Ne on väärentänyt

Anonyymi-ap

Joka ikisen asian/ja sovelluksen mitä mä puhelimella käytän!! 😠😡

17

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Mites tuo sitten tulee esiin että on väärennetty. Olet siis jonkun sovelluksen ladannut jostain muualta kuin Play kaupasta?

      • Anonyymi00007
        UUSI

        No anna sinä vaikka trollaavalle äijälle eli aapeelle vinkki mistä piraattisovelluksis voi latailla. Kolmen minuutin päästä tästä kommentista kuuppasi sanoi ping ja sitten kirjoitit tuon alla olevan kommentin. Vähän bipolaarista menoa


      • Anonyymi00008
        UUSI

        Sehän tässä kummaa onkin ku en ole. Se koko kauppa täytyy olla väärennetty. Monin tavoin tulee esiin. Eivät toimi kunnolla ja kummallista sisältöä ilmestyy ja koko puhelin temppuilee. Yks sovellus ei hyväksy ees mun salasanaa sinne, eikä lähetä salasananvaihto linkkiäkään.


      • Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Sehän tässä kummaa onkin ku en ole. Se koko kauppa täytyy olla väärennetty. Monin tavoin tulee esiin. Eivät toimi kunnolla ja kummallista sisältöä ilmestyy ja koko puhelin temppuilee. Yks sovellus ei hyväksy ees mun salasanaa sinne, eikä lähetä salasananvaihto linkkiäkään.

        Vai että on koko google play josta tuo ed sinulta apäijä kyseli väärennetty. No nyt on koko värisuora jo tjsp. T


      • Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Vai että on koko google play josta tuo ed sinulta apäijä kyseli väärennetty. No nyt on koko värisuora jo tjsp. T

        Mutta on se hyvä jos monin tavoin tule esiin. Lisäys edelliseen itselleni vastaten. Käsi ylös joka ei ole koskaan minikollaasia esim kolmella kommentilla kirjoittanut? Sitähän se minäkin- oletta tekin


      • Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        No anna sinä vaikka trollaavalle äijälle eli aapeelle vinkki mistä piraattisovelluksis voi latailla. Kolmen minuutin päästä tästä kommentista kuuppasi sanoi ping ja sitten kirjoitit tuon alla olevan kommentin. Vähän bipolaarista menoa

        Kvg kyllä löytyy sivustoja mistä latailla. Ai mikä nyt on bibolaarista menoa? Sulla vai, no en ihmettele kun vastaukses oli tota luokkaa.


    • Anonyymi00002
      UUSI

      Hanki apua itsellesi. Elämä voisi olla helpompaa

      • Anonyymi00003
        UUSI

        Mikä sinussa on sitten itsessäsi vialla kun käyt näyttävästi ahdistumassa palstaäijän emojiprovoista? Joku syy sulla on nk ulista tiettyä sisältöä koskien melko usein. Sivusta T naiselta


      • Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Mikä sinussa on sitten itsessäsi vialla kun käyt näyttävästi ahdistumassa palstaäijän emojiprovoista? Joku syy sulla on nk ulista tiettyä sisältöä koskien melko usein. Sivusta T naiselta

        Eli vielä kerran- on jokseenkin kyseenalaista mokeltaa ylipäätään em kontentteja koskien. Normaali ihminen ohittaa provot. Eikä tämä tarkoita nyt suinkaan sitä, ettei mainittuja asioita tapahtuisi, mutta ei niitä kukaan täällä havainnollista umppalumpille emojein


      • Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Eli vielä kerran- on jokseenkin kyseenalaista mokeltaa ylipäätään em kontentteja koskien. Normaali ihminen ohittaa provot. Eikä tämä tarkoita nyt suinkaan sitä, ettei mainittuja asioita tapahtuisi, mutta ei niitä kukaan täällä havainnollista umppalumpille emojein

        Menes sinä itse itsellesi vastaava hönönassu vaikka puolikkaan jos satut mahtumaan


      • Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Menes sinä itse itsellesi vastaava hönönassu vaikka puolikkaan jos satut mahtumaan

        Niin nk vastasin itselleni sanomaa alleviivatakseni. Miksi se sinua ahristaa tai kalsareitasi hiertää, väliin sännännyt sälli? Normaaliälyinen osaisi oikolukea monenkin juttusi auki ja olisi osannut toimia näin jo ajat sitten


      • Anonyymi00009
        UUSI

        Paljastat itsesi näillä kommenteilla!!!!


    • Anonyymi00011
      UUSI

      AP On Nainen, eikä tosiaan oo mikään Trolli!!!

      • Anonyymi00013
        UUSI

        Kaksi äijää (voi olla enempiki) päättäneet tuhota mun elämän. Tehneet ihan verivalat ja kaikki!!! Asentaneet mun puhelimeen jotaki kaiken muun ohella.


      • Anonyymi00014
        UUSI

        Ja kuinka merkityksellinen seikka tämä mainitsemasi seikka, eli sukupuoli on mielestäsi, aloituksia WT väelle tusaava äijä?


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Kaksi äijää (voi olla enempiki) päättäneet tuhota mun elämän. Tehneet ihan verivalat ja kaikki!!! Asentaneet mun puhelimeen jotaki kaiken muun ohella.

        Siis että olisivat naisina esiintyvä äijä liittäneet oikein bodily fluidit yhteen liittonsa vahvistamiseksi? Kerro gubbe lisää


      • Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Siis että olisivat naisina esiintyvä äijä liittäneet oikein bodily fluidit yhteen liittonsa vahvistamiseksi? Kerro gubbe lisää

        Kun mun mielestä limp biskitti ois lähempänä totuutta vaikka sitähän guben jorinassa ei ole


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1246
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      604
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe