Ratkaisin sen

Anonyymi-ap

Arvoituksen.
Kysyit muistanko, niin kyllä minä muistan.

Viimeisestä tapaamisestamme jäi minulle paljon pettymystä ja surua, enkä osannut toimia silloin parhaalla mahdollisella tavalla. Jos loukkasin sinua, olen siitä aidosti pahoillani.

Olen vältellyt yhteydenottoa, koska pelkään, että toistaisimme samat virheet ja satuttaisimme toisiamme uudelleen. En halua sitä. Vaikka välitän sinusta edelleen, en tiedä mitä ajattelet minusta ja en näe syitä, miks haluaisit vielä minut elämääsi ja missä muodossa. Siinä oli silloin jotain, joka olisi voinut mennä toisin. Ehkä olemme kuitenkin kovin erilaisia?

Viime vuodet ovat olleet minulle raskaita, ja olen muuttunut niiden myötä. Siksi olen vetäytynyt enemmän omaan rauhaani, jossa on toistaiseksi ollut hyvä olla.

Halusin kuitenkin kertoa, että olet ollut ajoittain mielessäni, ja olen joskus miettinyt, mitä sinulle kuuluu, mutta edellä mainituista syistä en ole pystynyt ottamaan enää yhteyttä.

Samalla olen ollut epävarma tästä kaikesta. En tiedä, onko tämä jotain leikkiä, testiä tai väärinkäsitystä, vai oletko todella tarkoittanut niitä viestejä, joita olen ajatellut sinun kirjoittamiseksi.
Olen ollut vain hiljaa, koska täällä on paljon sellaista, josta en pidä. Ja parempi olisi jos täällä ei edes kävisi.

Tiedäthän myös, että elämässäni on ollut läheisiä ihmisiä, jotka eivät ole toivoneet minulle hyvää. En kuitenkaan halua käyttää energiaani niihin enää. Toivon, ett sinä et ole yksi heistä. Ethän.
Olen yrittänyt keskittyä niihin asioihin, jotka tuovat elämään rauhaa, ja iloa ja onnea.

Tulevaisuuden suunnitelmia on ollut, mutt en avaa niitä tänne.

1

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Samapa tuo on olla vaikka kirjoittamatta tänne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1246
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      604
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe