Kummasta pidät enemmän 1 jostakin purkkihernekeitosta vai 2 itse tehdystä hernekeitosta
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Oikotie onneen on sallittua. Purkista. Voi tuumata, jos haluaa.
Vilma- Anonyymi00002
Syötkö yleensä sellaisenaan vai tuunaatko ja miten tuunailet
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Syötkö yleensä sellaisenaan vai tuunaatko ja miten tuunailet
Sekä että.
Jalostajan keittoon saatan heittää kinkkukuutioita. Mikä estää laittamasta porkkanakuutioita.
Kivikylän sellaisenaan.
Vilma - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sekä että.
Jalostajan keittoon saatan heittää kinkkukuutioita. Mikä estää laittamasta porkkanakuutioita.
Kivikylän sellaisenaan.
VilmaKinkkukuutiot sopii hernekeittoon eli hyvä sapuska
- Anonyymi00003
Purkkihernekeitto, nopea lämmittää.
En tuunaile mitenkään.- Anonyymi00004
Menee se noinkin alas ja minkä firman on suosikkisi
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Menee se noinkin alas ja minkä firman on suosikkisi
Vähän tietysti vettä sekaan että ei ole niin tönkköä.
Jalostajan, siitä tykkään eniten muitakin merkkejä menee tietysti, mitä milloinkin. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vähän tietysti vettä sekaan että ei ole niin tönkköä.
Jalostajan, siitä tykkään eniten muitakin merkkejä menee tietysti, mitä milloinkin.Se on kyllä hyvää ruokaa ja helppo tehdä
- Anonyymi00005
Nyt oli hyvä kysymys.
Purkkihernari - tuunataan raejuustolla. Tai vaihtoehtoisesti sipulisilpulla ja sinapilla.
-keinovaginamies- - Anonyymi00010
Ehdottomasti omatekoista. Porsaankylkeä paljon joukkoon ja meiramia.
- Anonyymi00011
Se on hyvää
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se on hyvää
Vielä lorauttaisin vähän kermaakin joukkoon ja omalle lautaselleni väkevää sinappia.
- Anonyymi00013
Itse teen sika nauta jauhelihasta tai kinkkukuutioista tai pitsasuikaleista
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vielä lorauttaisin vähän kermaakin joukkoon ja omalle lautaselleni väkevää sinappia.
Varmasti on hyvää itse teen jauhelihasta ja sipulia ja pari lihakuutiota ja suolaa ja sinappia mutta sinun tekemäsi varmasti parempaa en ole mikään hyvä kokki
- Anonyymi00015
Itse tehdystä. Purkkikeitoista puuttuu makua. Maistuu vain suola.
- Anonyymi00016
Savuluista keitetty, itsetehty, hernekeitto on parasta!
- Anonyymi00017
Unohdin, että olen myös truitannut joskus sinappia joukkoon vaihteen vuoksi.
Vilma - Anonyymi00018
Purkista saa helpommalla enkä mä ole nirso. Köyhällä ei ole varaa olla nirso.
J a s u - Anonyymi00019
Hernekeitto🤔
Riippuu siitä osaako mies lämmittää..... - Anonyymi00020
Herneet edellisenä päivänä kattilaan veteen likoamaan. Seuraavana päivänä luiset porsaan kyljykset uuniin ja kypsäksi. Lihat irti ja ylimääräiset pois. Luut tietysti keittoon kypsymisen ajaksi ja kyljys lihat pieniksi kuutioiksi... Hiljaa pienellä lämmöllä herneet täysin sose kypsäksi. Hiukan suolaa ja meiramia. Kannen alla hautua vielä tunti ja keitto lautasille... Nam ! >mieheltä
Purkkihernekeitto on kyllä hyvää, mutta kerran olen saanut naisen tekemänä ihan oikeaa hernekeittoa. Oli muuten pirun hyvää!
- Anonyymi00021
Voisit kysyä googlen botilta, muunnat kysymyksen muotoon: mistä naiset pitävät (sitten kysymys).
Googelin Gemini osaa paremmin jos esität tiedustelusi englanninkielellä.
Toisella ropotilla, popotilla, voi englannittaa suomenkielisen kysymyksesi Google Geminia AI:ta varten... - Anonyymi00022
Herneet illalla kattilaan/pataan likoamaan yöksi ja seuraavana päivänä hiljaisella lämmöllä keitetään pehmeiksi. Pienet kinkku kuutiot ja porkkana kuutiot kiehumaan pienellä lämmöllä liedelle. Niin kauan, kuin herneet on hajonneet/soseutuneet lisätään mausteet meirami ja suolaa varovasti... ripaus sipuli tai valkosipuli jauhetta sekaan. Koskaan en sinappia lisää pataan /kattilaan vaan sinappi on pöydässä jokaisen ruokailijan oma valintana. Jii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132816
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?79672- 58666
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha79606Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55561Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26523- 152454
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40448- 42438
Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6414