Vain Moskova on tärkeä,muut saa mennä.Venäjä
luottaa siihen,että kun Moskovalaiset on tyytyväisiä,
muilla ei väliä?
Venäjä hylkää muut osat maastaan?
13
50
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Moskovan muslimit kiittävät.
- Anonyymi00003
Venäjällä vain Putin on tärkeä. Millään muulla ei ole väliä.
- Anonyymi00008
Entäs ne putlerin äpäräkersat...
- Anonyymi00011
Tarkennan vielä että siis Putin ja hänen omaisuutensa. Kersat lasketaan omaisuudeksi.
- Anonyymi00004
Siperia on haluttu maanosa jälkeen vedenpaisumuksen 2060- !!!
- Anonyymi00010
Juu, erittäin haluttua aluetta kun siellä on ydinjätteet ja ydäreittein testialue...kesämökkialuetta selvästi.
- Anonyymi00005
37. Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
38. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
39. eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
40. Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
41. Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
43. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
44. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.
45. Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
46. Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
47. Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi.
48. Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: Minun herrani viipyy,
49. ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,
50. niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
51. ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."
◀ Luku 23 | Luku 25 ▶
Evankeliumi Matteuksen mukaan luku 24.- Anonyymi00006
Informaatiosisältö tasan nolla. Täydellisen merkityksetöntä tyhjää sanahelinää.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Informaatiosisältö tasan nolla. Täydellisen merkityksetöntä tyhjää sanahelinää.
Tottakai se on venälöä tyhjää sanan helinää.. kansalle ku sitä ei jaeta.. jaetaan ja jaetaan.. riippuu ketä sen jakaa ja mitä.. nyt ku Moskovassa ja Pietarissa noi droonet iski niin Putte & Co eivät enään pystyneet ja pysty valehtelee ja vaieta ku kaikki tuli kansalle esiin.. bensaa ei oo ym.. Ja nyt koittaa ne törkeästi kexiä lisää valheita ja peloissan ovat.. No ja tavallinen venäläinen on passiivisesti peloissaan. Ovat lauma eläimiä.. mongolien sekajätteen jälkeläisiä ja eihän ne edes ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan sixi niitä on käsitelty ja helppo käsitellä.
- Anonyymi00007
Kun pitää muistaa ns. Sivualeet 6 suurimman kaupunkien ulkopuolella on se karmeata kateltavaa. Jos katsot: WORST CITY IN THE RUSSIA YOUTUBE.COM JA WORST CITY INTE SIPERIAN YOUTUBE.COM niin näet miten raakoja välinpitämättömiä ovat Moskovassa ja Pietarissa halitsijat ja Putte. Ja säälin heitä jotka siellä asuvat. Olkoonkin että ovat vain venäläisiä. Mutta jopa eläimetkin mm sioillakin on parempi meillä.kuin heillä venäläisillä , kun siellä ovat pakoitettuja asumaan.. asunnot..tiet.. ei sisä vessoja.. kaupat..Ilman miltei mitään lista on loputon
- Anonyymi00012
Venäläisten valloitussodalle Ukrainassa käy yhtä huonosti kuin kävi Aatun valloitussodalle Stalingradissa. Kohta ei barbaariryzzillä enää ole polttoainetta, aseita, ammuksia, vettä eikä ruokaa, kun Ukraina tuhoaa kiihtyvällä tahdilla kaikki varastot ja täydennyksen.
Kalustona barbaariryzzät joutuvat jo nyt käyttämään hevosia ja aaseja. - Anonyymi00013
Putin jo diktatuurin alussa riisti alueilta vallan ja kehitysmahdollisuudet. Vain kulissit ja rosvokoplan omaisuus merkitsee.
- Anonyymi00014
Venäjä hajoamassa 40 pikkuvaltioksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
- 68985
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su385981Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598