Olen rapiat viisikymppinen gay mies Lahdesta ja olen todella kovassa kiimassa ja akuutissa kyrvän puutteessa, haluisin runkata, ottaa suuhun sun kyrpää ja saisit pannakin mua peppuun!!! Mua on nussittu peppuun vaan kaks kertaa ja molemmilla kerroilla se teki todella hyvää!!! Suuntaa siis Kivimaan uimahalliin saamaan täysi hoidon, ja asun vain alle kilometrin päässä uimahallilta niin voidaan jatkaa seksiä mun kotona!!! Tunnistat mut kummankin käden olkapäissä olevista tatuoinnista ja siitä että ns runkkaa suihkussa ja huomatessasi mut niin rupea sinäkin runkkaamaan kyrpääsi rohkeasti!!!
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Hommoilija ootko Heinolan setää kysellyt se on kauhee panommies ja niin kiihkee!!!
- Anonyymi00002
Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu
- Anonyymi00004
Entäs tämä??? Maaseutupaikkojen estoton meno sen kuin lisääntyy! Miehet tulee ryminällä kaapeistaan!
>>>>
Kotimaa/ IS 26.6.-26
Miesten höyrysaunassa estotonta menoa – uimahallilta järeä ratkaisu
Miesten puolen höyrysauna pidetään suljettuna ainakin heinäkuun 11. päivään asti.
Vesikon virkistysuimalan miesten puolen höyrysauna suljetaan epäasiallisen käytöksen takia. Kuvituskuva.
Vesikon virkistysuimalan miesten puolen höyrysauna suljetaan epäasiallisen käytöksen takia. Kuvituskuva.
Kuuntele juttu
Markus Puolakanaho
26.6. 18:45
Lue tiivistelmä
Joensuun Vesikon virkistysuimalan miesten höyrysauna suljetaan väliaikaisesti häiritsevän käytöksen takia.
Liikuntajohtaja Timo Heinosen mukaan miesten puolelta on kurkittu naisten puolelle lasiseinän yli ja saunassa on harrastettu seksuaalista toimintaa.
Vesikon virkistysuimalan miesten höyrysauna suljetaan väliaikaisesti epäasiallisen käytöksen takia, tiedottaa Joensuun kaupunki.
Kaupungin liikuntajohtaja Timo Heinonen kertoo Ilta-Sanomille puhelimitse, että miesten höyrysaunassa on harrastettu ”siveetöntä sukupuolitoimintaa”.
Hänen mukaansa miesten porukoita on kokoontunut harrastamaan seksuaalista toimintaa keskenään virkistysuimalan höyrysaunassa.
Viimeisimmästä tapaamisesta saatiin internet-lähteen perusteella vihiä, ja se saatiin estettyä. Poliisilla on Heinosen mukaan tieto tästä tapauksesta.
Heinosen mukaan julkinen sauna ei ole oikea paikka seksuaaliselle kanssakäymiselle.
Toiminta liittyy mitä ilmeisimmin cruising-ilmiöön eli suomeksi kruisailuun, jossa ihmiset sopivat anonyymeistä seksitreffeistä joko etukäteen verkossa tai ilmestymällä suoraan paikan päälle.
Kruisailu sai alkunsa aikana, kun homous oli vielä laitonta. Miehillä ei välttämättä ollut mitään muuta paikkaa, missä tavata. Ilmiö elää kuitenkin yhä.
Esimerkiksi Aamuposti selvitti syksyllä 2025, että seksitreffejä sovitaan erityisesti Riihimäen uimahalliin.
Lisäksi Heinonen kertoo, että asiakkailta on saatu palautetta, että miesten puolelta häiritään naisten puolen saunojia.
Hänen mukaansa miesten ja naisten höyrysauna on virkistysuimalassa samassa tilassa, mutta niiden välissä on serminä toimiva lasiseinä, josta ei näe läpi.
Lasiseinä ei yllä kuitenkaan yllä Heinosen mukaan aivan kattoon asti. Asiakkailta on tullut palautetta, että miesten puolelta on kurkittu naisten puolelle lasiseinän yli.
– Poliisilla pitäisi olla tieto tästä, Heinonen kertoo tapauksesta.
Hän korostaa, että tirkistely ei liity millään tavalla miesporukoiden seksitreffeihin, vaan on täysin erillinen tapaus.
Miesten puolen höyrysauna pidetään Vesikossa suljettuna ainakin 11. heinäkuuta alkavaan kesähuoltoon asti.
Heinosen mukaan tilojen muokkaamisen mahdollisuuksia selvitetään. Heinonen ei kerro tarkemmin, onko naisten puolelle tirkistely ollut toistuvaa, tai onko tähän syyllistynyt yksi tai useampi henkilö.
Ilta-Sanomat ei tavoittanut Itä-Suomen poliisia toistaiseksi kommentoimaan tapausta."/- Anonyymi00005
Spede tiedottaa buaahaa
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Spede tiedottaa buaahaa
Mene sinäkin sinne saunaan päästelemään isoimmat höyryt päänupistasi mokoma Niuvan vajakki!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398