Vihdoinkin! Huomena se alkaa, Tuska nimittäin :-) Mulla on taas tänäkin vuonna kolmen päivän liput sinne, eli huomena heti paikalle kun portit aukeaa :-) Tuntomerkkinä on siis mustiin vaatteisiin, bändipaitaan ja niittivyöhön jne pukeutunut tyyppi :-D Noilla tuntomerkeillä voi tosin olla vähän vaikea tunnistaa :-D Hiukan helpompana tuntomerkkinä on valkoinen keppi, saisi kyllä perkele olla musta :-DHevikeppi olisi kyllä hyvä olla :-) Tosin no laitan kyllä kepin reppiuun festarialueella, se on vain tiellä siellä ryysiksessä kun kuitenkin kaveri on mukana apuna.
Pitää vielä käydä tutkimassa löytyskö varusteita kuten musta lippis ja toinen niittivyö mikä mahtuisi sortsien vyölenkkeihin. Viikonlopulle on luvattu hellettä, joten vedän kyllä mustat sortsit jalkaan ja mustat farkut niittivöineen saa odottaa repussa sssitä, jos niitä tarvitaan. Mut harmillisesti toi mun kolmirivinen niittivyö ei mahdu sortsien vyölenkkeihin. Eli pitää vielä käydä kattomassa saisko ostettua kaksirivisen vyön.
Mut tosiaan huomena menoksi :-)
T. miksuh
Tuskaan huomenna :-)
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931038Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei303984- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39640