Lopetan kesäksi pyöräilyn ja alan syömään karkkia,MIKSI

Anonyymi-ap

Kesällä on ilmat liian lämpimiä pyöräilyyn.Pyöräilyn tilalle nyt kävelyä,ja karkkia alan syömään uudestaan terveyssyistä.
Pyöräilystä ei ole mitään hyötyä jos olo on liiasta lämmöstä johtuen vetämätön eikä jaksa polkea,sitä ei ole ollut koskaan kun kylminä aikoina kävin pyöräilemässä.Pakkasta oli välillä 28 asteittain eikä se haitannut yhtään

Karkkien syömisellä on suuret terveysvaikutukset,yleensä puhutaan vain niistä huonoista puolista.
Kyllä se totta on että ne lihottaa ja huonontaa oloa LIIKAA käytettynä,mutta sillä on sopivasti käytettynä paljon myönteisiä terveysvaikutuksia.
Suklaata en syö ollenkaan 👈

Aion syödä tänä kesänä myös paljon jäätelöä ja laihtua.
Painoni ei nykyään laske ollenkaan laihduttamisen aikana,rasva vain palaa ja rasvan tilalle tulee lihaspainoa 😁Muutokset näkyy vain peilissä,parantuneella ololla ja rasvaprosentin pienentymisenä.
Jo nyt saan kengätkin paremmin jalkaan kun maha on pienentynyt.

26

94

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sulla on omat havainnot elämästäsi miten syöt jne ja uskon sua.

• Anonyymi00002

Laitatko tähän että mitkä ne karkkien terveysvaikutukset on.

• Anonyymi00003

Silloin kun söin paljon karkkia,aamulla mulkku oli aina kova kuin kivi.Nyt kun olin yhden kuukauden syömättä,sitä ei enään ollut.
        Nyt kun olen taas aloittanut karkkien syömisen ,seksikunto on aivan samanlainen kuin ennenkin.
        Vähäkaloriset dieetit pilaa sen täysin.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Silloin kun söin paljon karkkia,aamulla mulkku oli aina kova kuin kivi.Nyt kun olin yhden kuukauden syömättä,sitä ei enään ollut.
        Nyt kun olen taas aloittanut karkkien syömisen ,seksikunto on aivan samanlainen kuin ennenkin.

Sinun pitää alkaa markkinoida karkkia potenssilääkkeenä. Onko joku tietty karkki joka tehoaa parhaiten?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sinun pitää alkaa markkinoida karkkia potenssilääkkeenä. Onko joku tietty karkki joka tehoaa parhaiten?

Vanhat autot salminakki.Nostaa verenpaineen ja jorban.

• Anonyymi00009

Jos kerran kysytään niin rehellinen vastaus tuohon kysymykseen.Onhan sokerilla muitakin terveysvaikutuksia SOPIVASTI käytettynä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vanhat autot salminakki.Nostaa verenpaineen ja jorban.

Lihominen on suurin syy verenpaineen nousemiselle ja liikunnan puute.Olihan minullakin vähän korkeaa verenpainetta,sain sen pois kun aloin syömään terveellisesti ja aloittamalla liikunnan.
        En syö koskaan varalta noita vanhoja autoja.Söin silloin niitä kun sitä tuli.Kaikkia muita salmiakkeja syön edelleen.
        Suurinpiirtein puolet salmiakkia ja loput toffeeta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Olen syönyt karkkia aina SIKSI koska se on niin hyvän makuista.En ole tiennyt koskaan sen sivuvaikutuksista.
        Siitähän on sanottu aina että ne on aivan turhia ja epäterveellisiä lihottavaa kaloreita.
        Käytän kuitenkin vähän sokeria verrattuna alkoholisteihin.Alkoholit on täynnä sokeria.

Sokerin käytössä pitää muistaa kohtuus.Ei autoakaan tarvitse tankata joka päivä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Olen syönyt karkkia aina SIKSI koska se on niin hyvän makuista.En ole tiennyt koskaan sen sivuvaikutuksista.
        Siitähän on sanottu aina että ne on aivan turhia ja epäterveellisiä lihottavaa kaloreita.
        Käytän kuitenkin vähän sokeria verrattuna alkoholisteihin.Alkoholit on täynnä sokeria.

Sokerin käytössä pitää muistaa kohtuus.Ei autoakaan tarvitse tankata joka päivä.

Riippuu myös siitä nopeudesta millä syö.JOS syö nopeasti ei karkki ehdi lihottaa kun se menee nopeasti ruokasulatuksen läpi.olen laittanut kaikki huaveihin ja,siitä näkee TARKASTI miten karkki toimii.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kaikenlaisia tarinoita voi keksiä, mutta todellisuudessa impontenssi yleisin syy on heikko verenkierto peniksessä.

Suonia tukkoo aivan samat asiat kuin suonia sepelvaltiomossa tai aivoissakin. Runsas määrä sokeria ja muita "nopeita" hiilihydraatteja heikentää veren rasva-arvoja, erityisesti nostaa triglyseridejä ja laskea HDL-kolesterolia eli edistää suonten tukkeutumista yläpäässä (aivoissa), alapäässä (peniksessä) ja siinä välissä (sydämessä).

Eli grillimakkara ja makeiset kannattaa jättää pois jos haluaa huolehtia potenssistaan.

• Anonyymi00004

Pilailian tekemä avaus.

• Anonyymi00006

Mites aloittajan jäätelökuviot? Otatko omatekemää sokeritonta jäädytettyä vettä ja proteiinijauheseosta kioskille termokseen ja voit leveillä kioskin pitäjälle HALVALLA herkulla joka tietty parempaa kuin kioskilla yksikään jäätelö? Voittaa sokeriton ja rasvaton jäähile nyt rommirusinat ja nugaat ja suklaapehmikset mennen tullen 😁

• Anonyymi00008

Aivan perseestä täytyy olla ruokavalio,kun jo tuollaiset 30 vuotiaatkin käyttää testosterodikorvaushoitoa.Se nimittäin tuhoaa miehellä oman testosterodituotannon.
      Noita filmejä on netissä vaikka kuinka paljon.

Nämäkin nettivalmennukset jossa ei käytetä lainkaan rasvaa eikä varsinkaan sokeria on erittäin epäterveellisiä testosterodituotannon kannalta.

https://vm.tiktok.com/ZNR3cQAKJ/

• Anonyymi00010

Pieni pätkä tekoälyn vastauksesta 👈

Vaikka karkkia syytetään usein monista terveysongelmista, sillä on itse asiassa myös joitakin kiistattomia – ja tutkittujakin – myönteisiä vaikutuksia, erityisesti mielen ja nopean energiansaannin kannalta.
      Tässä on karkin syömisen plussat jaetuna muutamaan pääteemaan:
      1. Ilon ja onnellisuuden tunne (Mieliala)
      Endorfiinien ja dopamiinin vapautuminen: Makea maku aktivoi aivojen palkintojärjestelmän. Se saa aivot vapauttamaan dopamiinia (mielihyvähormonia) ja endorfiineja, mikä nostaa mielialaa välittömästi ja voi lievittää hetkellisesti stressiä tai pahaa mieltä.
      Lohdutuseritys ja nostalgia: Monille tietyt karkit tuovat mieleen lapsuuden onnelliset hetket tai toimivat ansaittuna palkintona rankan päivän jälkeen, mikä lisää henkistä hyvinvointia.
      2. Nopea energialataus
      Välitön glukoosipiikki: Karkit sisältävät nopeasti imeytyviä hiilihydraatteja (sokeria), jotka nostavat verensokeria vauhdilla. Tämä on hyödyllistä tilanteissa, joissa tarvitaan heti energiaa – esimerkiksi kesken raskaan urheilusuorituksen, pitkällä vaelluksella tai jos verensokeri pääsee putoamaan liian alas (hypoglycemia).
      Aivotyön buustaustoiminto: Aivot käyttävät polttoaineenaan ensisijaisesti glukoosia. Pieni määrä sokeria voi hetkellisesti parantaa keskittymiskykyä ja virkeyttä, kun henkinen väsymys iskee.

• Anonyymi00013

Aikaisemmin olen huomannut sokerin käytöstä sen,että se lisää verenkiertoa.Jos on ollut kylmät jalat ja kädet,ne on lämmenneet kun on syönyt jotain missä on paljon sokeria.

• Anonyymi00014

Kuten sipulia ja porkkanaa.

• Anonyymi00015

Jos on ylipainoa ja haluaa laihtua,ainakaan suklaata ei kannata syödä ollenkaan KOSKA siinä on paljon rasvaa ja enemmän kaloreita kuin kaikissa, ja jos on korkea verenpaine en käyttäisi salmiakkia

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Jos on ylipainoa ja haluaa laihtua,ainakaan suklaata ei kannata syödä ollenkaan KOSKA siinä on paljon rasvaa ja enemmän kaloreita kuin kaikissa, ja jos on korkea verenpaine en käyttäisi salmiakkia

Tokmannilla on tarjouksessa suklaa.

• Anonyymi00017

Edektiot on taas häviämään päin kun olen käyttänyt karkit pois kellarista söin niitä 500g päivässä nyt ja alkanut syömään roiskeläppää. Kengät menee vielä jalkaan.

• Anonyymi00018

Parhaat roiskeläpät on Volvon ja Scanian rekoissa, sekä Caterpillarin kuormaajissa.

Yksi läppä riittää viikoksi, jos hampaat kestää. Ketjusahalla saa sopivia paloja.

Hampaattomat nynnyt voivat keittää itse hernekeittoa, ellei valmiskeitto purkista maistu.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Parhaat roiskeläpät on Volvon ja Scanian rekoissa, sekä Caterpillarin kuormaajissa.

Yksi läppä riittää viikoksi, jos hampaat kestää. Ketjusahalla saa sopivia paloja.

Hampaattomat nynnyt voivat keittää itse hernekeittoa, ellei valmiskeitto purkista maistu.

Täällä on yksi nynny, joka liottaa keittoherneet yön yli. Yök! Paras keitto tulee kuivatuista herneistä suoraan pureskelemalla, ei vettä tarvita. Samaan paikkaan ne lopulta menee kuitenkin. Kovat herneet ja Volvon roiskeläppä kasvattaa luonnetta, mutta ei mahaa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

"Parhaat roiskeläpät on Volvon ja Scanian rekoissa, sekä Caterpillarin kuormaajissa.'

Paremmin laihtuu kun imeskelee vain hyvää makua.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Täällä on yksi nynny, joka liottaa keittoherneet yön yli. Yök! Paras keitto tulee kuivatuista herneistä suoraan pureskelemalla, ei vettä tarvita. Samaan paikkaan ne lopulta menee kuitenkin. Kovat herneet ja Volvon roiskeläppä kasvattaa luonnetta, mutta ei mahaa.

Helpompaa on ostaa eine hernekeitttua. Se on herkullista.Turha avata purkkia vaan sen voi laittaa purkkeineen lenderiin, saa rautaa ja sinkkiä. Etiketin voi kuoria purkista jos on taitavampi laihduttaja.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Hehhe 🤭

• Anonyymi00020

nallekarkeista muutu eläimeksi

• Anonyymi00023

Sulla taitaa olla ongelmia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      73
      1140
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      15
      976
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      61
      940
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      841
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      760
    6. 57
      720
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      61
      634
    8. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      24
      630
    9. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      627
    10. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      606
    11. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      606
    12. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      34
      581
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      50
      559
    14. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      35
      519
    15. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      515
    16. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      510
    17. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      486
    18. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      18
      484
    19. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      467
    20. Mitä sulle

Kuuluu?
      Ikävä
      24
      449
    Aihe