Pyöräilemässä olin 50 km pyörälenkillä.
Hiljainen pikitie mäntykankaalla ja alko kusettaan, et ajattelin, että mennäänpä tuolle sivutielle, ei varmaan tule autoja, että saa rauhassa kusasta.
Kun pääsin jonkunmatkaa ja pyörän sain nojalleen, niin eiköhän auton ääntä alkanut kuulumaan ja pikitiellä auto liikui.
Ajatelin, että menee varmaan ohi, että odotellaan hetki.
No annas olla auto lako hidastaan ja käänty smalle sivutielle missä olin.
Miten voi olla tällanen tuuri, auto tulee, kun sitä ei kaivata.
Jos olisi lyönyt oikealla rahalla vetoa, että auto tulee just silloin ja kerroin olis ollut 50, niin ei varmana olis auto tullu.
Taas piti odottaa, että auto häipy, et pääsi kuseen.
Voi perse, aina sama tuuri
30
165
Vastaukset
- Anonyymi00002
kusit hyvin lähelle minua.
- Anonyymi00003
Mitäs karvaturri ?
- Anonyymi00004
Hyvä iltasatu.
- Anonyymi00014
Ensi kerralla osaa antaa arvoa sille, kun ei ole häiriötekijöitä matkassa mukana? Kokemusta on.
- Anonyymi00005
Taas jäi hyvä pitkävetovoitto saamatta perkele jos olisin veikannut silloin 31.5 jääkiekon mm-kisat kaksi tasapeli 730 euron panos olisin voittanut 21 202.85 euro mut en uskaltanu veikata perkele! Liian paljon muutenkin on jäänyt näitä hyviä voittoja saamatta. Saatana!
KilttiMies89- Anonyymi00013
Kerran nuorena laitoin pitkävetoon kaikki tasapeliksi. Vitosella tuli satasia. En muista montako kohdetta oli, mutta olihan se 18 vuotiaalle opiskelijalle kiva raha. Sittemmin en ole 32 vuoteen voittanut mistään mitään.
>Simiti< - Anonyymi00019
Meikäläinen ei voita pitävedossa, aina oikea tulos kiertää meikäläisen vedon.
Jos laitan tuplan 12, niin tulee tasapeli.
Jos laittaisin tasapelin, niin tulis 1 tai 2.
Sama maalimäärien suhteen. Jos ottelussa joukkueiden keskinäiset ottelut on päätyneet
0-1, 1-0, 0-0, 1-1 tuloksiin niin silloin, kun laitat alle 2,5 maalia, niin heti tulee yli 2,5 maalia.
Vastaavasti keskinäiset ottelut, joissa on runsaasti maaleja, niin kun on laittanut vedon yli 2,5 maalia, niin eipä tule, kuin 1-2 maalia. - Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kerran nuorena laitoin pitkävetoon kaikki tasapeliksi. Vitosella tuli satasia. En muista montako kohdetta oli, mutta olihan se 18 vuotiaalle opiskelijalle kiva raha. Sittemmin en ole 32 vuoteen voittanut mistään mitään.
>Simiti<Hetkeen kannattaa tarttua. Ongelma kun ne rahat silloin kun on , tulee pelattu
lähiajalle vaikka joka viikko tulee uusia parempi tilaisuuksia. - Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kerran nuorena laitoin pitkävetoon kaikki tasapeliksi. Vitosella tuli satasia. En muista montako kohdetta oli, mutta olihan se 18 vuotiaalle opiskelijalle kiva raha. Sittemmin en ole 32 vuoteen voittanut mistään mitään.
>Simiti<Tän vuoden alussa laitoin jääkiekossa 3 tasapeliä ja kaikki osui mut voittanut sillä kuin joku 78 euroa kun laitoin vain euron panoksen.
Olis aikamoiset rahat voittanut jos olis satasen tai tonnin panoksen pistänyt.
KilttiMies89 - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tän vuoden alussa laitoin jääkiekossa 3 tasapeliä ja kaikki osui mut voittanut sillä kuin joku 78 euroa kun laitoin vain euron panoksen.
Olis aikamoiset rahat voittanut jos olis satasen tai tonnin panoksen pistänyt.
KilttiMies89Paras voitto pitkävedossa koskaan on yli 10 vuotta sitten kun laitoin 6 liigapeliä samalle lapulle 5 euron panoksella niin sillä tuli joku 445 euroa kun kaikki sattui osumaan.
Paras voitto tulosvedossa taas on joku liki 100 euroa 1 euron panoksella kun joku jääkiekko-ottelu päättyi 2-7. Tuostakin on jo aikaa pian 7 vuotta. Olis tullut noihinkin laitettua joku 100 euron tai 1000 euron panos niin siinä ei olisi ollut riemulla rajaa.
Kuitenkin nää on niin pienestä kiinni kun yksi tolppa tai hutilaukaus niin koko veto kusis siihen.
KilttiMies89 - Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Meikäläinen ei voita pitävedossa, aina oikea tulos kiertää meikäläisen vedon.
Jos laitan tuplan 12, niin tulee tasapeli.
Jos laittaisin tasapelin, niin tulis 1 tai 2.
Sama maalimäärien suhteen. Jos ottelussa joukkueiden keskinäiset ottelut on päätyneet
0-1, 1-0, 0-0, 1-1 tuloksiin niin silloin, kun laitat alle 2,5 maalia, niin heti tulee yli 2,5 maalia.
Vastaavasti keskinäiset ottelut, joissa on runsaasti maaleja, niin kun on laittanut vedon yli 2,5 maalia, niin eipä tule, kuin 1-2 maalia.Näin se menee. 😡
>Simiti<
- Anonyymi00006
Tai olisin tonnilla veikannut Tapparan Suomenmestaruutta ennen kauden alkua ja tonnilla Suomen Maailmanmestaruutta niin siinäkin olis kymppitonnin voittanut.
- Anonyymi00007
Just kun menin mökille runkkaamaan niin eikö siihen rantaan lipunut samantien joku soutuvene.
- Anonyymi00008
Näkiköhän ne veneilijät kun siinä vetelin no mitä väliä jos näki?
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Näkiköhän ne veneilijät kun siinä vetelin no mitä väliä jos näki?
Ilmeisesti eivät? Olisi muuten poliisi käynyt sua moikkaamassa pienen sakkolapun kera? Julkinen paikka on selainen, jossa on tällainen vaara aina läsnä ja ehkä sinunlaiset saavat siitä jotain ylimääräistä säväriä?
- Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ilmeisesti eivät? Olisi muuten poliisi käynyt sua moikkaamassa pienen sakkolapun kera? Julkinen paikka on selainen, jossa on tällainen vaara aina läsnä ja ehkä sinunlaiset saavat siitä jotain ylimääräistä säväriä?
Ei kait mökin piha ole julkinen paikka?
>Simiti< - Anonyymi00028
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ilmeisesti eivät? Olisi muuten poliisi käynyt sua moikkaamassa pienen sakkolapun kera? Julkinen paikka on selainen, jossa on tällainen vaara aina läsnä ja ehkä sinunlaiset saavat siitä jotain ylimääräistä säväriä?
Kyllähän nyt oman mökkinsä sisällä saa vetää käteen? Minkä sille voi jos joku vene tulee toisen mökkirannan eteen? Ja mitäs katselevat toisen tontille tai jopa mökin sisälle?
- Anonyymi00009
Entä jos se tulos olisikin ollut eri silloin kun olisitkin veikannut, eli se oma veikkaamisesi vaikutti tulokseen niin että tullutkaan sitten.
Kuin kaaosteoria kaikki vaikuttaa kaikkeen ja näin se oma veikkaaminen vaikuttaa tulokseen niin että sitä ei tule.
Jospa olisinkin laittanut viimekierroksellakin Eurojackpotin oikeat numerot, harmittaa paljon kun unohdin veikata oikeat numerot, jäi voitto saamatta.- Anonyymi00030
Voi olla tietty niinkin että jos olis veikannut ja vielä isolla panoksella niin tulos olis ollut eri ja olisinkin hävinnyt rahani sitten.
- Anonyymi00010
Ihan tavallistahan tuo. Viikottain, useamminkin, näkee jonkun herrasmiehen virtsaavan bussipyäkillä autonsa vieressä.
xLiner- Anonyymi00011
Käytkö haistelemassa kuten koira naaraat et kuka on reviirin kingi tai tiedät että uroksia liikenteessä tai ketkä urokset kiimassa ja etsit hajujen mukaan missä kiimasia miehiä on
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Käytkö haistelemassa kuten koira naaraat et kuka on reviirin kingi tai tiedät että uroksia liikenteessä tai ketkä urokset kiimassa ja etsit hajujen mukaan missä kiimasia miehiä on
Kaasutan autolla ohi ja painan tööttiä niin että pelästyvät ja kastelevat punttinsa.
xLiner - Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kaasutan autolla ohi ja painan tööttiä niin että pelästyvät ja kastelevat punttinsa.
xLinerToivottavasti et liikaa killitä sitä ettet aja pöpelikköön vaik onkin ihana näky niin poliisit ei ymmärrä kun ajoit pöpelikköön eli pysäytä auto ja jatkat sitten vasta matkaa kun olet rauhoittunut ja mies poistunut tovi sitten
Mihinhän naiset mahtavat kusta? Autoonsa vai housuihinsa? Vai pidättelevätkö seuraavalle ABC:lle? Ja ei, kokemuksen mukaan naisilla ei ole tilavampia rakkoja. Aina pitää käydä huoltoasemalla ostamassa vähintään joku lakupatukka tai pastillirasia, että kartturi pääsee vessaan.
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kaasutan autolla ohi ja painan tööttiä niin että pelästyvät ja kastelevat punttinsa.
xLinerKun ajat lyhtypylvästä päin niin onko kiva sanoa näin peeniksen jaseurasin sitä ja ajoin päin mutta jos naispoliisi niin se ymmärtää kyllä ja olette samaa pataa
- Anonyymi00029
Tai Kaupungin Keskustassa kaduille, puskiin, talojen seiniin kun on jotain isompia kesätapahtumia.
- Anonyymi00012
Musso..Musio..Mosaiikki...Musiikki-Mussolini:
Sinisimpukka Kerho (Blue Oyster Cult) - Don't Fear The Reaper
https://www.youtube.com/watch?v=Dy4HA3vUv2c - Anonyymi00017
Se on vähän sama tuuri jos menee palauttamaan paria tölkkiä kierrätykseen, edelle kiilaa kohta jotain lapsia valtavien keräyskassien kanssa tai joku ukko jopa kärryllistä palautettavia työntää edellä
- Anonyymi00018
lähikaupas kerran tympäännyin , otin tölkin ja mies sanoi, hänellä kesken
minä sanoin että lahjoitankin nämä sinulle : KIITOS !! sanoi
- Anonyymi00027
Suuri on Tuuri, Molli tai Duuri.
Molli-Maija TrubaDuuri.
Molla-Maija?
Governor of Poker 3 peli sanoi: Onneksi olkoon olet nyt HIGH ROLLER, omistat yli 5 miljoonaa leikkirahaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402