Lopetin herkut,paljonko laihduin

Anonyymi-ap

Lopetin kuukausi sitten herkkujen syömisen koska huomasin että aloin lihomaan.Nyt aloituksesta on kulut noin kuukausi.

Koko ajan syö aivaniinkuin ennenkin,mutta vain herkut pois,kalorit noin 2200 päivässä.Silloin ennen kun söin herkkuja kalorit oli 2800 päivässä

Tulos
Ensimmäisen kahden viikon aikana mitkään mitat eikä paino laskenut yhtään.😲
Painonlasku 700 grammaa tuli vasta kun aloituksesta oli kulunut kuukausi.
Pihtimitta pienentyi kerralla 10 milliä ylä ja ala vatsasta.Vyötärönympärys vain 1 cm koska olen hyvin nesteiden,sekin pienentyy kyllä sitten myöhemmin.

JOS olisi laihduttanut jättämällä pois kaikki hiilihydraatit,paino olisi laskenut ensimmäisen kahden viikon aikana noin 5-7 kiloa,mutta se olisi ollut pelkkää nestettä.😂
Itse laihdutan pelkkää rasvaa enkä nestettä.😧
Laihtumisen tietää kaikista parhaiten kun mittaa mahasta rasvakerroksen paksuuden.😳

Olo on keventynyt ja kengätkin menee jo nyt hyvin jalkaan.Liikunta ollut suuremmaksi osaksi vain hyöty liikuntaa koska oikeaan liikuntaan ei ole ollut aikaa.

Luotin sokeasti siihen että laihdun vaikka mitään tuloksia ei alussa tullutkaan koska kalorit oli pienemmät kuin ennen

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

"koska oikeaan liikuntaan ei ole ollut aikaa."

Mikäs kiire eläkeläisillä nyt on?

• Anonyymi00002

En ole vielä eläkkeellä,eläke alkaa vasta neljän kuukauden kuluttua.Jos tekee esimerkiksi ruokaa,siinäkin menee noin 4 tuntia.Kaupoissa käyntiin menee paljon aikaa eikä silloinkaan viitsi enään lähtä lenkille.
        Pyörän korjaukset ja kaikki muut remontit vie paljon aikaa.
        Siivoustyöt,korjausompelut
        Puutarhatyöt,nytkin pistettiin lisää 70 uutta mansikantaimia.Entisiäkin pensaita on ainakin 100
        Ensin piti lapiolla kääntää maa ja seuloa mullat seulan läpi niin että saa juuret pois mullasta.
        Niissä suurissa viihtyy tuholaiset ja ne alkaa syömään mansikan juuria.

Kyllä niillä on liikuntaan aikaa jotka ostaa vain valmisruokaa ja teettää kaikki työt muilla.Eikä korjaa mitään vaan ostaa aina vain uutta.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En ole vielä eläkkeellä,eläke alkaa vasta neljän kuukauden kuluttua.Jos tekee esimerkiksi ruokaa,siinäkin menee noin 4 tuntia.Kaupoissa käyntiin menee paljon aikaa eikä silloinkaan viitsi enään lähtä lenkille.
        Puutarhatyöt,nytkin pistettiin lisää 70 uutta mansikantaimia.Entisiäkin pensaita on ainakin 100
        Ensin piti lapiolla kääntää maa ja seuloa mullat seulan läpi niin että saa juuret pois mullasta.

Kyllä niillä on liikuntaan aikaa jotka ostaa vain valmisruokaa ja teettää kaikki työt muilla.Eikä korjaa mitään vaan ostaa aina vain uutta.

Et ole ilmeisesti koskaan ehtinyt töihin kun on pitänyt ahmia ja laihduttaa? Luin aiemmin kun kerroit ettet voi edes kitaraa soittaa kun pitää laihduttaa ja ahmia etkä osaa tehdä kuin yhtä asiaa kerrallaan. Kyllä sinä selkeästi työkyvytön olet mutta tuohon mt-häiriöön saa eläkeläinenkin apua.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

"Eikä korjaa mitään vaan ostaa aina vain uutta."

Niinhän sinäkin teet kun ostit jäätelökoneen ja rikoit sen heti. Menit ja ostit uuden etkä korjannut entistä. Hirveää tuhlausta ja minkä vuoksi? Että saisi veitsenterävät vatsalihakset, jäätelökoneella. On niin hulvaton kyllä ajatuksena. 😆

Ja miksi pitäisi saada epärealistiset veitsenterävät vatsalihakset vanhana paappana? Siksi kun paappa kuvittelee olevansa 30 v ja iskevänsä 25-vuotiaan fitness-kaunottaren ja luulee että naiset tuijottaa vatsalihaksia ja jättää huomiotta kaiken siinä ympärillä.

Kaiken takana vain siis pyrkimys päästä pukille. Turha toivo. Ei se Bangbussin onlyfans-Suski Penttiläkään huoli kuin 20-vuotiaita jätkiä vaikka on itse 53v. Sillä tosin taitaa ne veitsenterävät vatsalihakset olla. Mutta ehkä kirurgin puukolla saatu. Ei niitä enää muuten saa.

• Anonyymi00005

Ei oo olemassa yhtä totuutta laihduttamis-asioissa&ruokajutuissa. Mä oon laihtunut esim kun oon jatkanut sekasyöjänä eli en ole suuremmin juuri mitään poistanut ruokavaliostani joka näillä palstoilla koetaan usein lihottavana. Toki en niitä perunoita ihan joka päivä ole syönyt. Makaroonin määrä on kyllä tippunut paljon , sen syönti. Herkut oon jättänyt pois ja karkit.

• Anonyymi00006

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1184
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      850
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      613
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      542
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe