Mitä maitoa juotte?

Anonyymi-ap

Itse juon rasvatonta! Aina!

23

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Ajatella!

    • Anonyymi00002
      UUSI

      En juo maitoa.

    • Anonyymi00003
      UUSI

      juon rasvatonta kevyt ja punaista maitoa mutta en valion myrkkymaitoja.

    • Anonyymi00004
      UUSI

      Vettä. Jos juon maitoa, se on kulutusmaitoa.

    • Anonyymi00006
      UUSI

      Kookos maitia

    • Anonyymi00008
      UUSI

      Juon päivässä kolme litraa maitua!

    • Anonyymi00009
      UUSI

      Minä myös juon rasvatonta maitoa

    • Anonyymi00010
      UUSI

      Valion arki maitua juon

      • Anonyymi00022
        UUSI

        valio käyttää pallien pienennysmyrkkyä sitä nyt ei ainakaan


    • Anonyymi00011
      UUSI

      Jaaha P L U T T A N A A ei saa juoda

    • Anonyymi00012
      UUSI

      Vältän maidon juomista, koska se ei ole terveellistä. Maahan kaadettuna myrkkyä. Suomi harvoja joissa opetetaan juomaan maitoa, maito kuuluu nisäkkäille imetysvaiheessa. D:n saa purkistakin. Kahviin voin joskus laittaa. Ei missään nimessä yliprosessoituja kaura- ym maidoiksi kutsuttuja myrkkyjä. Juon mieluiten oliiviöljyä.

      • Anonyymi00014
        UUSI

        Maidosta saa kalsiumia, ei vaan d-vitamiinia. Siinä on myös proteiinia. Kalsium osallistuu lihasten supistumiseen ja rentoutumiseen myös sydämen toimimiseen ja hermoston toimintaan, soluaineenvaihduntaan yms.
        Ei siis ole tärkeä vain luustolle ja hampaille. Monet vetää juustoa saadakseen kalsiumia, mutta siinä taas on kovaa rasvaa joka kertyy verisuonten seinämiin, kolesterolit nousee, saat kolesterolilääkityksen, sepelvaltimotaudin, verenpainetaudin, aivohalvauksen ja sydäninfarktin. Punaisessa ja kevytmaidossakin on kovaa rasvaa, joten rasvaton on parempi.
        Mutta ei minua kiinnosta, mitä muut syö. Syököön mitä haluaa, just saying.


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Maidosta saa kalsiumia, ei vaan d-vitamiinia. Siinä on myös proteiinia. Kalsium osallistuu lihasten supistumiseen ja rentoutumiseen myös sydämen toimimiseen ja hermoston toimintaan, soluaineenvaihduntaan yms.
        Ei siis ole tärkeä vain luustolle ja hampaille. Monet vetää juustoa saadakseen kalsiumia, mutta siinä taas on kovaa rasvaa joka kertyy verisuonten seinämiin, kolesterolit nousee, saat kolesterolilääkityksen, sepelvaltimotaudin, verenpainetaudin, aivohalvauksen ja sydäninfarktin. Punaisessa ja kevytmaidossakin on kovaa rasvaa, joten rasvaton on parempi.
        Mutta ei minua kiinnosta, mitä muut syö. Syököön mitä haluaa, just saying.

        En jaksa kirjoittaa, mutta kalsiumin (tai d) saanti ei ole riippuvainen maidon juomisesta. Kalsiumia saa monesta monesta muustakin lähteestä. Vai onko suomalaisten kalsiumin saanti kiinni maidosta vrt esim Välimeren maat.

        Ps. Voin jäädä huomenna auton alle.


      • Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        En jaksa kirjoittaa, mutta kalsiumin (tai d) saanti ei ole riippuvainen maidon juomisesta. Kalsiumia saa monesta monesta muustakin lähteestä. Vai onko suomalaisten kalsiumin saanti kiinni maidosta vrt esim Välimeren maat.

        Ps. Voin jäädä huomenna auton alle.

        Älä tee sitä. Pysyn poissa palstalta, jos haluat?


      • Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Älä tee sitä. Pysyn poissa palstalta, jos haluat?

        Älä huoli, ei ole maitoa jääkaapissa. Vichyllä mennään.


    • Anonyymi00013
      UUSI

      En juo maitoa. En ole juonut varmaan yli 20 vuoteen.

    • Anonyymi00016
      UUSI

      Aikamme suuri runoilia Alias Wiskari kirjoitti sitä pari säettäkin. "Mulla löytyy kädentaitoa"

    • Anonyymi00017
      UUSI

      Vuohen maitoa

    • Anonyymi00020
      UUSI

      Viimeksi juonut maitoa 80- luvulla. Vankka luusto on, kalsiumia saa monesta muustakin lähteestä ja päivittäin syön mm. kreikkalaista jugurttia. Ei ole koskaan luita katkennut ja hampaat on hyvässä kunnossa. Ruokajuomana on vesi. Ja silloin harvoin kun ravintolassa syön, valkoviini.
      Nainen-69

    • Anonyymi00023
      UUSI

      Punasta tai sinistä täysmaitoa tai kevytmaitoa siis

    • Anonyymi00024
      UUSI

      En juo maitoa, mutta ruuanlaitossa luomua ja vapaan lehmän maitoa. Valio on boikotissa, koska pakotti tuottajia syöttämään lehmille myrkkyjä ilmastouskonnon takia.

    • Anonyymi00025
      UUSI

      En juo maitoa.

    • Anonyymi00026
      UUSI

      Juon ykkos maitua arlan tai juustoportin rasvatonta tai kevyt maitua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe