Wille sopii mainiosta Riikka Purran kaveriksi, sillä Suomi on saatu nousuun.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Wille tykkää mainostaa itseään täällä. Kaikki tietää mikä " herra" kyseessä.
- Anonyymi00006
Sinä kuulut Willen vainoajiin punavassukoitten kanssa. Wille on täysin punikkien keksimän valheen vuoksi joutunut kohteeksi, jota edes oikeuslaitos ei ole kyennyt todistamaan.
- Anonyymi00002
Willestä olisi vaikka seuraavaksi presidentiksi, sori siitä!
- Anonyymi00014
Demukat ym. viherpunikit täydessä paniikissa PerusSuomalaisten rohkeasta johtajuudesta.
- Anonyymi00003
Salli minun nauraa. Ei tolla taustalla.
- Anonyymi00007
Wille kuuluu hallituksen selkeimpien asioiden esittelijöiden joukkoon.
- Anonyymi00004
Minä voin johtaa teitä. En tarvitse paljoo palkkaa.
- Anonyymi00005
Persut ovat persuilleet hallituksessa koko kauden. Hallitus on näennäinen liittouma, joka on jatkuvasti nitissyt. Elinkeinoelämä on silti ollut onnensa kukkuloilla kun on saanut sellaisen hallituksen ja eduskunnan maahan hommattua.
- Anonyymi00008
PS on saanut päätöksillään Suomen talouden nousuun.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
PS on saanut päätöksillään Suomen talouden nousuun.
Suomen talouden tuhoon kokkareitten kanssa. Vaikka luulisi, että nuo kaksi edustavat työelämää.
- Anonyymi00009
Mitä tekee hallituksessa sellaisilla ministereillä kuten Adlercreutz, joka ei uskalla eikä osaa tehdä mitään päätöksiä? Hän on ammatiltaan arkkitehti eli täysin epäpätevä ministeriksi..
- Anonyymi00011
Kyllä RKP osaa jarruttaa, kun Suomen edun mukaisia päätöksiä yritetään tehdä. RKP on varsinainen jarru hallituksessa, mutta kukaan ei puuru sen tekemisiin. Nytkin se äänesti toisin kuin mikä on käytäntö. Biaudet ob tehnytr sitä jatkuvasti. EKP.ssa tehdään kuin huvittaa eikä puoluekuria tunneta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä RKP osaa jarruttaa, kun Suomen edun mukaisia päätöksiä yritetään tehdä. RKP on varsinainen jarru hallituksessa, mutta kukaan ei puuru sen tekemisiin. Nytkin se äänesti toisin kuin mikä on käytäntö. Biaudet ob tehnytr sitä jatkuvasti. EKP.ssa tehdään kuin huvittaa eikä puoluekuria tunneta.
SIIS RKP:SSÄ tehdään asioita kuten huvittaa eikä ole puoluekuria. Se ottaa omia oikeuksia,
- Anonyymi00013
Pääministeriainesta selvästi, nössö Antista ei siihen ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5971471Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44807Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll6586- 41537
- 35533
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29508Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448