Onko teitä muita,jolla ei ole ollut seksiä koko avioliiton aikana?Itse olen ollut halukas,mutta mieheni totesi vain, että tyhmää hommaa.Hänellä toimii tai ainakin toimi erektio ihan hyvin vuosia sitten.Ennen liittoamme hän on sextaillut eri naisten kanssa.Minun kanssani ei,vaikka olemme aviossa.Olen tyytymätön.Ei tämä ole oikeaa yhdessäoloa.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Meillä. Mies vähä ihmetteli kun 2 tulin raskaaksi. Mut ihmeitä tapahtuu totesin.
- Anonyymi00002
Surkeeta:( hänellä joku toinen kenen kanssa jakaa petiä. Tai on homo. Tai ei halua olla kanssasi. Sänkypuuhat kun kuuluvat yhteiseen elämään ja terveyteen jne.
- Anonyymi00003
On surkeeta....olo on hyvin pettynyt.Miksi mies meni kanssani naimisiin?Olemme molemmat uskiksia ja itellä on ollut ajatus, että seksi kuuluu vasta liittoon.
- Anonyymi00004
No voi että.
- Anonyymi00006
Kommentoitko naista esittävän kekkeruusin trollauksiin sellaisesta pakkoajatuksesta käsin, että tämä yksilö on joku tietty naispuolinen henkilö? Retorinen kysymys
- Anonyymi00005
Ei ole normaalia.
- Anonyymi00011
Kulissi liitto, mies tottunut yhdessä olemiseen ja yksin oleminen on se kauhein asia elämässä, jonka välttää avioitumalla, josta kokee myös hyötyvän monella tapaa?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kulissi liitto, mies tottunut yhdessä olemiseen ja yksin oleminen on se kauhein asia elämässä, jonka välttää avioitumalla, josta kokee myös hyötyvän monella tapaa?
Taitaa tuossa olla totuuden siemen.
- Anonyymi00007
Ei olekaan. Miksi sinä olet sitten naimisissa?
- Anonyymi00008
Varmaan vaan siksi,kun en pysty luopumaan järvenranta hirsitalosta...Enkä pysty sitä omilla tuloilla lunastamaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Varmaan vaan siksi,kun en pysty luopumaan järvenranta hirsitalosta...Enkä pysty sitä omilla tuloilla lunastamaan.
No, syy tuokin!
- Anonyymi00009
Me erottiin, oltiin 8v yhdessä. Syy seksittömyyteen ei koskaan selvinnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1661421
- 1151068
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen37855Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.13833Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki54745En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56741- 70718
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,33674- 70671
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle25669