Naton on puolustusliitto, ei laittomien hyökkäys sotien tukija liitto.
Esimerkiksi ukraina muutti rykmenttinsä upa nimelle joka kohteli kaltoin 2 maailman sodan aikoihin puolalaisia ja tätä ennen iski ohjuksella puolaan tappaen natomaa puolan kansalaisia, näillä kahdella teolla ukraina alleviivannut olevansa sodassa natoa vastaan ?
Trump ei vieläkään ymmärrä naton sääntöjä
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Tämä takatukka-Tacohan pisti hyökkäyksen putinistiseen tapaan ketään informoimatta etukäteen. Puhumattakaan, että olisi kysynyt lupaa kansaa edustavalta kongressilta. Ja tosiaan, NATO EI OLE HYÖKKÄYSLIITTO!
- Anonyymi00002
Mitä sääntöjä Trump muka ymmärtää, ei niin mitään. Kaikki ns. diktaattorit luo omat säännöt pienissä päissään, ja luulevat niiden olevan yhdessä laaditut.
- Anonyymi00003
Mitä tavikset ymmärtävät polittisista ympyröistä, joilla nollataan USA:n koko valtionvelka? Ja muiden maiden, kuin Amerikan veronmaksajat kustantavat sen.
https://www.youtube.com/watch?v=BTJGr78-zyw
Tuolta Pentagonin sivuilta on ladattavissa USA:n uusin sotadoktriini. Videolla professori Jiang avaa koko maailmanlaajuisen kuvion ymmärrettäväksi täälläkin.
Eikä tuo huonolta suunnitelmalta vaikuta, kun voi maksattaa valtavan valtionvelan muiden maiden veronmaksajilla ja samalla taannuttaa niiden teollisuuden kilpailemasta USA:n teollisuuden kanssa.
Se Mustapekkakortti on jäämässä tiukasti Atlannin tämän puoleiselle rannalle. - Anonyymi00004
Mitä jos sinun naapurissa asuisi vanhus, joka kiroilisi ja uhkailisi koko ajan. Olisi naimisissa tyttärensä ikäisen naisen kanssa. Romuttaisi talon siiven ja kaivaisi puutarhan ylös. Pitäisitkö hulluna? Siksi tuon höppänän tekosia ei kannata liikaa mietiskellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470