Tein varsin KOKEEKSI ostamamalkani jäätelö koneella tavallisesta kaurapuurosta jäätelöä.Laitoin kaikki samat aineet mitä yleensä kun teen kaurapuuroa ja pistin ne pakastimeen.
Sillä pystyy tekemään tosiaan jäätelöä vaikka mistä,vaikka kaalista.
Tämä kone
https://www.instagram.com/reel/DUFSuG9DLrS/?igsh=MWxzd2p5Nm8zcTQyOA==
Tein kaurapuurosta jäätelöä
75
158
Vastaukset 75
- Anonyymi00001
🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00003
💩💩💩👺👺🤮🤮🤮
- Anonyymi00002
Sillä tulee paljon parempaa jäätelöä kuin mitkä on kaupassa,siinä on puolet vähemmän kaloreita ja monta kertaa enemmän proteenia jos lisää siihen proteenijauhoja.
Itse teen sen vaniljapohjalle ja lisään siihen sitten hedelmiä.Makuja löytyy rajattomasti.
Esim voi luottaa ensin maitoon joitakin hyviä karkkeja,siihen sitten kaikki muut.Tai käyttää erillaisia jugurtteja yms- Anonyymi00004
Joo voi kuvitella että kyllä ihan kesäherkkuna menee jäädytetty kaurapuuro vaikka esmes lempimakuni rommirusinajäätelön asemesta...
😅😅😅
Ai hitto.... 🤭 - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joo voi kuvitella että kyllä ihan kesäherkkuna menee jäädytetty kaurapuuro vaikka esmes lempimakuni rommirusinajäätelön asemesta...
😅😅😅
Ai hitto.... 🤭Kyllä se aika hyvää oli,pienellä fiksauksella siitä tulisi vielä parempaa,ja se tosiaan oli oikean jäätelön makuista.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä se aika hyvää oli,pienellä fiksauksella siitä tulisi vielä parempaa,ja se tosiaan oli oikean jäätelön makuista.
Kysyin jäätelökioskilla että onko jo myynnissä kaurapuurojäätelö kun se kuuluu olevan parempaa kuin tavalliset lakritsijäätelö, suolainen kinuski tai mangosorbetti tai vadelma-valkosuklaa jne. Sanoi että ei vielä tänä kesänä ole hittituote mutta ensi kesänä varmaan on tulossa kaurapuuro-spaketti. Tänä kesänä on ollut trendaava maksalaatikko-jäätelö nonpparelleillä. Ihmiset jonottaa sitä tuntikausia. Näin luotettavasta lähteestä kerrottiin.
- Anonyymi00015
"Sillä tulee paljon parempaa jäätelöä kuin mitkä on kaupassa,"
Missä kaupassa myydään kaurapuurojäätelöä? - Anonyymi00034
Paljonko kaupan kaurapuurojääetelössä on kaloreita?
Olen etsinyt mutten ole vielä kaurapuurolla maustettua löytänyt. - Anonyymi00071
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä se aika hyvää oli,pienellä fiksauksella siitä tulisi vielä parempaa,ja se tosiaan oli oikean jäätelön makuista.
Miltä kaupan kaurapuurojäätelö maistuu verrattuna oma tekniseen?
- Anonyymi00005
Jäätelöss ei ole kuitua niin hienoa että lisäät puuroa jäätelöön niin saat kuitua ja vatsa kiittää.
- Anonyymi00032
Joo, voi laittaa jäätelöön Saarioisten maksalaatikkoa ja pari rusinaa koristeeksi. 😂😂😂😂😂
- Anonyymi00008
Voisiko arvon jäätelöhilettä kaikesta valmistava kokeilla miten onnistuu Saarioisten roiskeläppä-jäätelö?
- Anonyymi00009
Parhaan roiskeläppäjäätelön saa silppuamalla aluksi saksilla pieneksi ja sitten morttelilla painelemalla kasaan. Kun lisää veden, raejuuston ja Eine-maksalaatikon, saa lisää makua, ihan oman maun mukaan. Moni lisää myös rusinaa ja konjakkia tai sinappia.
Koko hoidon voi pakastaa morttelissa suoraan tai jääpalarasioissa annoksiksi.
Ps. Rasvaton maito on sioille! - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Parhaan roiskeläppäjäätelön saa silppuamalla aluksi saksilla pieneksi ja sitten morttelilla painelemalla kasaan. Kun lisää veden, raejuuston ja Eine-maksalaatikon, saa lisää makua, ihan oman maun mukaan. Moni lisää myös rusinaa ja konjakkia tai sinappia.
Ps. Rasvaton maito on sioille!Miten erektioiden käy tuolla dietillä.Nouseeko mulccu?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten erektioiden käy tuolla dietillä.Nouseeko mulccu?
En tiedä, olen nainen. Testaa itselläsi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ps. Rasvaton maito on sioille!Ei se vain onnistu kun on liika vaativaa minulle. Minä pidän riskien hallinnasta.
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ps. Rasvaton maito on sioille!"Parhaan roiskeläppäjäätelön saa silppuamalla aluksi saksilla pieneksi ja sitten morttelilla painelemalla kasaan"
Tuossa pitää nähdä liikaa vaivaa, ei ole helppo!
En osaa enkä viitsi kun pitää olla omaa aikaa. - Anonyymi00043
Anonyymi00011 kirjoitti:
En tiedä, olen nainen. Testaa itselläsi.
Eikö sinulla ole poikaystävää jolla voit testata?
- Anonyymi00056
Anonyymi00043 kirjoitti:
Eikö sinulla ole poikaystävää jolla voit testata?
Odotellaan, mitä tekoäly Gemini vastaa sinulle, kun noin ystävällisesti lähestyt muita ihmisiä. 😇
Haluatko lähettää terveisiä suureen kaupunkiin, vaikka Tokioon tai Lontooseen. Siellä on paljon ystäväkandidaatteja 🤘.
- Anonyymi00012
Voisiko Renaultin roiskeläpästä tehdä jäätelöä?
- Anonyymi00016
Minä laitan vanilia jäätelön päälle hapansilakka smuutsia ja nopparellejä.
- Anonyymi00020
Euroopan mestari Silja Kosonen pani ruokavalionsa uusiksi. Moukarinheittäjä Silja Kosonen voitti Euroopan mestaruuden tuloksella 76,28. Valmentaja Jani Pihkanen kertoo Kososen vähentäneen herkkuja ja panostaneen ruoan laatuun.
(IS.fi)
Puurojäätelö, Renaultin roiskeläpät, vanilia jäätely, hapansilakat, schmuutsit ja nopparellit ovat enää muisto vain. Kultamitali rinnuksilla lämmittää Siljan lisäksi koko Suomen tukevaa kansaa.
Einesstein (™️) ©️ on osannut kertoa Iltalehdelle, että kaiken takana onnistumisessa ovat itse kasvatetut luomu-herneet sekä Saarioisten alkuperäinen jauheliha-roiskeläppä. Lisää tietoja saa kysymällä ravinto-ekspertti Einessteinilta (™️) ©️ tällä foorumilla. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Euroopan mestari Silja Kosonen pani ruokavalionsa uusiksi. Moukarinheittäjä Silja Kosonen voitti Euroopan mestaruuden tuloksella 76,28. Valmentaja Jani Pihkanen kertoo Kososen vähentäneen herkkuja ja panostaneen ruoan laatuun.
(IS.fi)
Puurojäätelö, Renaultin roiskeläpät, vanilia jäätely, hapansilakat, schmuutsit ja nopparellit ovat enää muisto vain. Kultamitali rinnuksilla lämmittää Siljan lisäksi koko Suomen tukevaa kansaa.
Einesstein (™️) ©️ on osannut kertoa Iltalehdelle, että kaiken takana onnistumisessa ovat itse kasvatetut luomu-herneet sekä Saarioisten alkuperäinen jauheliha-roiskeläppä. Lisää tietoja saa kysymällä ravinto-ekspertti Einessteinilta (™️) ©️ tällä foorumilla.Hyvin servattu 🥘!
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
(IS.fi)
Einesstein (™️) ©️ on osannut kertoa Iltalehdelle, että kaiken takana onnistumisessa ovat itse kasvatetut luomu-herneet sekä Saarioisten alkuperäinen jauheliha-roiskeläppä. Lisää tietoja saa kysymällä ravinto-ekspertti Einessteinilta (™️) ©️ tällä foorumilla.Jos haluaa näyttää kuulantyöntäjältä, syö roiskeläppää. 🤭
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jos haluaa näyttää kuulantyöntäjältä, syö roiskeläppää. 🤭
Olipa loukkaavasti sanottu huippu-urheilijoista.
Einessteinilla (™️) ©️ on mennyt lisäaineeton luomuherne nenään. - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Einessteinilla (™️) ©️ on mennyt lisäaineeton luomuherne nenään."Olipa loukkaavasti sanottu huippu-urheilijoista"
Onko sinustakin loukkaavaa, jos arvostelee urheilijan tai kenenkään ulkonäköä? Kiva kuulla. Varsinkin kun olet täyttänyt pari viimeisintä ketjuja, joka toisessa kommentissasi ihan vain kirjoittajia läskiksi haukkuen. Eikös se ole juuri koulukiusaajien alkeellisinta sakkia, läskiksi haukkujat. Ja nimität täällä muita kiusaajiksi.
😒 - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
"Olipa loukkaavasti sanottu huippu-urheilijoista"
Onko sinustakin loukkaavaa, jos arvostelee urheilijan tai kenenkään ulkonäköä? Kiva kuulla. Varsinkin kun olet täyttänyt pari viimeisintä ketjuja, joka toisessa kommentissasi ihan vain kirjoittajia läskiksi haukkuen. Eikös se ole juuri koulukiusaajien alkeellisinta sakkia, läskiksi haukkujat. Ja nimität täällä muita kiusaajiksi.
😒No mutta sinähän haluat sitä, että sinua haukutaan ylipainoiseksi, ja saat tasan sitä mitä tilaat. Olet kenties ymmärtämättäsi masokisti, tai vaan tyhmä.
Minulla riittää kyllä aikaa haukkua sinua ihan niin kauan kuin haluat. Se ei maksa sinulle mitään.
"Einessteinilla (™️) ©️ on mennyt lisäaineeton luomuherne nenään."
Lienee pysyvä olotila. - Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
"Olipa loukkaavasti sanottu huippu-urheilijoista"
😒Hyvin huomattu.
Huvittaa että esittää puolestamarttyyriä ja kuitenkin loukkaa jatkuvasti täällä ihmisiä läskiksi. Voiko sairaampaa enää olla. Ei kannata syödä valmisruokia koska se vaikuttaa noin mielenterveyteen. - Anonyymi00035
Anonyymi00028 kirjoitti:
No mutta sinähän haluat sitä, että sinua haukutaan ylipainoiseksi, ja saat tasan sitä mitä tilaat. Olet kenties ymmärtämättäsi masokisti, tai vaan tyhmä.
Minulla riittää kyllä aikaa haukkua sinua ihan niin kauan kuin haluat. Se ei maksa sinulle mitään.
Lienee pysyvä olotila."Minulla riittää kyllä aikaa haukkua"
No varmasti. Siksi ei aikaa riitä esim kokkailuun. - Anonyymi00052
Anonyymi00028 kirjoitti:
No mutta sinähän haluat sitä, että sinua haukutaan ylipainoiseksi, ja saat tasan sitä mitä tilaat. Olet kenties ymmärtämättäsi masokisti, tai vaan tyhmä.
Lienee pysyvä olotila."No mutta sinähän haluat sitä, että sinua haukutaan ylipainoiseksi"
Ehkä koulukiusaajat jne tosiaan selittää itselleen asian noin just : "sehän haluaa sitä"
Ja samaa ajatusta kehitetään vielä väkivallanntekijöiden mielessä että "sehän ihan kerjäsi sitä" - Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
"No mutta sinähän haluat sitä, että sinua haukutaan ylipainoiseksi"
Ehkä koulukiusaajat jne tosiaan selittää itselleen asian noin just : "sehän haluaa sitä"
Ja samaa ajatusta kehitetään vielä väkivallanntekijöiden mielessä että "sehän ihan kerjäsi sitä"Nyt otat jatkossa sitten ihan rauhassa 🤘!
Ei ketään kiinnosta oikeasti sinun painosi - saat olla laiha tai lihava. Ei sillä ole mitään väliä, Gemini vaan loi omien kirjoitustesi pohjalta luonteellesi sopivia stimulantteja. Se oli sinulle varmaan todella opettavainen tarina myös sinusta itsestäsi.
Kyllä tekoäly osaa. Ja muista, saat syödä aivan mitä haluat, Suomi on vapaa maa. Me annetaan kaikkien kukkien kukkia, vai mitä. Sekä eineiden että luomuherneiden syöjät - hernekeitto on aina hyvää 😁. - Anonyymi00062
Anonyymi00035 kirjoitti:
"Minulla riittää kyllä aikaa haukkua"
No varmasti. Siksi ei aikaa riitä esim kokkailuun.😅 Aika hyvä!
- Anonyymi00072
Anonyymi00025 kirjoitti:
Einessteinilla (™️) ©️ on mennyt lisäaineeton luomuherne nenään.Mitä loukkaavaa?
Jos urheilija syö niitä sinun suosittelemia roiskeläppiä, niin onko se loukkaus? Ketä kohtaan? - Anonyymi00073
Anonyymi00035 kirjoitti:
"Minulla riittää kyllä aikaa haukkua"
No varmasti. Siksi ei aikaa riitä esim kokkailuun."Minulla riittää kyllä aikaa haukkua"
No varmasti. Siksi ei aikaa riitä esim kokkailuun."
--
Ihan paras vastaus! 👌🙂 - Anonyymi00074
Anonyymi00052 kirjoitti:
"No mutta sinähän haluat sitä, että sinua haukutaan ylipainoiseksi"
Ja samaa ajatusta kehitetään vielä väkivallanntekijöiden mielessä että "sehän ihan kerjäsi sitä"Näin on, ja esim puolisoaan tai kumppaniaan pahoinpitelevät perustelee väkivaltaa sillä että se ihan kerjäsi sitä, se ärsytti!
Syy on siis uhrin.
Noin sairaasti sitä vain jotkut käytöstään puolustelee. Päättelen että eines-einari taitaa lusia elinkautista, ja siksi ruuanlaitto ei onnistu. Selleissä taitaa olla kuitenkin mikrot, että saa lämmitettyä mikropitsaa.
- Anonyymi00018
|| Tuossa pitää nähdä liikaa vaivaa, ei ole helppo! En osaa enkä viitsi kun pitää olla omaa aikaa.||
Kysypä asiaan foorumin Einessteinilta (™️) ©️.
Einesstein (™️) ©️ on kertonut, että hänen oma aikansa ei ole minkään arvoista. Sen vuoksi hän voi tehdä kaiken itse, ja vain raaka-aineilla ja hyödykkeillä on väliä. Hänellä on aikaa katsoa ruohon kasvavan pihalla!
Einesstein (™️) ©️ neuvoi kaikkia muita myös sanomalla, että idästä nousee aina uusia päiviä. Sen takia aika on jokaisella muullakin rajaton luonnonvara. Katsokaa siis itään.- Anonyymi00019
Einesstein (™️) ©️ varmasti opastaa kaikki muita myös mansikkakakkuasioissa ja Lidelin kymmenen kilon toffeeasioissa.
Mansikkakakkua on turha ostaa valmiina, koska mansikat voi kasvattaa itse, vehnän voi kasvattaa ja jauhattaa myllyssä itse, voin ja kerman saa itse pidetystä lehmästä ja kurrin saa annettua naapurin sioille. Sokeri on täysin turha lisäaine.
Sama koskee toffeeta, sen voi kasvattaa itse ruukussa!
Kaikki kakut, toffeet ja smuutschit on vietävä kellariin ja päälle tarra "Elä ota". Samassa hyllyssä löytyy DAF:in, Datsun 100 A:n, Scanian ja Renaultin lisäaineettomat roiskeläpät ja itse kasvatetut herneet keittoa varten.
Katsokaa itään, sieltä tulee aina uusia päiviä! Aika ei lopu koskaan, eikä se maksa mitään. - Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Einesstein (™️) ©️ varmasti opastaa kaikki muita myös mansikkakakkuasioissa ja Lidelin kymmenen kilon toffeeasioissa.
Mansikkakakkua on turha ostaa valmiina, koska mansikat voi kasvattaa itse, vehnän voi kasvattaa ja jauhattaa myllyssä itse, voin ja kerman saa itse pidetystä lehmästä ja kurrin saa annettua naapurin sioille. Sokeri on täysin turha lisäaine.
Sama koskee toffeeta, sen voi kasvattaa itse ruukussa!
Kaikki kakut, toffeet ja smuutschit on vietävä kellariin ja päälle tarra "Elä ota". Samassa hyllyssä löytyy DAF:in, Datsun 100 A:n, Scanian ja Renaultin lisäaineettomat roiskeläpät ja itse kasvatetut herneet keittoa varten.
Katsokaa itään, sieltä tulee aina uusia päiviä! Aika ei lopu koskaan, eikä se maksa mitään."Einesstein (™️) ©️ varmasti opastaa kaikki muita myös mansikkakakkuasioissa ja Lidelin kymmenen kilon toffeeasioissa."
Tarkoitatko tuolla kuuluisan roiskeläppä-einesdieetin keksijää? - Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
"Einesstein (™️) ©️ varmasti opastaa kaikki muita myös mansikkakakkuasioissa ja Lidelin kymmenen kilon toffeeasioissa."
Tarkoitatko tuolla kuuluisan roiskeläppä-einesdieetin keksijää?Tyhmyys ja ylipaino on Suomessa loppumaton luonnonvara. MOT.
- Anonyymi00039
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tyhmyys ja ylipaino on Suomessa loppumaton luonnonvara. MOT.
Mikä olet todistanut kyllä kirjoituksillasi. 🙂
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mikä olet todistanut kyllä kirjoituksillasi. 🙂
Ditto!
- Anonyymi00022
Nyt pitäisi saada tietää missä kaupassa ( ja mikä valmistaja)myydään KAURAPUUROJÄÄTELÖÄ, että voi ostaa ja verrata kotitekoiseen kun tekee itse kotona?
Itse olen tehnyt jäätelöä kondensoidusta maidosta ja kermavaahdosta lisäämällä siihen hedelmää tai muita makuaineita. Eli laitetaanko tähän seokseen vaan kaurapuuroa, kylmää ehkä?- Anonyymi00030
Tähän ei "Roiskeläpällä läskiksi" -tyyppi taida kyetä, siis tekemään mitään itse.
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tähän ei "Roiskeläpällä läskiksi" -tyyppi taida kyetä, siis tekemään mitään itse.
No ei varmasti, se on kehitysvammainen tai muu nepsy.
Todellinen laihdutus tapahtuu vain kondensoidulla maidolla ja kermalla, muu on pelkkää kuvitelmaa. - Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
Käypä ihmeessä kommentoimassa myös Geminin kehittämään aloitukseen 😂.
Roiskeläppä rulettaa! - Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Roiskeläppä rulettaa!Omituinen kehotus. Onhan siinä tekoälyllä tehtyjä vastauksia,lue niitä. Ihmettelen vaan että mitä keskustelua se on laittaa tekoälyt keskustelemaan. Ja antaa tehdä virheitä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Omituinen kehotus. Onhan siinä tekoälyllä tehtyjä vastauksia,lue niitä. Ihmettelen vaan että mitä keskustelua se on laittaa tekoälyt keskustelemaan. Ja antaa tehdä virheitä.
Miten onnistuit omasta mielestäsi? Sinua vietiin kuin pässiä narussa.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Miten onnistuit omasta mielestäsi? Sinua vietiin kuin pässiä narussa.
Höpö höpö, mieliksesi kaikki leikkii mukana. 😊
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Höpö höpö, mieliksesi kaikki leikkii mukana. 😊
Geminin mukana. Niinpä. Sä olit niin hyvä.
- Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
Sinä vai yrität vierittää tyhmät aloituksesi ja ontuvat selityksesi tekoälyn syyksi. Kyllä tekoälyn tuotokset on fiksumpia kuin sinä. Se ei intä paikkansapitämättömiä jankutuksia. Se korjaa jos tekee virheen mutta sinä et kyennyt siihenkään.
- Anonyymi00049
Anonyymi00036 kirjoitti:
Roiskeläppä rulettaa!Ei tekoäly tee niin typeriä aloituksia.
- Anonyymi00053
Anonyymi00048 kirjoitti:
Sinä vai yrität vierittää tyhmät aloituksesi ja ontuvat selityksesi tekoälyn syyksi. Kyllä tekoälyn tuotokset on fiksumpia kuin sinä. Se ei intä paikkansapitämättömiä jankutuksia. Se korjaa jos tekee virheen mutta sinä et kyennyt siihenkään.
Hiihaa...!
Et tainnut ymmärtää, että Geminin saa tekemään ihan mitä haluaa. Ohjeena oli luoda Einessteiniä ™️ suuresti ärsyttävä aloitus, ja promptina sille annettiin Eineksen vanhoja vastauksia.
Gemini onnistui yli odotusten, mutta se tietenkin tarkoittaa, että ohjeet ovat olleet riittävät.
Et voi oikeasti olla niin yksinkertainen, että luulisit, että kukaan kannattaa aidosti, täysillä ja aikuisten oikeasti roiskeläppädieettiä. Kyllä niitä, muita eineitä ja valmistuotteita voi syödä halutessaan, mutta ei kai nyt sentään joka päivä. Vai mitä? 🤘
Sinua vaan nyt huijattiin pahan kerran, nielit koukun vapoineen päivineen. Sorry! - Anonyymi00055
Anonyymi00048 kirjoitti:
Einesstein ™️ kysyy: "Eikö sinulla ole poikaystävää jolla voit testata?"
Olisi hienoa heittää tuo poikaystävä-teema Geminille käsittelyyn. Olisi hauska kuulla, mitä se kertoisi M. Eineksen luonteesta.
Kenties melko lämminsydäminen ihminen 😇!
No, hänet on kuitenkin todellisuudessa nähty. - Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Olisi hienoa heittää tuo poikaystävä-teema Geminille käsittelyyn. Olisi hauska kuulla, mitä se kertoisi M. Eineksen luonteesta.
No, hänet on kuitenkin todellisuudessa nähty.🤘 Hyvin servattu.
- Anonyymi00059
Anonyymi00055 kirjoitti:
No, hänet on kuitenkin todellisuudessa nähty.Taisit mennä lankaan....😅
- Anonyymi00060
Anonyymi00045 kirjoitti:
Yrität vain pelastaa kasvosi kun olet hävinnyt keskustelun.
Olet varmaan kovin nuori henkilö. - Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Yrität vain pelastaa kasvosi kun olet hävinnyt keskustelun.
Olet varmaan kovin nuori henkilö.Sinullahan on ihan nepsyn tavat 😂!
- Anonyymi00063
Anonyymi00053 kirjoitti:
Hiihaa...!
Et tainnut ymmärtää, että Geminin saa tekemään ihan mitä haluaa. Ohjeena oli luoda Einessteiniä ™️ suuresti ärsyttävä aloitus, ja promptina sille annettiin Eineksen vanhoja vastauksia.
Gemini onnistui yli odotusten, mutta se tietenkin tarkoittaa, että ohjeet ovat olleet riittävät.
Et voi oikeasti olla niin yksinkertainen, että luulisit, että kukaan kannattaa aidosti, täysillä ja aikuisten oikeasti roiskeläppädieettiä. Kyllä niitä, muita eineitä ja valmistuotteita voi syödä halutessaan, mutta ei kai nyt sentään joka päivä. Vai mitä? 🤘
Sinua vaan nyt huijattiin pahan kerran, nielit koukun vapoineen päivineen. Sorry!"Et tainnut ymmärtää, että Geminin saa tekemään ihan mitä haluaa. "
Opeta se tekemään ruokaa niin ei ole riippuvainen eineksistä. 🙂 - Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
"Et tainnut ymmärtää, että Geminin saa tekemään ihan mitä haluaa. "
Opeta se tekemään ruokaa niin ei ole riippuvainen eineksistä. 🙂Paljonko työnnät kuulaa? 🤘
Sinua huijattiin pahan kerran, nielit koukun vapoineen päivineen. Sorry, ei voittoa tällä(kään) kertaa. Elä ota. - Anonyymi00066
Anonyymi00063 kirjoitti:
Opeta se tekemään ruokaa niin ei ole riippuvainen eineksistä. 🙂Mäkin ihmettelen sitä, kun luin aloittajan alkuperäisen provoketjun roiskeläpästä (suljettu jo) että sanoo ettei osaa, ei ole voimavaroja, eikä rahaa eikä pysty tehdä ruokaa, viettää koko aikansa netissä provoamassa ja todennäköisesti kalja on se vakio "eines". Samalla tuota kysyisi tekoälyltä helppoja tapoja tehdä ruokaa.
Voimavaratkin palautuisi kun saisi terveellistä ravintoa ja vitamiinejä, kotitekoinen ruoka on aina halvempaakin ja tietää mitä syö.
Jotkut on ennenkin kertoneet ettei ole varaa eikä aikaa tehdä sitä eikä tätä. Ehkä ei, kun rahat menee tupakkaan ja kaljaan ja aika netissä häiriköimiseen. - Anonyymi00068
Anonyymi00053 kirjoitti:
Hiihaa...!
Sinua vaan nyt huijattiin pahan kerran, nielit koukun vapoineen päivineen. Sorry!Kun luin kaikki roiskeläppä-juttuketjusi alusta loppuun niin selvästi näkee ettei ole tekoälyn keksimää.
Ensin puhuit ruokavaliosta ja einesruoka -dieetistä. Siellä oli kyllä tekoälyllä tehtyjä einesluetteloita mutta se ei tee ideasta tekoälyn keksimää. Vastauksia voi muokata ja irrottaa asiayhteydestään jota tekoäly ei tee. Tekoäly on kaavamainen.
Aika alussa alat jo nimitellä ihmisiä kun argumentit ei riitä. Kertoo oppimattomuudesta ja kouluttamattomuudesta, ajattelun kehittymättönyydestä, kun ei pystykään pysymään alkuperäisessä asiassa kun asia ei kestä tarkastelua. Lopulta koko ketjuista tulee pelkkää nimittelyä, kuten samalla kirjoittajalla aina. Tulee muuttokäskyt suureen kaupunkiin, läskittelyt ja liekö naisten genitaalikommentit jo poistettu. Läskiksi haukkumiset ja kaiken päälle kasvojen menettäminen kun tuli yritys väittää että "olette menneet lankaan kun tekoäly tekikin kaiken".
Sitten siirrytään muihin ketjuihin haukkumaan ja nimittelemään ihmisiä. Edelleenkään ei puhuta siitä ketjun aiheesta.
Tunnistaa vakiokirjoittajan.
Minä itse laitoin tekoälyyn nämä ja se kertoi että aloittaja on todennäköisesti itse hyvin onneton, yksinäinen, varaton ja mahdollisesti vaikeasti invalidi, kun ei pysty tavallisiin askareisiin ja ainoa keino kun huomataan on negatiivinen provosointi.
Siksi saat minulta ymmärrystä sinulle, toivottavasti voit jonain päivänä paremmin ja asiasi järjestyvät. Mutta en laihduttaisi eineksillä kun niistä tulee valtava kemikaalikuorma. Yksi ateria silloin tällöin ei vielä vie terveyttä. - Anonyymi00069
Anonyymi00063 kirjoitti:
Opeta se tekemään ruokaa niin ei ole riippuvainen eineksistä. 🙂Tämä oli aika hyvin sanottu! Miksei käyttäisi tekoälyäkin itsensä kehittämiseen.
- Anonyymi00075
Anonyymi00066 kirjoitti:
Mäkin ihmettelen sitä, kun luin aloittajan alkuperäisen provoketjun roiskeläpästä (suljettu jo) että sanoo ettei osaa, ei ole voimavaroja, eikä rahaa eikä pysty tehdä ruokaa, viettää koko aikansa netissä provoamassa ja todennäköisesti kalja on se vakio "eines". Samalla tuota kysyisi tekoälyltä helppoja tapoja tehdä ruokaa.
Voimavaratkin palautuisi kun saisi terveellistä ravintoa ja vitamiinejä, kotitekoinen ruoka on aina halvempaakin ja tietää mitä syö.
Jotkut on ennenkin kertoneet ettei ole varaa eikä aikaa tehdä sitä eikä tätä. Ehkä ei, kun rahat menee tupakkaan ja kaljaan ja aika netissä häiriköimiseen.Henkilö on jo puheissaan niin väkivaltainen, että itse uskon hänen olevan istumassa jostain väkivallanteosta. Siksi hän ei pysty tehdä mitään itse. Taitavat vangit nykyään päästä nettiin ainakin kotilomilla?
Hänhän tuossa kertoi että jos joku joutuu väkivallan kohteeksi, hän on sitä pyytänyt. Melkoinen elämänasenne.
- Anonyymi00037
Voisiko maksalaatikosta valmistaa jäätelöä? Onko karkkihemmo kokeillut?
- Anonyymi00040
Ei ole mitään luonnollista tai luonnotonta syytä, miksi ei voisi valmistaa.
- Anonyymi00046
Kaura hevosille
- Anonyymi00047
Ja jäätelö lapsille.
- Anonyymi00050
Mutta jos ei pysty. Onko vaikea ymmärtää että meitä on sellaisiakin jotka ei vaan pysty.
- Anonyymi00051
Ei ole vaikea ymmärtää. Et ole pystynyt ennen, et pysty nyt etkä pysty jatkossakaan
Yritä sen sijaan karkki- ja kakkudieettiä. Siitä on annettu tekoälyn antamat ohjeet toisessa aloituksessa. - Anonyymi00058
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ei ole vaikea ymmärtää. Et ole pystynyt ennen, et pysty nyt etkä pysty jatkossakaan
Yritä sen sijaan karkki- ja kakkudieettiä. Siitä on annettu tekoälyn antamat ohjeet toisessa aloituksessa.Etkö ymmärrä ettei vaan osaa eikä pysty. Pitää olla omaa aikaa.
- Anonyymi00067
Anonyymi00058 kirjoitti:
Etkö ymmärrä ettei vaan osaa eikä pysty. Pitää olla omaa aikaa.
Se on kumma ettei sitä "omaa aikaa" voi käyttää itselleen ja oman terveyden kohentamiseen kotiruuan tekemisellä juuri, vaan toisten kiusaamiseen.
- Anonyymi00070
Anonyymi00067 kirjoitti:
Se on kumma ettei sitä "omaa aikaa" voi käyttää itselleen ja oman terveyden kohentamiseen kotiruuan tekemisellä juuri, vaan toisten kiusaamiseen.
Miksi et lopeta toisten kiusaamista vaikka sinulle on usein huomautettu asiasta?
- Anonyymi00076
Anonyymi00070 kirjoitti:
Miksi et lopeta toisten kiusaamista vaikka sinulle on usein huomautettu asiasta?
Kysy tekoälyltä, eikö se ole sinun riittämättömän ja omasi korvaava.
- Anonyymi00078
Anonyymi00076 kirjoitti:
Kysy tekoälyltä, eikö se ole sinun riittämättömän ja omasi korvaava.
Se vastasi että sulla on paha ongelma.
- Anonyymi00065
Ei kai kaurapuuro herkuksi muutu sillä että sen jäädyttää? 🤭
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132341Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???301157- 106953
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha611912- 48855
- 85790
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70666
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666