Kaikkea sitä juutuubi eteeni suoltaakin. True artist. Taidetta 🎨. https://www.youtube.com/watch?v=DtnEr07ZvEI . Osaisinpa mäkin piirtää noin hyvin. Tositilanteessa vois olla kakspiippunen juttu miten suhtautua tommoiseen taideteokseen. Toisaalta sitä vois ajatella pilana ja nauraa sille mutta toisaalta mieleeni juolahtaisi ajatus että taiteilijalla olisi jokin poikkeavuus mielen tasolla, jolloin en alkaisi nauramaan sen piirroksille. Taiteellisuuteen assosioituu kumminkin kohonneen hulluuden riski. -💊-.
Pure talent
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
😅😂🤣
- Anonyymi00002
Yksi mitä taiteellisesti tai filosofisesti ajattelevat tekevät luovuutensa herättämiseksi on manifestonnin alkeet. Se puolestaan kääntää ylösalaisin moniakin psykologisia juttuja. Riippuu vähän mitä "konepellin alla" on piilossa. Liikaa patoumia puretaan urheilulla, näsäviisastelua kirjatieteillä ahdistusta ruokavaliolla...
Kivihiili. Sillä on hyvä luoda varjoja. Varjot on oleellinen osa ihmisen psyykettä. Vähän kuin joku karuselli mikä pyörittää arkkityyppejä ympärillä (samankaltaisuuksia, kuin arvojärjestelmälliset klovnit).
Varjoilla saa kontrasteja. Ihmettelen kun jengi hurahtaa näihin näennäistieteisiin aina heti ekana paljon väriä. Ei se auringon kierto tunni missään jos loistaa samalla lailla aina kirkkaasti. - Anonyymi00003
Sitten kun sen oppii tinttaa vaan paaluja (torneja) joka paikkaan mielessään siäinen tunnemaailma ei enää hävetä. Muut muuttuu samankaltaisiksi ja arvomaailmat kohtaa. Koulut hyvin paljon tuottaa eristäytymistä. Toi juttu helpottaa.
- Anonyymi00004
Toisten kupliin pääsee ennenpitkään heti lennosta jyvälle.
- Anonyymi00005
Mukava kun kylmä muuttuu lämpkmäksi pikkuhiljaa. Omat lihaksetkin rentoutuu. Änkytys häviää.
- Anonyymi00007
Vaikuttaa elementti-kiertoon. Jokaisella on oma osiinnutus se pitää vaan aktivoida https://heasarc.gsfc.nasa.gov/docs/objects/heapow/archive/nebulae/snrs_chandra_xmm.html
- Anonyymi00008
- Anonyymi00009
Kalevalan sampo.
- Anonyymi00010
80 - tai 90-luvulla oli muistaakseni Suomessakin mainos "old el paso" salsakastikkeelle
https://jp.pinterest.com/pin/a-black-cube-ufo-hurtles-out-of-a-portal-over-el-pasotexas2018--81416705758913427/- Anonyymi00011
Lämmikkeeksi.
- Anonyymi00012
Yle-tornikin linkissä:
https://www.bibliotecapleyades.net/exopolitica/esp_exopolitics_ZZCa.htm
Eri aikajanassa. Varmaan muutamallakin peittynyt tiedoista. Tolla pääsee taaksepäin. - Anonyymi00013
Mul ei oo mitään käryä mitä esoteerisyyksiä täällä ladellaan. Korkealentoisia juttuja. ÄO:ni pitäisi olla nuin 4 enemmän jotta ymmärtäisin näitä. Einsteiniksi pääsee kuin taikaiskusta kun saa tulokseksi 130. 129 on vielä tyh-mä. Vai saiko joku mensan sisäpiiriläinen 130 joka oli puikoissa ja narsismissaan määritteli että rajan on oltava juuri toi?
Olisivatko vastaukset parantuneet ratkaisevasti jos olisin tarkistanut ne ennen niiden lähettämistä? Joko ne kuviot hiffaa tai sitten ei. Aina voi veikata ja pelätä pahinta. Mutta tässä just piilee se paradoksi, kun mä haluisin olla jonkin verran tyhmempi kuin mitä oon. Futuramassa oli se apina ja lakki 🦧. South parkissa oli free hat 😂. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113877
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 48745
- 52719
- 30713
- 49629