Työttömyys voidaan poistaa helposti

Anonyymi-ap

Työttömiä on noin 500 000. Annetaan potkut 500 000:lle työlliselle ja palkataan 500 000:tta töihin. Näin työttömyys olisi poustettu.

15

81

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei käy. Työttömät eivät ansaitse menestystä

• Anonyymi00002

Ulostetta eliitin päälle!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ulostetta eliitin päälle!

SINULLE KARENSSI

• Anonyymi00003

Eli sinun tapa jatkaa peittoa on että leikkaat ensin peiton toisesta päästä 500mm pois ja liität sen sitten siihen toiseen päähän.

• Anonyymi00015

Wi vaan työlliset luuvat olevansa neeoja työllistyvänsä heti potkujen jälkeen, niin työttömyss lopoy näin heti. Mitäs uhoilette.

• Anonyymi00005

Suurin osa työttömistä työllistyy alle vuodessa omatoimisesti. Ihan itse. Pitkäaikaistyöttömiä (toukokuun 2026 lopussa) on nyt 140000 . Pitäaikaistyöttömyys on se ongelma jota valtio ja yhteiskunta ei pysty milään poistamaan. Vaikka suhdanteet paranisivat ja työpaikkoja tulisi tarjolle paljon enemmän niin harva pitäaikaistyötön kelpaisi silloinkaan työnantajille. Työnantajat pitävät pitkäaikaistyöttömiä valuvikaisina ja työhön kelpaamattomina.

• Anonyymi00006

Jännä juttu työnatajien silmissä, että jos on pari vuotta pois töistä niin sitten ei muka osaa enää mitään?

Itse jouduin työttömäksi jäätyä myymään auton pois. Olin siis 2v ajamatta ja nyt oli tilanne se,että tarvin autoa, että saan kujetettua tietyt tavarat, Niin ihan hyvin onnistu ajaminen vaikka oli 2v taukoa, että en ajanut lainkaan!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jännä juttu työnatajien silmissä, että jos on pari vuotta pois töistä niin sitten ei muka osaa enää mitään?

Itse jouduin työttömäksi jäätyä myymään auton pois. Olin siis 2v ajamatta ja nyt oli tilanne se,että tarvin autoa, että saan kujetettua tietyt tavarat, Niin ihan hyvin onnistu ajaminen vaikka oli 2v taukoa, että en ajanut lainkaan!

Kyllä sinut olisi pitänyt autokouluun laittaa uudelleen, jos nyt olet sitä suorittanut edes sitä ensimmäistäkään kertaa

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei kai se kyse ole siitä osaamattomuudesta.
        Itse olen nyt ollut poissa työelämästä 4v ja siitä 2v eläkkeellä.
        Kyllä se vain niin on että aika vaikea olisi lähteä taasen säännöllisesti töihin.
        Totta kai teen pikku puuhastelua koko ajan mutta omaan tahtiin ja omilla aikatauluilla.

2v pois työelämästä vaatii jo useiden kuukausien sisäänharjoittelun että sopsutuu taasen rytmiin, pitkäaikaistyötön on jo niin poisoppinut työnteosta jos oli koskaan edes oppinut että heille vaadittaisiin jo vuoden opetus että pääsisi sisälle työelämään, jos pääsee koskaan.

Eli kun työnatanjan pitää valita uusi työntekijä niin mitä luulette, haluaako hän alkaa leikkimään aktivointipuuhastelujan kanssa vai ottaako mieluummin henkilön jolla kaikki sujuu heti alusta lähtien?

• Anonyymi00007

Missä on 500 000 työtöntä, edes noin?

• Anonyymi00009

Missä ovat ne luvatut 100 000 uutta, pysyvää työpaikkaa?

• Anonyymi00010

Paras keino olisi tappaa puoli miljoonaa työssä käyvää ja työhaluiset työttömät tilalle noihin duuneihin.

• Anonyymi00011

Aloitetaan hallituksessa

• Anonyymi00013

Eikös se tappokohde ole ihan muualla niin ei tarvitse alkaa arpomaan kuka kelpaamillekkin työpaikalle?

• Anonyymi00016

.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      742
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      700
    3. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      26
      638
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      627
    5. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      99
      624
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      619
    7. 42
      554
    8. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      521
    9. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    10. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      515
    Aihe