Ei suomi ole euroopan vaarallisin maa naiselle

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012100403.html
"UN Women Suomen mukaan Suomi on yksi EU:n vaarallisimmista maista naisille. Naisten Linjan mukaan puolet suomalaisnaisista on kokenut parisuhteessaan henkistä väkivaltaa ja 29,7 prosenttia on kokenut vainoa elämänsä aikana."

Ei tuo pidä paikkaansa, sehän on ristiriidassa "suomi on maailman onnellisin maa" kanssa.
Ei maa voi olla onnellinen, jos se on eu:n vaarallisin maa naiselle.

79

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei tuossa ole mitään ristiriitaa. Selittää kyllä omalta osaltaan sitä, miksi Suomessa onnniin paljon sinkkuja. Parisuhdeväkivallan välttää sillä, ettei ala parisuhteeseen. Lisäksi kun naiset ovat onnellisia sinkkuinakin, niin ei tosiaan mitään ristiriitaa.

      • Anonyymi00002

        Pitää olla tarkka siitä kenen kanssa voi alkaa suhteeseen!


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Pitää olla tarkka siitä kenen kanssa voi alkaa suhteeseen!

        Se vain ei auta, kun Suomessa on niin paljon väkivaltaisia kantismiehiä. Kuka tahansa teistä voi olla väkivaltainen ja minä kiltimpiä väitätte olevanne, niin sitä pahempia oikeasti olette.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Pitää olla tarkka siitä kenen kanssa voi alkaa suhteeseen!

        Ainoa varma keino välttyä parisuhdeväkivallalta, on pysyä pois parisuhteista.


    • Anonyymi00005

      Ei tuossa mitään ristiriitaa ole. Onnellisuus-tutkimuksessa tarkastellaan aivan eri asioita kuin naisten kokemaa väkivaltaa.

      Suomi on väkivaltainen maa, sitä tukee kaikki tilastot. En ymmärrä, miksi jotkut kokevat tarvetta vähätellä väkivallan esiintyvyyttä kun asiassa ei ole mitään epäselvää.

      Aletheias

      • Anonyymi00006

        Tälleen sivusta totean, että eikö se nyt ainakin nyt palstalla näkyvissä kirjoituksissa ole selvää, että näillä vain perustellaan muukalaisvihaa. Jostain syystä ei ole kykyä myöntää, että kyllä ihan syntyperäiset suomalaisetkin ovat ihan liian väkivaltaisia. Varmasti ihan sama kirjoittelija, joka vetää itkupotkuraivarin siitä mies on vaarallisempi kuin karhu jutustakin.


      • Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Tälleen sivusta totean, että eikö se nyt ainakin nyt palstalla näkyvissä kirjoituksissa ole selvää, että näillä vain perustellaan muukalaisvihaa. Jostain syystä ei ole kykyä myöntää, että kyllä ihan syntyperäiset suomalaisetkin ovat ihan liian väkivaltaisia. Varmasti ihan sama kirjoittelija, joka vetää itkupotkuraivarin siitä mies on vaarallisempi kuin karhu jutustakin.

        Poliisin tilastot ei valehtele. Katso sieltä äläkä syytä suomalaisia!


      • Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Poliisin tilastot ei valehtele. Katso sieltä äläkä syytä suomalaisia!

        Poliisin tilastot eivät väitä, etteivätkö kantasuomalaiset tekisi pljon väkivaltarikoksia. Lisäksi tietysti parisuhdeväkivallasta iso osa ei edes sinne tilastoihin päädy, vain pahimmat.


      • Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Poliisin tilastot ei valehtele. Katso sieltä äläkä syytä suomalaisia!

        "Tilastokeskuksen rikos- ja pakkokeinotilastojen mukaan noin 85–88 prosenttia kaikista Suomessa selvitetyistä väkivaltarikoksista on suomalaistaustaisten (kantaväestöön kuuluvien) tekemiä."


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        "Tilastokeskuksen rikos- ja pakkokeinotilastojen mukaan noin 85–88 prosenttia kaikista Suomessa selvitetyistä väkivaltarikoksista on suomalaistaustaisten (kantaväestöön kuuluvien) tekemiä."

        Maahanmuuttajat siis tekevät paljon, mutta valtavan suuri enemmistä väkivallasta Suomessa on kantasuomalaisten tekemää.


      • Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Tälleen sivusta totean, että eikö se nyt ainakin nyt palstalla näkyvissä kirjoituksissa ole selvää, että näillä vain perustellaan muukalaisvihaa. Jostain syystä ei ole kykyä myöntää, että kyllä ihan syntyperäiset suomalaisetkin ovat ihan liian väkivaltaisia. Varmasti ihan sama kirjoittelija, joka vetää itkupotkuraivarin siitä mies on vaarallisempi kuin karhu jutustakin.

        Kyllä, rikostilastoilla usein perustellaan muukalaisvihaa. On totta, että tietyt kansallisuudet korostuvat tietyissä rikostilastoissa, mutta aivan kuin se vähentäisi kantasuomalaisten tekemien rikosten painoarvoa.

        Rikos on aina rikos, tekipä sen kuka tahansa.

        Aletheias


    • Anonyymi00007
      UUSI

      Naiset on hamunneet monikulttuurista suomea ja kun sen saivat niin syyttävät ulkkisten teoista kantiksia.

    • Anonyymi00009
      UUSI

      V&#tu mitä p@skaa. Ja ei helvetti pressat ja muut lähtee tohon pelleilyyn. Miehiä m%rhataan/su&mataan enemmän vuosi tasolla myös suomessa.

    • Anonyymi00010
      UUSI

      Totuus ei tulessa pala. Ja jos katsotaan tilastoja niin mamutko nuo kaikki väkivallanteot ovat yksistään tehneet. Ja kuinka moni suomipoika on naisia siltä puolustanut, vaan onko vaan hurrannut että ihan oikein sinulle .Älkää nyt esittäkö kun olette niin läpinäkyviä.. ette oikeasti naisista välitä pskaakaan jos he ei teitä kumarra ja teille lapsia siitä. Itsekkäitä olette.Empatiakyvyttämiä narsuja.🤷‍♀️

      • Anonyymi00011
        UUSI

        Todella noloa että suomi, maailman onnellisin maa on päätynyt noin alas. Suomi mies on tämän maan itsekkyydessään ja ilkeydessään häpäissyt.🤷‍♀️


    • Anonyymi00014
      UUSI

      Pankkiirit nauraa teille idiooteille! Ja minä myös.

    • UUSI

      Naisten pitäisi vähän voimaantua, että pärjäisivät tappeluissa paremmin.

      • Anonyymi00016
        UUSI

        Voimaantumista ei ole se että munanne alttarille itsensä likoon panee. Se on pelkää itsepetosta . Se ettette hetkauta suuntaan , ette toiseen, teillä ei ole valtaa vaatia ettekä voi manipuloida meitä , teitä itseänne tyydyttämään tahtonne mukaan. Meillä on oma tahto. Me emme ala muuttamaan itseämme, emme leikkele kehoamme, emme häpeä vanhenemistamme. Olemme enemmän kuin koskaan ansaitsette.🤷‍♀️


      • Anonyymi00017
        UUSI

        Juurikin näin, ainakin henkisesti. Ei tarvitse alistua kun osaa poistua.

        Toisia ihmisiä ei voi hallita, voi hallita vain itseään. Viisashan ei edes riitele, tekee johtopäätökset ja tarvittaessa muuttaa pois vähin äänin. Mitäpä sitä tappelemaan, tai väkivaltaan turvautumaan. On miellyttävä ja sanoo sitten bye bye.

        Mutta joo, kyllä naisia voisi treenauttaa vahvemmiksi muutoinkin. Siis fyysisesti.
        Hyvähän se on jos kyykkää pienen sarjan 100 kg painolla jne.

        AV


      • UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Voimaantumista ei ole se että munanne alttarille itsensä likoon panee. Se on pelkää itsepetosta . Se ettette hetkauta suuntaan , ette toiseen, teillä ei ole valtaa vaatia ettekä voi manipuloida meitä , teitä itseänne tyydyttämään tahtonne mukaan. Meillä on oma tahto. Me emme ala muuttamaan itseämme, emme leikkele kehoamme, emme häpeä vanhenemistamme. Olemme enemmän kuin koskaan ansaitsette.🤷‍♀️

        Nyt housut jalkaan siellä! Ei tarvitse olla koko ajan munat mielessä.


      • Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Juurikin näin, ainakin henkisesti. Ei tarvitse alistua kun osaa poistua.

        Toisia ihmisiä ei voi hallita, voi hallita vain itseään. Viisashan ei edes riitele, tekee johtopäätökset ja tarvittaessa muuttaa pois vähin äänin. Mitäpä sitä tappelemaan, tai väkivaltaan turvautumaan. On miellyttävä ja sanoo sitten bye bye.

        Mutta joo, kyllä naisia voisi treenauttaa vahvemmiksi muutoinkin. Siis fyysisesti.
        Hyvähän se on jos kyykkää pienen sarjan 100 kg painolla jne.

        AV

        Sinulle tuo fyysisyys näyttää olevan elämässä ykkönen. Ei siinä mitään mutta kaikille se ei ole ykköspioriteetti. Hyväksy se äläkä tuputa omia arvojasi. Minulla on ollut podari mies , jos toinenkin. Hikoili sängyssä niin että iljetti. Kroppa on kivi kova ja pidän enemmän pehmeydestä. Sellainen pehmeä nalle on miellyttävämpi .sori.🤷‍♀️


      • Anonyymi00019
        UUSI
        scrg kirjoitti:

        Nyt housut jalkaan siellä! Ei tarvitse olla koko ajan munat mielessä.

        Hihi, sait minut nauramaan😁🤷‍♀️


      • UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Juurikin näin, ainakin henkisesti. Ei tarvitse alistua kun osaa poistua.

        Toisia ihmisiä ei voi hallita, voi hallita vain itseään. Viisashan ei edes riitele, tekee johtopäätökset ja tarvittaessa muuttaa pois vähin äänin. Mitäpä sitä tappelemaan, tai väkivaltaan turvautumaan. On miellyttävä ja sanoo sitten bye bye.

        Mutta joo, kyllä naisia voisi treenauttaa vahvemmiksi muutoinkin. Siis fyysisesti.
        Hyvähän se on jos kyykkää pienen sarjan 100 kg painolla jne.

        AV

        Helpoimmalla mielestäni pääsee, jos ennalta välttää konfliktitilanteet. Seuraavaksi helpoimmalla, jos poistuu niistä ensi tilassa. Mutta jos tämä ei syystä tai toisesta onnistu, niin sitten on hyvä olla henkistä ja/tai fyysistä voimaa. Asettaa ne rajansa heti ja pitää niistä kiinni. Jos lähtee perääntymään ja joustamaan niin sille ei loppua tule.


      • Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sinulle tuo fyysisyys näyttää olevan elämässä ykkönen. Ei siinä mitään mutta kaikille se ei ole ykköspioriteetti. Hyväksy se äläkä tuputa omia arvojasi. Minulla on ollut podari mies , jos toinenkin. Hikoili sängyssä niin että iljetti. Kroppa on kivi kova ja pidän enemmän pehmeydestä. Sellainen pehmeä nalle on miellyttävämpi .sori.🤷‍♀️

        Omapa on ollut valintasi, mitä siitä minulle kiukkuamaan:)

        AV


      • Anonyymi00021
        UUSI
        scrg kirjoitti:

        Nyt housut jalkaan siellä! Ei tarvitse olla koko ajan munat mielessä.

        Huutele itse vähemmän ettet joudu munasaarnaajan kohteeksi 🤭🤣


      • Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Huutele itse vähemmän ettet joudu munasaarnaajan kohteeksi 🤭🤣

        Joo täältä pesee.😁🤷‍♀️


      • Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Joo täältä pesee.😁🤷‍♀️

        En mä näitä viestejä niin vakavasti ota ja nauran paljon omilleniki. Ei tämä elämä niin tosikkomaista ole.🤷‍♀️


      • Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Juurikin näin, ainakin henkisesti. Ei tarvitse alistua kun osaa poistua.

        Toisia ihmisiä ei voi hallita, voi hallita vain itseään. Viisashan ei edes riitele, tekee johtopäätökset ja tarvittaessa muuttaa pois vähin äänin. Mitäpä sitä tappelemaan, tai väkivaltaan turvautumaan. On miellyttävä ja sanoo sitten bye bye.

        Mutta joo, kyllä naisia voisi treenauttaa vahvemmiksi muutoinkin. Siis fyysisesti.
        Hyvähän se on jos kyykkää pienen sarjan 100 kg painolla jne.

        AV

        Naisten kannattaisi ehdottomasti treenata voimaa ja panostaa esim itsepuolustustaitoihin enemmän, mutta mitä tulee henkiseen puoleen, niin se onkin jo vaikeampi osa-alue.

        Väkivaltaiset suhteet alkavat useimmiten kuten mikä tahansa suhde. Harvemmin ihan alussa on mitään suoranaisia merkkejä siitä, että suhde muuttuu kohta vaaralliseksi. Merkkejä saattaa ilmetä suhteen edetessä, mutta esim nuori, kokematon ihminen ei niitä välttämättä havaitse. Muutos tapahtuu useimmiten hiljalleen henkisen alistamisen kautta ja vie ihmistä yhä syvemmälle, kunnes suhteesta on todella vaikea päästä eroon. Pahimmillaan ihminen pelkää sitä, että lähteminen tarkoittaa samaa kuin kuolema ja kuten olemme nähneet, usealle naiselle lähteminen on kuolemaa tarkoittanutkin. Mielessäni kummittelee edelleen tapaus, jossa 13-vuotias tyttö joutui kuuntelemaan kylpyhuoneesta, miten hänen isänsä tappaa hänen äitinsä.

        On helppo sanoa, että lähtee vain pois ja laittaa vastaan, jollei ole itse koskaan ollut väkivaltaisessa suhteessa, olipa kyse sitten henkisestä tai fyysisestä väkivallasta. Henkensä puolesta pelkääminen on jotain sellaista, mitä ymmärtää vasta sitten, kun sen on kokenut.

        Aletheias


    • Anonyymi00022
      UUSI

      ""Ja jos katsotaan tilastoja niin mamutko nuo kaikki väkivallanteot ovat yksistään tehneet.""

      Suurimman osan, kyllä ja naiset on mamuja naukuneet kun tulee mukavia peli ja ruuanlaittohetkiä. Nyt sitten nähtiin mitä saatiin ja ollaan vinkumassa suomimiehiä apuun kun paskat on housuissa.

      • Anonyymi00025
        UUSI

        Ei tulisi mieleenikään vinkua suomimiestä apuun kun en edes apua tarvii. Enkä varsinkaan avutonta tarjoajaa.🤷‍♀️


      • Anonyymi00028
        UUSI

        Ei, vaan suurimman osan ovat tehneet kantasuomalaiset. Kantasuomalaiset tekivät yli 80% kaikista Suomessa tehdyistä väkivaltarikoksista. Se, että ulkomaalaistaustaiset tekevät suhteettoman paljon määräänsä nähden, ei poista sitä, että kantikset ovat myös vakivaltaisia.


    • Anonyymi00024
      UUSI

      Esim. raiskauksesta tai törkeästä raiskauksesta epäiltyjä oli viime vuonna 1 080. Heistä ulkomaalaistaustaisia oli 364 eli 33,7 prosenttia kaikista epäillyistä.

      Nyt turpa tukkoon ja lopetatte tuon miesvihan!

      • Anonyymi00027
        UUSI

        Eli 66,3% oli kantasuomalaisia.


    • Anonyymi00030
      UUSI

      Eli kun viherpiiperönaiset haalivat maan täyteen naisia alistavaa kulttuuria, niin sitten he vaativat miehiä puolustamaan heitä.

      Ei siinä. Varmasti miehet puolustavatkin teitä jos näkevät kadulla jotain tapahtuvan, mutta tuohan on täysin itse aiheutettu ongelma.

      • Anonyymi00036
        UUSI

        On vai? Onko kaikki suvaitsevaiset viherpiiperöitä? Kyllä maailma on jaottunut kahteen kastiin. Empaattisiin ja itsekeskeisiin. Kumpaa sinä olet?🤷‍♀️


    • Anonyymi00032
      UUSI

      Henkistä väkivaltaa harjoittavat myös naiset ja eron jälkeen naiset eivät anna isän enää tavata lapsiaan, mutta tästä ei saa puhua, koska se ei ole kivaa.

      • Anonyymi00045
        UUSI

        Kaikesta voi puhua, mutta mistään ei kannata puhua tietämättä edes jotain asian taustoista.

        Pitäisikö sinusta lasten tavata isäänsä, joka on väkivaltainen, niin lasten äitiä kohtaan kuin myös lapsiaan? Tämän syyn vuoksi useammat naiset hakevatkin eroa. Naisten tehtävä on myös suojella itseään kuin myös lapsiaan.

        Erossa myös isät osaavat olla varsinaisia ääshouleja.

        - Sheena


    • Anonyymi00033
      UUSI

      Aina löytyy niitä, jotka haluaa turpiin ja niitä, jotka mielellään antaa.

      -Thinksy

      • Anonyymi00038
        UUSI

        Mieluummin sitten vaikka otan jos antaa pitäisi. Ottaisin pystypäin ja häpäisisin näin raukan pahoinpitelijän.🤷‍♀️


      • Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Mieluummin sitten vaikka otan jos antaa pitäisi. Ottaisin pystypäin ja häpäisisin näin raukan pahoinpitelijän.🤷‍♀️

        Traumabonding on mielenkiintoinen ilmiö.

        -Thinksy


    • Anonyymi00034
      UUSI

      Mitähän palstan sääntöjen vastaista oli viestissäni missä totesin miesten joutuvan uhreiksi 69 % ja naisten 31 % ????
      Suomi on siis todella vaarallinen maa miehille, jos se on sitä naisille 31 % osuudella?

      AV

    • Anonyymi00037
      UUSI

      ""Eli 66,3% oli kantasuomalaisia.""

      Sinähän olet melkoinen älykkö:D Suomalaisia kuitenkin reilusti enemmän tässä maassa ja silti mamut raiskaavat 34% edestä!

      • Anonyymi00043
        UUSI

        Ei se poista kantisten tekemää ehdotonta valtaosaa raiskauksista. Jos kantikset eivät tekisi, niin raiskauksia olisi lähes 2/3 vähemmän.


    • Anonyymi00039
      UUSI

      ""Ei, vaan suurimman osan ovat tehneet kantasuomalaiset. Kantasuomalaiset tekivät yli 80% kaikista Suomessa tehdyistä väkivaltarikoksista.""

      Suhteutappa lukuja vähän kantaväestön ja mamujen määrään jos kykenet ja tuossa tilastoissa romanit kuuluvat kantaväestöön.

      Romaneilla kunniamurha on yleinen. Esim. vuonna 2025 19 naista menetti henkensä, eikä puolissakaan tekijä ollut kantaväestöön kuuluva.

      • Anonyymi00042
        UUSI

        Edelleen kantasuomalaiset tekevät suurimman osan väkivaltarikoksista. Jos kantikset eivät tekisi niitä, niin Suomessa tehtäisiin alle viidesosa siitä määrästä väkivaltarikoksia, joita nyt tehdään. Tuo suhteuttaminen on teiltä vain ja ainoastaan yritys sumuttaa pois kaikki se paha, jota kantikset tekevät. Maahanmuuttajataustaiset tekevät suhteettoman paljon, mutta kantikset tekevät silti yli 80 % Suomessa tehdyistä väkivaltarikoksista.


      • Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Edelleen kantasuomalaiset tekevät suurimman osan väkivaltarikoksista. Jos kantikset eivät tekisi niitä, niin Suomessa tehtäisiin alle viidesosa siitä määrästä väkivaltarikoksia, joita nyt tehdään. Tuo suhteuttaminen on teiltä vain ja ainoastaan yritys sumuttaa pois kaikki se paha, jota kantikset tekevät. Maahanmuuttajataustaiset tekevät suhteettoman paljon, mutta kantikset tekevät silti yli 80 % Suomessa tehdyistä väkivaltarikoksista.

        Vaikka kaikki maahanmuuttajataustaiset poistuisivat Suoesta nyt, niin väkivaltarikoksista poistuisi silti vain alle 20%. Vaikka kaikki mahanmuuttajataustaiset poistuisivat Suomesta nyt, niin raiskaukset vähenisivät silti vain 1/3. Valtaosa tekijöistä jäisi silti Suomeen, sillä he ovat kantiksia.


      • Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Vaikka kaikki maahanmuuttajataustaiset poistuisivat Suoesta nyt, niin väkivaltarikoksista poistuisi silti vain alle 20%. Vaikka kaikki mahanmuuttajataustaiset poistuisivat Suomesta nyt, niin raiskaukset vähenisivät silti vain 1/3. Valtaosa tekijöistä jäisi silti Suomeen, sillä he ovat kantiksia.

        Huutista mikä tollo:D Totta hemmetissä kun kantaväestöä on maassa enemmän:D:D


      • Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Edelleen kantasuomalaiset tekevät suurimman osan väkivaltarikoksista. Jos kantikset eivät tekisi niitä, niin Suomessa tehtäisiin alle viidesosa siitä määrästä väkivaltarikoksia, joita nyt tehdään. Tuo suhteuttaminen on teiltä vain ja ainoastaan yritys sumuttaa pois kaikki se paha, jota kantikset tekevät. Maahanmuuttajataustaiset tekevät suhteettoman paljon, mutta kantikset tekevät silti yli 80 % Suomessa tehdyistä väkivaltarikoksista.

        Ulkomaalaisia epäillään rikoksesta noin 1,2 kertaa suomalaisia useammin.


      • Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Ulkomaalaisia epäillään rikoksesta noin 1,2 kertaa suomalaisia useammin.

        Kantasuomalaiset tekevät valtaosan väkivaltarikoksista. Kantaväestön yli 80% osuus ei katoa mihinkään, vaikka kuinka yrität sitä piilottaa.


      • Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Huutista mikä tollo:D Totta hemmetissä kun kantaväestöä on maassa enemmän:D:D

        Hyvä kun huomasit. Kantasuomalaisetkin ovat väkivaltaisia. Kantisten tekemästä isosta rikosmäärästä täytyy siis puhua ja niitä pitää saada vähennettyä.


    • Anonyymi00040
      UUSI

      Ei ole ristiriitaa tuossa.

      - Sheena

    • Anonyymi00041
      UUSI

      Ihan sama kuka oli ja mitä teki. Pidä huoli siitä että Juuri Sinä et tee, etkä ole noissa tilastoissa. 🤷‍♀️

    • Anonyymi00044
      UUSI

      Parin vuoden ajalta tulee mieleen 3 romanin tappamaa naista ja parhaillaankin yksi romani uhkailee entistä naisystäväänsä ja tämän uutta miestä. Lukekaa päivälehtiä.

      Jos tuo nainen menettää henkensä, niin sekin varmaan vieritetään kantaväestön kontolle.

    • Anonyymi00047
      UUSI

      THL:n kouluterveyskyselystä ja nuorisobarometrista saamme tietoa, että nuoret kokevat edelleen, ettei koulu- tai harrastusmaailmassa ole edelleenkään tarpeeksi tietoa vaikka sateenkaarevista teemoista.
      Raamattutunneilla kaikille lapsille on tarjolla oppia elämänkaaresta vaikka lainsäätäjät Jumalan kieltävät.

      • Anonyymi00052
        UUSI

        Tiedätkö mikä Jumala on ja uskotko edes sellaiseen. Itsekkäästikkö raamatunlauseilla muita alistat ja pyrit hallitsemaan. Oletko valhettelia piru pukeutuneena lampaan vaatteeseen?🤷‍♀️


      • Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Tiedätkö mikä Jumala on ja uskotko edes sellaiseen. Itsekkäästikkö raamatunlauseilla muita alistat ja pyrit hallitsemaan. Oletko valhettelia piru pukeutuneena lampaan vaatteeseen?🤷‍♀️

        Natsipersut ihailee muslimien uskonto vakaumusta ja nyt on mukamas niin kristittyjä että. Tosiasiassa ei tiedä uskonnostaan höykäsen pöläystä. Tämä on itsekästä vallan väärinkäyttöä omiin likaisiin tarkoituksiin. JUMALASTA EIVÄT YMMÄRRÄ YHTIKÄS MITÄÄN.🤷‍♀️


      • Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Natsipersut ihailee muslimien uskonto vakaumusta ja nyt on mukamas niin kristittyjä että. Tosiasiassa ei tiedä uskonnostaan höykäsen pöläystä. Tämä on itsekästä vallan väärinkäyttöä omiin likaisiin tarkoituksiin. JUMALASTA EIVÄT YMMÄRRÄ YHTIKÄS MITÄÄN.🤷‍♀️

        On ne pahoja nuo valkoihoiset, lihaa syövät ja autolla ajavat heteromiehet. Mene nyt vaikka karhun kainaloon. Eikös se ole turvallisempi?


      • Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        On ne pahoja nuo valkoihoiset, lihaa syövät ja autolla ajavat heteromiehet. Mene nyt vaikka karhun kainaloon. Eikös se ole turvallisempi?

        On. Karhu on turvallisempi. Kun karhu hyökkää,esität kuollutta, menet makuulle ja vaara on ohi. Kun mies, makuulle meno on hänelle lupa käydä käsiksi. Jos kohtaan metsässä miehen , olen aika varmasti kuoleman oma. Kiitos ' miehet' tästä turvallisuuden tunteesta. 🤷‍♀️


      • Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        On. Karhu on turvallisempi. Kun karhu hyökkää,esität kuollutta, menet makuulle ja vaara on ohi. Kun mies, makuulle meno on hänelle lupa käydä käsiksi. Jos kohtaan metsässä miehen , olen aika varmasti kuoleman oma. Kiitos ' miehet' tästä turvallisuuden tunteesta. 🤷‍♀️

        Sitäpaitsi kuolisin mieluummin karhun runtelemana kun natsipersun raiskattuna.🤷‍♀️


    • Anonyymi00050
      UUSI

      Ulkomaalaistaustaiset ovat yliedustettuina tietyissä rikosryhmissä, kuten seksuaali- ja väkivaltarikoksissa, kun luvut suhteutetaan väestöosuuteen. Tilastoissa ja tutkimuksissa korostuvat kuitenkin erityisesti sosioekonomiset taustatekijät, nuori ikä ja sukupuoli.

      • Anonyymi00062
        UUSI

        Kantikset kuitenkin tekevät valtaosan noistakin rikoksista.


    • Anonyymi00051
      UUSI

      Ulkomaalaiset suomalaisia useammin epäiltynä rikoksista.

      Tilastokeskuksen tietojen mukaan vuonna 2018 poliisin, tullin ja rajavartiolaitoksen tietoon tuli 443 500 rikoslakirikosta. Selvitettyihin 273 600 rikoslakirikokseen syylliseksi epäiltyjä oli 297 600, joista 34 200 oli ulkomaalaisia.

      Vuosien 2017 ja 2018 ikä- ja sukupuolivakioitujen lukujen mukaan ulkomaalaisia epäillään rikoksesta 1,2 kertaa suomalaisia useammin.

      Mutta, koska kantaväestö! KANTAVÄESTÖ!

      • Anonyymi00061
        UUSI

        Edelleen kantaväestö tekee valtaosan väkivalta- ja seksuaalirikoksista. Tuota tosiasiaa ei pysty puhumaan pois, vaikka kuinka yrität.


    • Anonyymi00054
      UUSI

      Vuosien 2017 ja 2018 aikana ulkomaan kansalaisia epäiltiin rikoslakirikoksista 1,2 kertaa enemmän kuin suomalaisia. Ruotsalaisia epäiltiin 2,3 kertaa suomalaisia enemmän ja irakilaisia 2 kertaa enemmän.

      Joidenkin rikostyyppien kohdalla ero on vielä suurempi. Esimerkiksi huumausainerikoksien kohdalla somalialaiset miehet ovat epäiltynä 3,4 kertaa useammin kuin suomalaiset miehet. Seksuaalirikoksien kohdalla irakilaiset miehet ovat epäiltynä 12,8 useammin kuin suomalaiset miehet. Nämä luvut on saatu jakamalla alla olevan taulukon ulkomaalaisten osuudet suomalaisten vastaavalla luvulla.

      • Anonyymi00060
        UUSI

        Ja kuitenkin kantasuomalaiset tekevät valtaosan seksuaalirikoksistakin. Eivät kantisten rikokset katoa vaikka kuinka yrität niitä sumuttaa pois.


      • Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Ja kuitenkin kantasuomalaiset tekevät valtaosan seksuaalirikoksistakin. Eivät kantisten rikokset katoa vaikka kuinka yrität niitä sumuttaa pois.

        Ulkomaan kansalaisia epäiltiin rikoslakirikoksista 1,2 kertaa enemmän kuin suomalaisia. Sisäistätkö?


      • Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Ja kuitenkin kantasuomalaiset tekevät valtaosan seksuaalirikoksistakin. Eivät kantisten rikokset katoa vaikka kuinka yrität niitä sumuttaa pois.

        Älä demonisoi valkoihoisia miehiä senkin rasisssti!


      • Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Ja kuitenkin kantasuomalaiset tekevät valtaosan seksuaalirikoksistakin. Eivät kantisten rikokset katoa vaikka kuinka yrität niitä sumuttaa pois.

        Hyökkäät omia maanmiehiäsi vastaan. Vain vihervasemmistolaisen ajattelun omaava nainen kykenee tuohon.


    • UUSI

      No nyt täällä taas päivitellään. Eikö me sillon sovittu että tää asia parannetaan.

    • Anonyymi00069
      UUSI

      X:ssä kiertää video Ranskasta, kuinka 5 hengen pohjoisafrikkalainen maahanmuuttajajengi hakkaa 17-vuotiaan Louisin hengiltä (kuvassa). Päivää ennen sama lauma oli hakannut hänet myös. Siitä hän tosin selvisi hengissä…. vain tullakseen tapetuksi seuraavana päivänä.

      Tämä on jälleen kerran osoitus siitä, että kun vasemmisto haluaa lisää rajoittamatonta maahanmuuttoa Suomeen ja Eurooppaan, he asettavat samalla tytöt raiskattaviksi ja pojat hakattaviksi – jopa tapettaviksi. 17-vuotias Loius menetti henkensä vasemmiston haluaman politiikan takia. Ja mitä vasemmistolaiset tekevät? Eivät mitään. He kyllä polvistelivat narkomaani Floydille, joka oli uhannut raskaana olevaa naista aseella, mutta Euroopan viattomat raiskatut tytöt ja tapetut pojat eivät saa heiltä edes hetken ajatusta osakseen. On aika herätä ja ymmärtää, että vasemmistolaisten ajama monikulttuurisuus on vaarallinen aate jokaiselle tavalliselle eurooppalaiselle.

      X:ssä kiertävä video on kamala ja minulle tuli niin paha olo siitä etten voinut katsoa sitä kuin hetken… 😭 Valtavirtamedia ei koskaan uutisoi näistä uhreista, koska se haluaa suojella tekijöitä ja monikultturismi ideologiaa. On tarpeen näyttää, mitä vasemmistolaisten tänne kutsumista ja heidän jälkeläisistään tekevät ympäri Eurooppaa. Rajoittamaton maahanmuutto on saanut Ruotsissa jengirikollisuuden kukoistamaan, Iso-Britanniassa raiskausjengit kukoistamaan ja Ranskassa väkivallan kukoistamaan jne. Jokaisessa rajoittamatonta maahanmuuttoa harjoittaneensa Euroopan valtiossa raiskausrikostilastot ja jengiväkivalta on noussut raketin lailla ja uhreina ovat eurooppalaiset lapset ja nuoret.

      Euroopan on aika sulkea rajat jokaiselta Lähi-Idästä ja Afrikasta tulevalta. 0 turvapaikanhakijaa, 0 pakolaista ja täällä olevat rikolliset, huonosti käyttäytyvät ja maahan integroitumattomat on lähetettävä takaisin sinne, mistä he ovat tulleetkin. Yhdenkään suomalaisen tai eurooppalaisen ei pidä tulla tulijoiden tai heidän jälkeläisten raiskaamiksi, hakattaviksi tai tapettaviksi. Kuinka monen tytön pitää vielä tulla raiskatuksi ja montako Louisia tarvitaan, että eurooppalaiset heräävät? Pahinta on, että tekijät pääsevät aina kuin koirat veräjästä ja jatkavat pian elämäänsä vapaana.

      Jos Louis olisi minun lapseni, en tiedä mitä tekisin. Fakta on se, että minä en äitinä tunne, monikulttuuriset vasemmistolaiset Euroopan maat (Suomi mukaan lukien) suojelisivat minun lapsiani, kuten kuuluu. Tämä on paljon sanottu kansanedustajalta, mutta poliitikkona olen sen nähnyt myös suljettujen ovien takana. Totuus on ettei perussuomalaisia lukuunottamatta yhtäkään poliitikkoa Suomessa kiinnosta suomalaisen tytön tai pojan kärsimys, jos tekijänä on maahanmuuttaja- tai ulkomaalaistaustainen.

    • UUSI

      Tilastojen edustavuutta heikentää se, ettei väkivallan määrää ole mitattu yksiseliteisellä menetelmällä, vaan kyseessä on henkilökohtainen tuntemus, joka ei eri kulttuureissa ja ihmisryhmissä ole vakio.
      Kun on noin, niin eri maiden vertailu on käytännössä mahdotonta.

      (pitkittäinenkään tutkimus ei ole mitenkään luotettava, sillä eri sukupolvien käsitys aiheesta vaihtelee)

      • UUSI

        Juu sitä mäkin ihmettelen, kun on valmiita pohjia. Niin eiku näillä meidän päättäjillä on sitte ihan omia virityksiä. Niin eihän ne sitten täsmää. Taas varmaan maksellaan porvoon mitalla, niin ku läpi vuosisatojen.


    • UUSI

      "Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille"
      Itsekin näin tuon otsikon ja olin varma että ottaa kantaa miesten mielentertyöhön sillä kesäkuu on nimetty miesten mielenterveyskuukaudeksi 2026. Eipä taida paljon julkisuuden henkilöitä kiinnostaa.

      Vaarallinen maa tämä on kaikille mutta se onko tämä nyt euroopan väkivaltaisin naisille niin hiukan kyseenalaistan kuten myös tämä kriminologi.
      https://www.youtube.com/watch?v=U-pmhI1xotM

      • UUSI

        Tarina kelpaa naisille tuollaisenaan, koska sen varjolla he voivat omien valintojensa seurauksista vastuun siirtää itsensä ulkopuolella, koska heidän kohtalonsa on ollut syntyä Suomeen, jossa väkivallalta ei ikään kuin voinut välttyä. Ja totta toinen puoli: Suomessa on enemmän väkivaltaa esim. verrattuna muiden pohjoismaiden viiteryhmään, mutta toisaalta paljon vähemmän verrattuna moniin muihin maihin.

        Koska kulttuuri- ja yhteiskuntaperimältään Suomi on Ruotsi, niin näiden maiden eroja on siten ehkä etsittävä väestön geeniperimästä. Voidaan todeta, että parasta mitä suomalainen mies voi väkivallan kierteen katkaisemiseksi tehdä, on ainakin jättää moniongelmaiset väkivaltaan taipuvaiset geeninsä yhdistämättä suomalaisen naisen yhtä väkivaltaisten moniongelmaisten geenien kanssa.


      • UUSI

        No stubbi puhuu lähinnä kerätäkseen itelle pisteitä.


    • Anonyymi00070
      UUSI

      ""Vaarallinen maa tämä on kaikille mutta se onko tämä nyt euroopan väkivaltaisin naisille niin.""

      Riippuu aika paljon kenet nainen kumppanikseen kelpuuttaa kun niillä omilla valinnoillakin voi olla pahoja seurauksia kun valitset väärän miehen.

      • UUSI

        No ei varmaa kelpuuttamisesta kyse. Vaan siitä kun moni pariutuu baarissa. Ja juoppojen liitto on juoppojen liitto. Mun mielestä baarit on yrityksiä muiden joukossa, ei ne tarvi mitään erityistukia. Ihan samalls tapaa kun korona tukia, pitäs sitten raksa alaa tukee lama aikans tai teoklisuutta kiina tuonnin takia. Joka alaan kun kuuluu riskinsä. No meni vähän sivuun aiheesta. Mutta jos meillä ois vaan laatubaareja vois kumppanitki olla laadukkaampia.


    • UUSI

      Harvoja aviosta eronneita pidettiin ennen moraalittomina ja halveksittuina. Samoin äitejä, joilla oli 'äpärälapsi'. Suurin osa asui maalla isäntinä ja emäntinä, joilla ei ollut mitään elinkeinoa, jos olisivat eronneet. Avustuksia ei jaettu, niin kuin nykyään.

      Koska eroaminen ei useimmille ollut mahdollista, vallitsi kaikkia koskeva eroamisvihamielinen kulttuuri. Hammasta purren oltiin yhdessä, vaikka liitto oli riitainen ja väkivaltainen.

      Lapsia oli paljon, ja pidettiin luonnollisena, että heitä piestiin. Lakikin määräsi, että 'vähäisen ruumiinvamman' tuottaminen 'kurittaessa' ei ollut rangaistava. Sarjakuvat kertoivat huvittavina piloina - nykyisin ajatellusta silmittömästä - väkivallasta.

      Muistan miten 1940- luvulla kauhistuin, kun lapsena jouduin näkemään, miten äitini heitti isärovastin päin vaatenaulakkoa. Pelkäsin - ihan oikeasti - koko lapsuuteni, että jompi kumpi tappaa toisensa.

      Itsekin elin jatkuvassa kauhussa, kun vanhemmat tappelivat ja hakkasivat lapsia - varsinkin isärovasti - esineillä, joita käteensä saivat silmittömän karjumisen ja raivon vallassa.

      Lienen ollut 12 - 15 -vuotias, kun äitini yritti sekopäisenä raivosta tappaa vajaamielisen sisareni tukehduttamalla. Oli jo sen verran voimakas, että pystyin estämään kauhean teon irrottamalla äitini sisarestani ja vahingoittamattä äitiäni jaksoin pidellä hänta kiinni ranteista.

      Koko kulttuuri oli täynnä väkivaltaa, josta vitsailtiin ja naureskelttiin. Kammottavaa.

      Myöhemmät polvet eivät ole tätä aikaa kokeneet, eivät edes kuulleet, koska vanhempien polvi ei ymmärrettävistä syistä ole tuntenut tarvetta kertoa, mitä perheitten sisällä tapahtui.

      Elämme nykyisin PALJON säyseammin, kun naiset ovat käyneet koulut, ovat vieraassa työssä, nauttivat avustuksia, eivätkä enää ole pakkoaviossa. Elämme maailmanhistorian parasta aikaa.

      • UUSI

        No toisaalta noita vanhoja aikoja on ihannoitu. Tehty viihdettä pohjalaisten elämästä. Niin ku se häjyt.

        Mutta normi ihmisellä on kyllä jarru, ettei heikompaa osapuolta voi vahingoittaa. Pitäähän se sillon selvittää jos sellasta ei oo. Ei autoillaka ajella ilman jarruja.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe