Koulurakennus syttyi palamaan maanantain vastaisena yönä Peltoniemenkujalla Vantaan Koivukylässä.
Palo syntyi Kytöpuiston koulun väistötilapaviljongin kattorakenteissa, kertoo Keski-Uudenmaan pelastuslaitos tiedotteessaan.
Palo ei ehtinyt vielä sisätiloihin. Joten kouluun on taas mentävä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e744c8cf-f4f4-4cb5-983c-6f82a6d914cb
Joku ei halua palata kesälomalta kouluun
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Mälsää. Jussista lyhenee päiväkin.
- Anonyymi00002
Ymmärrän. Alkaahan se jo ahdistaa.
- Anonyymi00003
Sunnuntaina paloi muutenkin Rasinrinteessäkin. Eikä ainakaan salamoinut.
- Anonyymi00004
Osoitus yhteiskuntamme rappiosta. Ei haluta opiskella eikä tehdä töitä.
- Anonyymi00005
"Kuvaa Tiktokiin" ilmiö varmaan taas kyseessä, vain ne kovat "tyypit" uskaltavat. Jotain tulipalohaastetta taas siellä menossa nuorten keskuudessa, voisi kyllä kieltää somen alaikäisiltä tai ainakin alle 15v., sentään ne 15v. ovat jo vastuussa teoistaan. Suomen lakia tuskin muutetaan niin, että jo vaikka 11.v. saisi loppuelämän merkinnän itselleen ja jotain sanktioitakin. Naurettavaa pikkurikollisten paapomista, homma ei tule muuttumaan vain pikkuisia päähän silittelemällä. Ruotsikin edes yritti laskea ikärajaa, mutta siellä maan demokratian tuhoamista ilmeisesti haluava eduskunta päätti toisin. Suomi voisi koittaa olla Euroopan ensimmäinen oikeusvaltio, jossa vaikka jo se 11v. saa vankeustuomion, jonka ansaitsee, meno kun alkaa jo kertoa, että tarvetta puuttumiselle olisi jengiväkivallan ja ostettujen tekojen siirtyessä koko ajan vain nuorempien hoidettavaksi jo ihan lakisääteisistä syistä, ettei kukaan itse pääjehuista vain saa syytteitä, ja se syytetty nuorikin pääsee päähän taputtelulla taas jatkamaan haluamaansa jengihommaa tuosta vain. No ehkä lasu vähän jututtaa vanhempia tai ottaa huostaan (aika ruuhkaista on, eli tuskin, kun pitää hyysätä ja muistaa vielä tietyn kulttuurin ja uskonnon juskat samalla), mutta sama rikollishomma jatkuu sitten vain sjaiskodista tai eri paikasta käsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911467
- 831012
- 67907
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92763
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61595- 58534
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 32465