Miksi järviradio soittaa monta kertaa viikossa levyllisen tai kelanauhallisen ikivanhaa rätisevää musiikkia missä mueslaulajat laulaa ärsyttävästi luonnottoman korkealta. Vaikka ohjelma olisi kuorrutettu kuinka "hienolla" nimellä tahansa niin tuollainen musiikki on aikansa elänyttä. Muutenkin tulee paljon pelkkää täyteohjelmaa, esimerkiksi tekoälyn keskesteluja lukemattomia kertoja uusintoina. Juontajat on ok ja tanssimusiikki hyvää.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
- Järvi-Radio on kuitenkin = PARAS - vaikka aloittaja kuinka - MÄRISEE - !
- Anonyymi00002
Hyvä se on. Laita nova soimaan jos nuan ahistaa
- Anonyymi00003
Omakustannelevyttäjät on kans yks syöpä
- Anonyymi00004
No jep
- Anonyymi00005
Janne on ainoa ammattilainen Järviradiossa. Tykätään ja fanitetaan kovasti. On muitakin ihan ok.
- Anonyymi00006
Järviradion kuuntelijat on kokoajan lisääntyneet, varsingin täällä etelä- suomessa. Hämäläinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561441Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58658- 39604
- 48603
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542