Olen ollut parisuhteessa (ei naimisissa, ei lapsia, emme asu yhdessä) reilut 10 vuotta. Olen enemmän luonteeltani introvertti ja viihdyn hyvin myös yksin. Mies on taas toisenlainen, tykkää puhua ja tavata ihmisiä. Ei vissiin olisi alunperinkään mennä yhteen, ajattelen nyt...
Miehellä on takanaan (siis yli 10 vuotta sitten) vaikea avioero, jota hän vieläkin muistelee ja exäänsä haukkuu. Hänellä on myös ollut huono suhde entiseen appeensa (nyt jo kuollut) ja hän kertaa yhä uudelleen kaikkia tapahtumia ja tekemisiä mitä silloin joutui tämän kanssa kohtaaman.
Minä olen nyt kuunnellut koko ajan kiltisti hänen vuodatuksiaan, yhä uudestaan samoista menneistä asioista. Hänellä on selvästikin vanhat traumat vielä käsittelemättä eikä ole osannut niitä jättää taakseen. Hän muistelee ja kehuu tekemillään töillä. Miehellä on kivuliaita fyysisia sairauksia, joihin hän ei ole saanut apua keneltäkään lääkäriltä. Olen yrittänyt tukea (myös rahallisesti) häntä niiden takia. Nyt tuntuu siltä, että en enää jaksa ! Mies on hyvin temperamenttinen ja tunteellinen (ei väkivaltainen) luonnoltaan ja kokee kaiken voimakkaasti. En kuitenkaan ole uskaltanut nostaa kissaa pöydälle, koska tiedän, että hän tulee suuttumaan ja piikittelemään ja arvostelemaan ja haukkumaan minua, vaikka tunnustaakin minun olleen tukenaan.
Minulla ei ole oikein ketään, jonka kanssa voisin näistä keskustella, joten siksi kirjoitan tänne, jos olisi joku kohtalotoveri ja kertoisi omista kokemuksistaan. Kiitos !
Lähtö mielessä
Anonyymi-ap
1
70
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Ette asu yhdessä mutta olette hyvin intiimejä ystäviä. Miten päästä hänestä eroon?
Helposti! Vain vähennät tapailukertoja kunnes ne pikkuhiljaa loppivat kokonaan.
Ei sen kummempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid122773En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42559Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50505- 36502
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18485Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.101442Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33441- 32375
- 46373
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130372