mies kutsuisi sut mökille kaukaiseen sivukylään jossa ei ole naapureita ollenkaan ja mökin pihalla pieni lampi jossa voisitte uida saunan jälkeen sitten tekisit jonkun hyvän aterian miehelle ja tarjoaisit kylmää olutta
Nainen olisko mukavaa jos
12
133
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei tuntemattoman mökille ikinä.
Vilma- Anonyymi00005UUSI
Onko se tuntematon se on vaan sinun aviomiehesi ja tuleva lapsienne isä
- Anonyymi00007UUSI
Minulla sellainen kutina että tekisi vilmalle hyvää kun joku mies pyytäisi mökille kyläilemään ja menevät ensi kesänä naimisiin ja mökki saa vilmasta emännän
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minulla sellainen kutina että tekisi vilmalle hyvää kun joku mies pyytäisi mökille kyläilemään ja menevät ensi kesänä naimisiin ja mökki saa vilmasta emännän
Ei saa nitistää naurulla.
Vilma
Sain tiiliskiven loppuun.
- Anonyymi00002UUSI
Pieni lampi lol 🤣
- Anonyymi00003UUSI
Kyllä se sopisi hyvin kunhan mies tarjoaisi makkaraansa
- Anonyymi00004UUSI
Ei todellakaan olisi mukavaa vaan täysin päinvastoin!
- Anonyymi00006UUSI
Tekisin sen aterian myös itselleni. Grillistä hyvää pihvilihaa, pekonituorejuustosieniä ja salaattia.
- Anonyymi00008UUSI
Sellainen lampi mihin voi hukkua kuin Karvialla joku hukkui:
AI Gemini kertoo ja kysyy haluatko lisätietoja?
Iäkäs mies hukkui syrjässä sijaitsevan mökin pihalampeen Karviassa maanantaina iltapäivällä. Hälytys veden varaan joutuneesta henkilöstä tehtiin hieman puoli kahden jälkeen.
Paikalle saapuneet viranomaiset totesivat henkilön menehtyneeksi.Tutkinnanjohtaja ja Lounais-Suomen poliisi tiedottivat jatkavansa tapausta kuolemansyyn tutkintana, eikä asiaa kommentoida enempää julkisuuteen.
Haluatko, että etsin tarkempia tietoja alueen turvallisuusohjeista tai kenties uutisia vastaavista onnettomuuksista naapurikunnissa?
5 sivustoaMies hukkui Karviassa- Anonyymi00009UUSI
Mihin vaan voi hukkua, jos on yli 5cm vettä 🥱
- Anonyymi00010UUSI
Ei olisi. En pidä mökkeilystä, joten kieltäytyisin kutsusta. Ikävä joutua kieltäytymään, jos olisi mukava mies. Hän kuitenkin luultavasti pitäisi mökkeilystä, jos tuollaisia pyytelisi, joten ei olisi mies minulle.
- Anonyymi00012UUSI
Aivan mahtavaa! Tykkäisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584