Vihdoinkin! Huomena se alkaa, Tuska nimittäin :-) Mulla on taas tänäkin vuonna kolmen päivän liput sinne, eli huomena heti paikalle kun portit aukeaa :-) Tuntomerkkinä on siis mustiin vaatteisiin, bändipaitaan ja niittivyöhön jne pukeutunut tyyppi :-D Noilla tuntomerkeillä voi tosin olla vähän vaikea tunnistaa :-D Hiukan helpompana tuntomerkkinä on valkoinen keppi, saisi kyllä perkele olla musta :-DHevikeppi olisi kyllä hyvä olla :-) Tosin no laitan kyllä kepin reppiuun festarialueella, se on vain tiellä siellä ryysiksessä kun kuitenkin kaveri on mukana apuna.
Pitää vielä käydä tutkimassa löytyskö varusteita kuten musta lippis ja toinen niittivyö mikä mahtuisi sortsien vyölenkkeihin. Viikonlopulle on luvattu hellettä, joten vedän kyllä mustat sortsit jalkaan ja mustat farkut niittivöineen saa odottaa repussa sssitä, jos niitä tarvitaan. Mut harmillisesti toi mun kolmirivinen niittivyö ei mahdu sortsien vyölenkkeihin. Eli pitää vielä käydä kattomassa saisko ostettua kaksirivisen vyön.
Mut tosiaan huomena menoksi :-)
T. miksuh
Tuskaan huomenna :-)
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451