Tein varsin KOKEEKSI ostamamalkani jäätelö koneella tavallisesta kaurapuurosta jäätelöä.Laitoin kaikki samat aineet mitä yleensä kun teen kaurapuuroa ja pistin ne pakastimeen.
Sillä pystyy tekemään tosiaan jäätelöä vaikka mistä,vaikka kaalista.
Tämä kone
https://www.instagram.com/reel/DUFSuG9DLrS/?igsh=MWxzd2p5Nm8zcTQyOA==
Tein kaurapuurosta jäätelöä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00003
💩💩💩👺👺🤮🤮🤮
- Anonyymi00002
Sillä tulee paljon parempaa jäätelöä kuin mitkä on kaupassa,siinä on puolet vähemmän kaloreita ja monta kertaa enemmän proteenia jos lisää siihen proteenijauhoja.
Itse teen sen vaniljapohjalle ja lisään siihen sitten hedelmiä.Makuja löytyy rajattomasti.
Esim voi luottaa ensin maitoon joitakin hyviä karkkeja,siihen sitten kaikki muut.Tai käyttää erillaisia jugurtteja yms- Anonyymi00004
Joo voi kuvitella että kyllä ihan kesäherkkuna menee jäädytetty kaurapuuro vaikka esmes lempimakuni rommirusinajäätelön asemesta...
😅😅😅
Ai hitto.... 🤭 - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joo voi kuvitella että kyllä ihan kesäherkkuna menee jäädytetty kaurapuuro vaikka esmes lempimakuni rommirusinajäätelön asemesta...
😅😅😅
Ai hitto.... 🤭Kyllä se aika hyvää oli,pienellä fiksauksella siitä tulisi vielä parempaa,ja se tosiaan oli oikean jäätelön makuista.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä se aika hyvää oli,pienellä fiksauksella siitä tulisi vielä parempaa,ja se tosiaan oli oikean jäätelön makuista.
Kysyin jäätelökioskilla että onko jo myynnissä kaurapuurojäätelö kun se kuuluu olevan parempaa kuin tavalliset lakritsijäätelö, suolainen kinuski tai mangosorbetti tai vadelma-valkosuklaa jne. Sanoi että ei vielä tänä kesänä ole hittituote mutta ensi kesänä varmaan on tulossa kaurapuuro-spaketti. Tänä kesänä on ollut trendaava maksalaatikko-jäätelö nonpparelleillä. Ihmiset jonottaa sitä tuntikausia. Näin luotettavasta lähteestä kerrottiin.
- Anonyymi00005
Jäätelöss ei ole kuitua niin hienoa että lisäät puuroa jäätelöön niin saat kuitua ja vatsa kiittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372