Pitääkö sitä treenata selän vai olkapäiden kanssa?
Yksi tekee selän kanssa mutta mielestäni se pitää tehdä olkapäiden kanssa.
Kaikki sen tekee olkapäiden kanssa.
Trapsien treenaus
Anonyymi-ap
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Mitähän muut miehet on tehneet sun vaimosi kanssa?
- Anonyymi00002
Oman kokemukseni mukaan ne vahvistuvat rinnallevetojen oheistuotteina.
Edellytyksenä, että kakkosveto vedetään todella loppuun saakka eikä vetoa tehdä rystypuolen hauiskääntönä kuten jotkut kokeilleet ovat tehneet. - Anonyymi00003
Eiköhän tuo ole lähinnä makuasia.
- Anonyymi00004
Kuinka monta miestä vaimosi on maistanut?
- Anonyymi00005
Aika montaa mutta mä olenkin tatuoitu satanisti ja kylven sianveressä Marilyn Mansonia ja Slipknotia kuunnellen joten ei tunnu missään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1631494
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova100980Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78894Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113835- 43756
- 109658
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22584- 52574
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä393564On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28563