        4 454 000
        56
        Holiday Club Resorts Oy
        4 337 078,94
        57
        Stora Enso Oulu Oy
        4 325 191,98
        58
        Borealis Polymers Oy
        4 297 065,39
        59
        Yara Suomi Oy
        4 230 200,55
        60
        Groke Technologies Oy
        4 201 433

61
        Porin Ravit Oy
        4 149 245,72
        62
        Varjo Technologies Oy
        4 100 000
        63
        Hiihtokeskus Iso-Ylläs Oy
        4 061 860
        64
        Mikkelin Ravirata Oy
        3 993 146,52
        65
        Swissport Finland Oy
        3 969 463,41
        66
        Meriaura Invest Oy
        3 964 106,82
        67
        Forssan Seudun Hippos ry
        3 911 747,13
        68
        Metsä Spring Oy
        3 909 568
        69
        Finnkino Oy
        3 800 836,23
        70
        Vaaran Palkki Oy
        3 756 571
        71
        Valmet Technologies Oy
        3 739 629
        72
        Oy Nordisk Film Ab
        3 684 155,7
        73
        Vaisala Oyj
        3 680 519
        74
        Kanresta Oy
        3 645 641,4
        75
        ABB Oy
        3 612 399
        76
        Helsinki -filmi Oy
        3 492 299,2
        77
        Neste Shipping Oy
        3 441 600,65
        78
        Avecra Oy
        3 424 758,03
        79
        Compass Group Finland Oy
        3 288 908,63
        79
        Hotel Arthur Oy
        3 247 794,08
        80
        Joensuun Ravirata Oy
        3 239 328,55
        81
        Savonlinnan Oopperajuhlien Kannatusyhdistys ry
        3 195 000
        82
        Tampere-talo Oy
        3 186 339,57
        83
        SATS Finland Oy
        3 181 333,93
        84
        Valmet Automotive Oyj
        3 117 494
        85
        Bio Rex Cinemas Oy
        3 116 208,84
        86
        Elokuvayhtiö Oy Aamu Ab
        3 069 025
        87
        Pakkasmarja Oy
        3 061 693,3
        89
        CWT Finland Oy
        2 975 969,18
        90
        Fisher King Oy
        2 945 006,32

niin onhan se hevonen tärkeämpi kuin ihminen joka sairastaa vanhana..

• Anonyymi00024

🪨🪨🪨🤡🤡✂️✂️✂️🧕🧕🧕👲🥷👲🥷🧕🧕

Mitä hyvää kokoomus on. kaskaan saanutta aikaiseksi suomen kansalle

Kukaan ei yiedä ei edes kokomus

Muhammed Ali Khan

Äänestä🪨🧕🪨🧕🪨🧕🪨🧕🪨
      Ei ole meillä ollut oikeistohallitusta, jota yrityssektorikin on suominut kuten tätä Orpon hallitusta. Ainoa asia mitä hallitus on saanut aikaan ovat leikkaukset. Kasvua ei ole saatu aikaan lainkaan ja pien- sekä keskisuurten yritysten edellytyksiä on heikennetty.

Talous sukeltaa rajusti, konkurssit vain lisääntyvät ja ostovoimaa vain supistetaan. Työllisyystavoitteet hävisivät horisonttiin, ei tule uusia vaan menetetään vanhoja. Velkaantuminen on ennen näkemättömän kovaa.

Moni yrittäjäkin äänesti persuja, koska koki ettei Kokoomus aja Pk-sektorin yritysten asioita, kuten ei ole ajanutkaan, globaalin rahan ja suuryritysten etua Kokoomus ajaa-. Persut kuitenkin petti heidätkin. Persuihin toivonsa asettanee Pk-yrittäjät. Persut petti kaikki äänestäjänsä. Kokoomus ei, Globaalin suurkapitalismin tuki on vankka, vaikka rahat virtaavat pois Suomesta.

On tässä maassa nyt hullu meno.🪨🪨🪨🪨🪨🪨🤡🪨🪨🪨🤶📌🪨🪨🪨🪨🪨🪨🪨🪨
      Pienituloisten kyykyttäminenkin on rasismia, syrjimistä. Se on heikossa asemassa
      olevien puolustuskyvyttömien ihmisten päähänpotkimista, äärioikeistolaista
      ideologiaa.

Hallituksen kaksoisviestintä on aktivoitunut.
      Toinen puolue on ajavinaan rasisminvastaisuutta työelämässä
      ja toinen puolue on avoimesti rasistinen.

Miksi hallitus loukkaa kansalaisia aliarvioimalla sen älykkyyttä
      ja nolaa itsensä

Meillä ei ole äärioikeistolaisia puolueita, ei edes puoluetta, muualla kuin komuloisten mielikuvituksessa!

Kokoomus ja Persut on eduskunnan äärioikeistoa. Toimivat kuten itänaapurin diktatuuri.

Orpo käyttää persuja hyväkseen, mutta on samalla tehnyt itsestään narrin.

Äänestä. SDP

Suomen ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio (ps.) toivoo, etteivät seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt näy hänen työssään ulkoministeriössä.

Äärioikeiston tyyliin. Putinin pelikirjan mukaan.

Suomen hallitus ja Petteri Orpo: Onko tämä unohtunut vai tietoista valehtelua??

**Suomi edistää demokratian, oikeusvaltioperiaatteen sekä perus- ja ihmisoikeuksien toteutumista. Luottamuksen yhteiskunta ja hyvät väestösuhteet syntyvät siitä, että Suomessa jokainen voi luottaa oikeuksiensa toteutumiseen, sukupuolten tasa-arvoon ja yhdenvertaisuuteen lain edessä, syrjimättömyyteen ja mahdollisuuksiin vaikuttaa elämänsä suuntaan.

Hallitus työskentelee määrätietoisesti yhdenvertaisuuden, tasa-arvon ja syrjimättömyyden edistämiseksi yhteiskunnassa. Kaikilla on oikeus tuntea olonsa turvalliseksi ja hyväksi Suomessa taustastaan riippumatta.

Kaikki ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä. Ketään ei saa syrjiä heidän sukupuolestaan, iästään, etnisestä tai kansallisesta alkuperästään, kansalaisuudestaan, kielestään, uskonnostaan ja vakaumuksestaan, mielipiteestään, vammastaan, terveydentilastaan, seksuaalisesta suuntautumisestaan tai muusta henkilöön liittyvästä syystä.

Hallitus työskentelee tasa-arvon ja syrjimättömyyden eteen hallitusohjelmassa yhdessä kirjattujen periaatteiden mukaisesti. Hallitustyöskentelyssä on nollatoleranssi rasismille. Hallitus ja sen jokainen ministeri irtisanoutuu rasismista ja kaikenlaisesta ääriajattelusta sekä sitoutuu omassa työskentelyssään aktiiviseen työhön rasismia vastaan niin Suomessa kuin kansainvälisesti.

Petteri Orpo
      Riikka Purra
      Anna-Maja Henriksson
      Sari Essayah

Äänestä SDP

• Anonyymi00038

Hyvivointialueiden kestävyysvaje saadaan korjattua samalla periaatteella .
      Palkalla ei tarvitse tulla toimeen.

Kunta ja valtiosektorin palkkoja on aluksi leikattava 40%. Leikkaus suoritetaan seuraavan 6 vuoden aikana tasasuuruisina erinä . Tänä aikana palkansaajilta ei peritä eläkemaksuja . Sitä seuraavan 6 vuoden jaksolla eläkemaksuja peritään vain 75 % nykyisestä.
      Tavoitteen on saada 18 miljardin vuoittaiset säästöt seuraavien 12 vuoden aikana.

• Anonyymi00044

Tämän hallituksen ainoa tavoite on saada orjuus kunniaan.

• Anonyymi00047

• Anonyymi00055

hah...hiki hatussa polkea pyörällä viinaa rikkaille kotia... jos vaikka jano iskee matkalla...hih

• Anonyymi00045

Ei palkalla tarvitse tulla toimeen. Siis osa-aikatyöstä tai marjanpoiminnasta yksinään.

Parilla palkalla ja niistä lasketulla yli 40-50 tuntisella työviikolla pitää tulla jo toimeen, toki kulurakenteen pitää olla silloinkin järkevä. Jos palkka riittää bussi- ja metrokorttiin, niin sen ei välttämättä kuulukaan riittää 60 000€ BMW:n osamaksuihin tai asuntoon Eirassa.

• Anonyymi00046

Joku kokkare sanaili aikoinaan opiskelijoden olevan liian rikkaita jos heillä on varaa kännykkään.
        Olisiko nyt sitten sama köyhimmän kansanosalla?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Joku kokkare sanaili aikoinaan opiskelijoden olevan liian rikkaita jos heillä on varaa kännykkään.
        Olisiko nyt sitten sama köyhimmän kansanosalla?

No itselle aloittelevana työssäkäyvänäkin kännykkä oli iso hankinta 3990 markkaa 1995. Nuo kännykkäkommentit taitavat olla niiltä ajoilta. Silloin tosiaan oppilaitoksissa kännykkä oli varallisuuden merkki.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

No itselle aloittelevana työssäkäyvänäkin kännykkä oli iso hankinta 3990 markkaa 1995. Nuo kännykkäkommentit taitavat olla niiltä ajoilta. Silloin tosiaan oppilaitoksissa kännykkä oli varallisuuden merkki.

Kunhan tarpeeksi leikataan eiköhän tuohon samaan suhteeseen hinnan osalta päästä.
        Tavoitehan se tuokin on.

• Anonyymi00053

pääasia että viinaa saa kotia...mitäpä sitä töihin lähtee jos ei makseta kunnolla---

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      67
      799
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      752
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      706
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      130
      667
    5. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      609
    6. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      589
    7. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      495
    8. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      493
    9. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      469
    10. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      468
    11. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      432
    12. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      68
      430
    13. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      30
      408
    14. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      405
    15. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      68
      401
    16. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      59
      395
    17. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      35
      393
    18. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      27
      384
    19. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      44
      383
    20. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29