Joka ikisen asian/ja sovelluksen mitä mä puhelimella käytän!! 😠😡
Ne on väärentänyt
17
64
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mites tuo sitten tulee esiin että on väärennetty. Olet siis jonkun sovelluksen ladannut jostain muualta kuin Play kaupasta?
- Anonyymi00007UUSI
No anna sinä vaikka trollaavalle äijälle eli aapeelle vinkki mistä piraattisovelluksis voi latailla. Kolmen minuutin päästä tästä kommentista kuuppasi sanoi ping ja sitten kirjoitit tuon alla olevan kommentin. Vähän bipolaarista menoa
- Anonyymi00008UUSI
Sehän tässä kummaa onkin ku en ole. Se koko kauppa täytyy olla väärennetty. Monin tavoin tulee esiin. Eivät toimi kunnolla ja kummallista sisältöä ilmestyy ja koko puhelin temppuilee. Yks sovellus ei hyväksy ees mun salasanaa sinne, eikä lähetä salasananvaihto linkkiäkään.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sehän tässä kummaa onkin ku en ole. Se koko kauppa täytyy olla väärennetty. Monin tavoin tulee esiin. Eivät toimi kunnolla ja kummallista sisältöä ilmestyy ja koko puhelin temppuilee. Yks sovellus ei hyväksy ees mun salasanaa sinne, eikä lähetä salasananvaihto linkkiäkään.
Vai että on koko google play josta tuo ed sinulta apäijä kyseli väärennetty. No nyt on koko värisuora jo tjsp. T
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vai että on koko google play josta tuo ed sinulta apäijä kyseli väärennetty. No nyt on koko värisuora jo tjsp. T
Mutta on se hyvä jos monin tavoin tule esiin. Lisäys edelliseen itselleni vastaten. Käsi ylös joka ei ole koskaan minikollaasia esim kolmella kommentilla kirjoittanut? Sitähän se minäkin- oletta tekin
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
No anna sinä vaikka trollaavalle äijälle eli aapeelle vinkki mistä piraattisovelluksis voi latailla. Kolmen minuutin päästä tästä kommentista kuuppasi sanoi ping ja sitten kirjoitit tuon alla olevan kommentin. Vähän bipolaarista menoa
Kvg kyllä löytyy sivustoja mistä latailla. Ai mikä nyt on bibolaarista menoa? Sulla vai, no en ihmettele kun vastaukses oli tota luokkaa.
- Anonyymi00002UUSI
Hanki apua itsellesi. Elämä voisi olla helpompaa
- Anonyymi00003UUSI
Mikä sinussa on sitten itsessäsi vialla kun käyt näyttävästi ahdistumassa palstaäijän emojiprovoista? Joku syy sulla on nk ulista tiettyä sisältöä koskien melko usein. Sivusta T naiselta
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikä sinussa on sitten itsessäsi vialla kun käyt näyttävästi ahdistumassa palstaäijän emojiprovoista? Joku syy sulla on nk ulista tiettyä sisältöä koskien melko usein. Sivusta T naiselta
Eli vielä kerran- on jokseenkin kyseenalaista mokeltaa ylipäätään em kontentteja koskien. Normaali ihminen ohittaa provot. Eikä tämä tarkoita nyt suinkaan sitä, ettei mainittuja asioita tapahtuisi, mutta ei niitä kukaan täällä havainnollista umppalumpille emojein
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eli vielä kerran- on jokseenkin kyseenalaista mokeltaa ylipäätään em kontentteja koskien. Normaali ihminen ohittaa provot. Eikä tämä tarkoita nyt suinkaan sitä, ettei mainittuja asioita tapahtuisi, mutta ei niitä kukaan täällä havainnollista umppalumpille emojein
Menes sinä itse itsellesi vastaava hönönassu vaikka puolikkaan jos satut mahtumaan
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Menes sinä itse itsellesi vastaava hönönassu vaikka puolikkaan jos satut mahtumaan
Niin nk vastasin itselleni sanomaa alleviivatakseni. Miksi se sinua ahristaa tai kalsareitasi hiertää, väliin sännännyt sälli? Normaaliälyinen osaisi oikolukea monenkin juttusi auki ja olisi osannut toimia näin jo ajat sitten
- Anonyymi00009UUSI
Paljastat itsesi näillä kommenteilla!!!!
- Anonyymi00011UUSI
AP On Nainen, eikä tosiaan oo mikään Trolli!!!
- Anonyymi00013UUSI
Kaksi äijää (voi olla enempiki) päättäneet tuhota mun elämän. Tehneet ihan verivalat ja kaikki!!! Asentaneet mun puhelimeen jotaki kaiken muun ohella.
- Anonyymi00014UUSI
Ja kuinka merkityksellinen seikka tämä mainitsemasi seikka, eli sukupuoli on mielestäsi, aloituksia WT väelle tusaava äijä?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaksi äijää (voi olla enempiki) päättäneet tuhota mun elämän. Tehneet ihan verivalat ja kaikki!!! Asentaneet mun puhelimeen jotaki kaiken muun ohella.
Siis että olisivat naisina esiintyvä äijä liittäneet oikein bodily fluidit yhteen liittonsa vahvistamiseksi? Kerro gubbe lisää
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Siis että olisivat naisina esiintyvä äijä liittäneet oikein bodily fluidit yhteen liittonsa vahvistamiseksi? Kerro gubbe lisää
Kun mun mielestä limp biskitti ois lähempänä totuutta vaikka sitähän guben jorinassa ei ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281246
- 1181068
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270764- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41604
- 49589
- 25555