Itse en ainakaan enää mene festareille jos ei ko. kieltoa ole. Haluan nauttia festareista vain heteroseurassa, sitä mikään laki ei kiellä.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Eipä ole ihme että festareilla menee huonosti nykyään...sen selittää Woke ja pride öyhötys...jaloillaan voi äänestää.
- Anonyymi00003
Ei ole ihme sekään, että sinullakin menee noin kurjasti.
Jaksamista taakkasi kanssa, veli hyvä.
- Anonyymi00002
Uskonharhaisuus ikävä tauti, kuten aloittajan aivoripulista näemme🤣
- Anonyymi00004
Et sinä kaikkia homoja ja lepsuja huomaa. Pelkääkö, että hairahdus iskee?
Muista , ei kerta homoa tee ja kolmas kerta nollaa tilanteen. - Anonyymi00005
Tavallinen homo ihmettelee tätä touhua. Provinssirockissa on pakollinen kasvisruokatarjoilu ja pakollinen vähemmistöjen ymmärtäminen. En mene rock-konserttiin syömään soijaa ja ymmärtämään, vaan bilettämään ja vetämään huumeita.
- Anonyymi00007
No, jokainen tavallaan.
- Anonyymi00006
Aloittajalla on täysi oikeus valita ihan itse, meneekö festareille vai ei.
Oliko tuo joku ilmoitusluontoinen asia ? - Anonyymi00008
Kannattaa mennä lavatansseihin.
- Anonyymi00009
Ei kukaan kai pakota sua festareille? Itse olen käynyt muutamissa. Vapaaehtoisesti. Ei siellä kaikki ole olleet mun kavereita.
Järjestä oma! Kutsuvieraille. - Anonyymi00010
Älkää menkö toisten tapahtumiin liputtamaan omaa "agendaa" siitähän tulee turvaton tila heteroille ja muille ei sateenkaari perheille!!!???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911457
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92753
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 45477
- 31434