Sota tulee eskaloitumaan euroopasss

Anonyymi-ap

Mitä HERRAN HENKI ON PUHUNUT MINULLE PROFEETALLE JARI PASASELLE PASTOREILLE TÄSSÄ MAASSA, SANOO HERRA HERRA mitä käy nyt tulevaisuudessa, mitä on edessä Euroopassa.
Nyt ennustan: sota laajenee entisestään sitä mukaan mitä länsivallat jakavat aseita Ukrainaan ja se tulee eskaloitumaan ydinsodaksi vuosien saatossa. Tästä on jo profetia Jalmari Taipaleen kautta. Hän näki silloin näyn, kun Hitler nousi valtaan:
Idästä tuli kansa ja lännestä tuli kansa, nin kuin nytkin ja Eurooppa joutui sotaan ja hänelle sanottiin, älä seuraa sitä miestä [Hitleriä], se häviää sodan ja joutuu helvettiin. Sitten hän näki ikäänkuin toisen näyttämön, jälleen talaudellinen tilanne oli hyvin vaikea Euroopassa.
Idästä tuli jälleen kansa ja lännestä ja Eurooppa joutui sotanäyttämöksi ja Euroopassa syttyi sota ja se kesti jonkin aikaa ja sitten Herra Jeesus Kristus tuli hakemaan morsiamen.

Herran Pyhä Henki on puhunut, tilanne on nyt sama, kysymys on vain, ketä on johtamassa tätä sotaa loppuun asti. Tilanne on todella huolettava 23.8.2023, kun ihmiset ja valtiomiehet ajattelevat toisin.

Voin sanoa, näin sanoo HERRA, miksi synti on saavuttamassa mitan, josta ei ole paluuta enää kansoilla, kaikki noituus, spiritismi, SAATANANPALVONTA ON RYÖMINYT IHMISTEN KOTIIN TV:N KAUTTA, satelliitin, suorakanavien, seksi, haureus.
Kaikki laittomuus on levinnyt myös
Suomen seurakuntiin ja pastorit kun vaikenevat ja hyväksyvät kaiken. Herra sanoo Sodoman ja Gomorran synnit kaikessa mittakaavassa on hyväksytty lainsäädännön järjestelmässä sekä abortit että lapsia murhataan äidin kohtuun. Eksytykset, väärät opit. Seurakunnat Suomessa sen kun leviää vauhdilla avoliitot ja aviorikokset hyväksytään uskovien seurakuntien keskellä.

Eikö tämä ole synti, SANOO HERRA, PERUSTETAAN UUSIA SEURAKUNTIA eikä välitetä näistä asioista ja annetaan jumalaton malli maailmalle. Suurimmat radio- ja tv-kanavat tekevät kompromisseja synnin ja laittomuuden kanssa. Enää ei ole selvää pasuunaa tässä maassa, joka sanoo, näin sanoo HERRA HERRA. Herra sanoo kaikki todellinen usko, jota on Raamatussa, on katoamassa Suomesta. Lapset eivät saa enää lastentarhoissa harjoittaa omaa kristillistä uskoa.

Liian paljon kuullaan maailmaa kouluissa, oppilaitoksissa, että HERRAN ÄÄNI ON VAIKENEMASSA TÄSSÄ MAASSA. Vieraat uskonnot saavat sijaa yhteiskunnassa, joka ei ole kirjoitettuna pyhissä kirjoituksissa. Herra sanoo, sen tähden itsemurhat lisääntyvät, väkivalta kansan keskellä, kun pasuunan ääni ei kuulu, niin kuin sen tulisi kuulua kansan keskellä.

Tämä Suomi on uhattuna. Mitä minä Herra tein tälle kansalle sodan aikoina, vaikeina vuosina, se on kuin satua, siihen ei uskota. HERRA ON OLLUT KÄRSIVÄLLINEN JA ARMAHTAVA TÄLLE KANSALLE, mutta ei enää kauan. Minä sallin sinulle ruton ja ruttoja jatkossa sekä kulkutauteja, vitsauksia, niin paljon minä sinua rakastan ja rakastin ristillä 2.000 vuotta sitten ja yhä rakastan. Sekä miekka tulee halkaisemaan sinua Suomi ja Pohjoismaat sekä Eurooppa.

Sinä olet vanhurskauteni hyljännyt ja polkenut maahan, sanoo Herra ja siitä ei hyvää seuraa. Tulevat vuodet, jotka ovat edessäsi, nälän ajat, taloudelliset ahdingot ja minä HERRA SALLIN VIHOLLISVALLAN KÄYDÄ, KULKEA, TALLATA JALKOIHIN, SANOO HERRA.

SINÄ estät ja suljet heidän suunsa PROFEETOILLENI, JOTA TÄSSÄ MAASSA NIIN ENNUSTAVAT SINULLE SUOMI. Sinä luotat sodan jumalaan ja varustat itseäsi sotaan. Sinä luulet Suomi, että sinulle käy hyvin, mutta minä Herra näen sinut tässä maassa, kuinka luopiokirkkosi hyväksyy kaiken synnin ja laittomuuden. Herra sanoo, sinä uskot ilmastonmuutokseen, selittelet sitä kaikella tavalla ihmisten tekämäksi.

Mutta et usko, että minun Poikani Jeesus Kristus näin ennusti jo 2.000 sitten ja jotka pyhät kirjoitukset ovat sen sinelle etukäteen ilmoittaneet sekä pyhät profeettani. Sinä ylläpidät uskontoa seurakunnassasi Suomessa peläten enemmän ihmisiä kuin minun pyhää Sanaani, sanoo Herra. Seurakunnat elävät ihmispelossa Suomessa ja pelkäävät lihaa ja verta enemmän kuin minun Sanaani.

Seurakuntani, sinun pitäisi olla uloskutsuttuna tässä maassa, mutta sinä olet kuin pumpulissa suojassa, kuin lintuset, että mitään pahaa ei kohtaa sinua. Siinä sinä erehdyt. Sinun pastorisi ja opettajasi puhuvat herätyksestä etkä itsekään usko herätykseen. Sinä puhut rakkaudesta, joka on kuin uusi laulu suussasi ja sanoissasi, mutta ei teoissasi.

Herra sanoo, sinä kannat vuosikymmeniä kaunaa minun palvelijoitani kohtaan, sanoo HERRA, joille minä olen antanut anteeksi ja sinä muistuttelet ja muistat menneisyyden asioita.

Sinä uskot anteeksiantoon vain huulilla ja sanoissa, et teoilla, sanoo Herra Herra. Sinun pastorisi tässä massa salaavat kaiken seurakuntani edessä.

Enkö minä Herra tätä näkisi, sanoo Herra. Se on löyhkä, joka haisee minun kasvojeni edessä, enkö minä tämän kaltaista tuomitsisi. Tämä estää herätyksen tulen syttymistä tässä Suomen maassa ja jos te papit ette tee parannusta näissä asioissa, niin minä Herran työnnän lampunjalkasi pois paikoiltaan.
Ja sinä et saa olla l

19

106

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin pitäisi unohtaa että sinä olet bedo

• Anonyymi00003

Opettele ensin kirjoittamaan ja vasta sitten arvostelemaan toisia, kun osaat edes alkeet!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Opettele ensin kirjoittamaan ja vasta sitten arvostelemaan toisia, kun osaat edes alkeet!

”Arvostelemaan toisia”ehditkö panna sitä lasta josta isosiskot olivat huolissaan?maineesi on mennyt et voi sille mitään

• Anonyymi00002

SINÄ ET OLE MIKÄÄN PROFEETTA

lihasi leikkii profeettaa- minä näen taas myllykiven kaulasi--- ympärillä.

Matt. 18:6 - Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet.

• Kaikenlaista hörhöä se leipä elättää!

• Anonyymi00004

Ei siinä mitään profeettaa tarvita sanomaan, että edessä on sota. Muukin juttu on täyttä soopaa. Kai hänellä on seuraajiakin jotka pitävät kyseistä henkilöä profeettana mutta ei nuo tekstit kyllä vaikuta täyspäisen tuotokselta. Ei ole kaverin lääkitys kohdallaan.

• Anonyymi00005

Kirjoitatko muuten humalassa nämä viestit tänne palstalle?

• Anonyymi00007

Aika pitkä profetia. Voisitko kirjoittaa lyhyemmän tiivistelmän aiheesta tähän ketjuun?

• Anonyymi00012

>>>>Aika pitkä profetia. Voisitko kirjoittaa lyhyemmän tiivistelmän aiheesta tähän ketjuun?<<<
        ---------------
        Mikä on ihminen Herran sanaa lyhentelemään,? Ja näin asettua Jumalan yläpuolelle tuomariksi mitä Hän saa tai ei saa puhua?

Kokonaan toinen asia on sielullisten omapäisten asioiden Herran nimessä puhuminen . Sellaisia ei pidä kuunnella eikä levitellä . Silloin osallistuu eksytyksen levittämiseen josta jouttu itse tilille.
        Oma päiset sielullisten kuvitelmien puhuminen Jumalan nimessä. Se on väärien profeettojen toimintaa josta saavat Jumalalta rangaistuksensa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

>>>>Aika pitkä profetia. Voisitko kirjoittaa lyhyemmän tiivistelmän aiheesta tähän ketjuun?<<<
        ---------------
        Mikä on ihminen Herran sanaa lyhentelemään,? Ja näin asettua Jumalan yläpuolelle tuomariksi mitä Hän saa tai ei saa puhua?

Kokonaan toinen asia on sielullisten omapäisten asioiden Herran nimessä puhuminen . Sellaisia ei pidä kuunnella eikä levitellä . Silloin osallistuu eksytyksen levittämiseen josta jouttu itse tilille.
        Oma päiset sielullisten kuvitelmien puhuminen Jumalan nimessä. Se on väärien profeettojen toimintaa josta saavat Jumalalta rangaistuksensa.

Kuka se on sinun ” herrasi”, jonka puheita ei saa lyhennellä? Katsopa peiliin?
        Sitten mieti mitä itse Jumala ylpeistä Raamatussa on sanonut!

• Anonyymi00008

Jumalan ilmoitukset loppuivat Johanneksen ilmestyksen viimeiseen kirjaimeen. Enempää ei tule, tyydy siihen.

• Anonyymi00010

Ensinmäisessä persoonassa puhuttua Jumalan Sanaa ei voi arvostella , se on nousemista Jumalan tuomariksi ja siihen ei kukaan ihminen kykene saamatta rangaistusta.

‭‭Galatalaiskirje‬ ‭6‬:‭7‬ ‭FB38‬‬
      ”Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.”

‭‭Psalmit‬ ‭62‬:‭13‬ ‭FB38‬‬‭‭
      ”Ja sinun, Herra, on armo; sillä sinä maksat kullekin hänen tekojensa mukaan.”
      ------------------
      UT:n srk:ssa " Hengen sanomat" tuodaan julki kolmannessa persoonassa joten niitä voi , ja tulee arvioida , ja epäterveet sanomat pysäyttää tai estää toistumasta.

• Anonyymi00011

>>>>Ensinmäisessä persoonassa puhuttua Jumalan Sanaa ei voi arvostella , se on nousemista Jumalan tuomariksi ja siihen ei kukaan ihminen kykene saamatta rangaistusta.<<<<
        ----------
        Profeetta Hesekielin aikaan lakiliiton aikaan oli vakava sana väärille profeetoille .

‭‭Hesekiel‬ ‭13‬:‭1‬-‭9‬ ‭FB38‬‬
        ”Ja minulle tuli tämä Herran sana: "Ihmislapsi, ennusta Israelin ennustavista profeetoista ja sano noille, jotka ovat profeettoja oman sydämensä voimasta: Kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra, Herra: Voi profeettahoukkia, jotka seuraavat omaa henkeänsä ja sitä, mitä eivät ole nähneet! Niinkuin ketut raunioissa ovat sinun profeettasi, Israel.

Te ette ole nousseet muurin aukkoihin ettekä korjanneet muuria Israelin heimon ympärillä, että se kestäisi sodassa, Herran päivänä. Mitä he ovat nähneet, on petosta, ja heidän ennustelunsa on valhetta, kun he sanovat: 'Näin sanoo Herra', vaikka Herra ei ole heitä lähettänyt; ja he muka odottavat, että hän toteuttaisi heidän sanansa.

Ettekö ole petollisia näkyjä nähneet ja valhe-ennusteluja puhuneet, kun olette sanoneet: 'Näin sanoo Herra', vaikka minä en ole puhunut? Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Koska te olette puhuneet petosta ja nähneet valhenäkyjä, niin sentähden, katso, minä käyn teidän kimppuunne, sanoo Herra, Herra.

Minun käteni on profeettoja vastaan, jotka petosnäkyjä näkevät ja valhetta ennustelevat. Ei pidä heidän oleman minun kansani yhteydessä, ei heitä kirjoiteta Israelin heimon kirjaan, eivätkä he tule Israelin maahan; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, Herra.”

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

>>>>Ensinmäisessä persoonassa puhuttua Jumalan Sanaa ei voi arvostella , se on nousemista Jumalan tuomariksi ja siihen ei kukaan ihminen kykene saamatta rangaistusta.<<<<
        ----------
        Profeetta Hesekielin aikaan lakiliiton aikaan oli vakava sana väärille profeetoille .

‭‭Hesekiel‬ ‭13‬:‭1‬-‭9‬ ‭FB38‬‬
        ”Ja minulle tuli tämä Herran sana: "Ihmislapsi, ennusta Israelin ennustavista profeetoista ja sano noille, jotka ovat profeettoja oman sydämensä voimasta: Kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra, Herra: Voi profeettahoukkia, jotka seuraavat omaa henkeänsä ja sitä, mitä eivät ole nähneet! Niinkuin ketut raunioissa ovat sinun profeettasi, Israel.

Te ette ole nousseet muurin aukkoihin ettekä korjanneet muuria Israelin heimon ympärillä, että se kestäisi sodassa, Herran päivänä. Mitä he ovat nähneet, on petosta, ja heidän ennustelunsa on valhetta, kun he sanovat: 'Näin sanoo Herra', vaikka Herra ei ole heitä lähettänyt; ja he muka odottavat, että hän toteuttaisi heidän sanansa.

Ettekö ole petollisia näkyjä nähneet ja valhe-ennusteluja puhuneet, kun olette sanoneet: 'Näin sanoo Herra', vaikka minä en ole puhunut? Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Koska te olette puhuneet petosta ja nähneet valhenäkyjä, niin sentähden, katso, minä käyn teidän kimppuunne, sanoo Herra, Herra.

Minun käteni on profeettoja vastaan, jotka petosnäkyjä näkevät ja valhetta ennustelevat. Ei pidä heidän oleman minun kansani yhteydessä, ei heitä kirjoiteta Israelin heimon kirjaan, eivätkä he tule Israelin maahan; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, Herra.”

-------------------
        Ihminen voi eksyä kahteen ääripäähän.
        Toinen on että omavanhurskaudessaan kuvittelee olevansa niin pyhä ja synnitön etä esittelee itseänsä itse Kristuksens.

Toinen ääripää että ylpeydessään kerää kaiken syyllisyyden itseensä ja syyttää itseänsä kaikesta. Sellainen ihminen voi esitellä itsensä itse pää paholaisena.
        Näitä kummankin ääri pään ihmisiä löytynee mieli sairaaloista .
        --------------------

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

-------------------
        Toinen on että omavanhurskaudessaan kuvittelee olevansa niin pyhä ja synnitön etä esittelee itseänsä itse Kristuksens.

Toinen ääripää että ylpeydessään kerää kaiken syyllisyyden itseensä ja syyttää itseänsä kaikesta. Sellainen ihminen voi esitellä itsensä itse pää paholaisena.
        --------------------

-----------
        Profetoinnin tulee ilmetä kolmannessa persoonasa. " Ehkä Herra tahtoo sanoa....."
        ---------
        Toinen on että omavanhurskaudessaan kuvittelee olevansa niin pyhä ja synnitön etä esittelee itseänsä itse Kristuksena.

Sairaalan käytävällä tulee vastaan mies joka esittelee itsensä "vapahtajana"
        Tai tulee vastaan nainen jok sanoo olevansa neitsyt maria , Jeesuksen äiti.

• Anonyymi00016

Tämä sanoma olisi uskottavampi jos et sanoisi itse itseäsi profeetaksi

• Anonyymi00019

Ylpeys käy lopullisen lankeemuksen edellä.

• Anonyymi00017

Profetia Euroopan ja Suomen tulevaisuudesta ​Sota ja eskalaatio: Euroopan sota laajenee länsivaltojen aseavun myötä ja eskaloituu vuosien saatossa ydinsodaksi. Jeesus Kristus palaa hakemaan seurakuntansa sotanäyttämön keskeltä. ​Kuri ja rangaistukset: Koska vanhurskaus on hylätty, edessä on nälänhätää, taloudellista ahdinkoa ja vihollisvallan hyökkäys. ​Suomen ja seurakuntien syntivelka ​Vihervasemmistolainen eksytys: Suomi uskoo ilmastonmuutokseen ihmisen tekemänä ilmiönä ja selittelee sitä raamatullisten ennustusten sijaan. Yhteiskunta seuraa vihervasemmistolaisia aatesuuntia, jotka vaientavat Herran äänen ja tuovat tilalle vieraat uskonnot sekä moraalisen lankeemuksen (kuten abortit). ​Kapitalismi ja median kompromissit: Suurimmat radio- ja tv-kanavat sekä yhteiskunnan valtarakenteet ovat alistuneet kaupalliselle kapitalismille ja tehneet kompromisseja synnin kanssa. Kotisohville asti myydään viihdettä, joka ihannoi laittomuutta ja haureutta voitontavoittelun nimissä. ​Tasa-arvon puute seurakunnassa: Seurakuntien keskellä vallitsee hengellinen ja moraalinen eriarvoisuus. Aito, lähimmäisenrakkauteen perustuva tasa-arvo on unohdettu; pastorit hallitsevat ihmispelossa, kantavat kaunaa vuosikymmeniä ja salaavat asioita suosien toisia samalla kun toiset jätetään ulkopuolelle. ​Pastorien tila: Kirkko elää "pumpulissa" ja puhuu rakkaudesta vain huulillaan, ei teoillaan.

​Ydinviesti: Elleivät papit ja seurakunnat tee parannusta tekopyhyydestään, materialismin kumartamisesta ja synnin hyväksymisestä, Jumala siirtää lampunjalan pois paikoiltaan ja tuomio kohtaa maan.

• Anonyymi00018

Pasanen ei voi enää millään olla ja toimia profeettana, eikä pastorina !

Srk vanhemmus näet edellyttää seuraavaa:

1. kirje Timoteukselle 3

1 Varma on tämä sana: jos joku pyrkii seurakunnan kaitsijan virkaan, niin hän haluaa jaloon toimeen.
      2 Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,
      3 ei juomari, ei tappelija, vaan lempeä, ei riitaisa, ei rahanahne,
      4 vaan sellainen, joka oman kotinsa hyvin hallitsee ja kaikella kunniallisuudella pitää lapsensa kuuliaisina;
      5 sillä jos joku ei osaa hallita omaa kotiansa, kuinka hän voi pitää huolta Jumalan seurakunnasta?
      6 Älköön hän olko äsken kääntynyt, ettei hän paisuisi ja joutuisi perkeleen tuomion alaiseksi.
      7 Ja hänellä tulee myös olla hyvä todistus ulkopuolella olevilta, ettei hän joutuisi häväistyksen alaiseksi eikä perkeleen paulaan.

Nämä ovat Jumalan Sanan kriteereitä !

Joita Pasanen ei täytä millään tasolla !

Pelkkä huijari ja väärä paimen on kyseessä siis tuon Jumalan Sanan mukaan tulkittuna !

Eli vaikka Pasanen mahdollisesti saisikin aiemmat tekonsa anteeksi, niin noihin tehtäviin hän ei ole kelvannut aiemminkaan, eikä enää nykyään millään kelpaa !

Siis Jumalan selvän Sanan mukaan !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      875
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      637
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      578
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      543
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      532
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      56
      503
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      468
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      465
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      427
    Aihe