Pitkästä aikaa mullakin oli oikein kunnon paskaa lakanoissa, kun oli tuossa pienoinen mahatauti. On se vaan aikamoista havahtua siihen kesken unien!
Lakanat meni vaihtoon
14
100
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onneksi on pyykinpesukone keksitty, ei tarvitse rueta nyrkkipyykille.
- Anonyymi00024
Jos on salmonella-kananmunan, niin oireet täsmäävät kyllä.
https://www.munax.fi/yritys/ajankohtaista/takaisinveto-23-6-2026/
Minä tarkistin omat munani, olihan niissä salmonella-numeroisia mulkkuja (munia).
Ensin ihmettelin että: mitä helv... missä tuo numero on mistä tunnistaa, se on siis yksittäisen kananmunan kuoressa punaisella leima.
Eli jokainen kananmuna jonka ostat kaupasta on yksitellen tarkistettava ja kaikki pakkaukset onpakko avata, sieltä valikoida ei-salmonella-kananmunat.
AI-yhteenveto
Salmonellan tyypillisiä oireita ovat kuumeinen ripuli, vatsakivut, pahoinvointi ja päänsärky. Oireet alkavat yleensä 6–72 tunnin kuluessa tartunnasta ja kestävät muutamasta päivästä reiluun viikkoon.
Yleisimmät oireet
Vatsaoireet: Äkillinen ja vetinen ripuli, vatsakouristukset, pahoinvointi ja joskus oksentelu.- Anonyymi00025
Salmonella yleensä paranee itsekseen 4-10 päivässä, mutta vaatii jsoksu lääkärinhoitoa.
Kanamunan kuorissa se salmonella yleensä on ja suositellaan, että kädet pestään, kun on kanamunia kosketeltu.
Salmonella tuhoutuu helposti yli +70 asteessa uunissa leivonnassa., kun sisälämpötila ylittää +70 astetta.
Ainakin pullan sisälämpötila on 90 astetta.
Suositellaan kuitenkin, ettei salmonellaisia kanamunia syötäisi.
- Anonyymi00026
Suositellaan häivittämään salonella munat, mutta ne voi viedä myös ostopaikkaan ja saa rahat takaisin, mutta tämä varmana edellyttää, että on ostokuitti tallessa ja tyhjästäkin rasiasta kuulemma saa rahat takaisin.
Kuitti on joko paperinen tai mobiililla, jos ei ole mobiilia, niin si ole kuittiakaan, jos ei ole paperista ottanut. - Anonyymi00027
Uppista.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492