välinpitämättömäksi
Lähettelee lapsiensa onnellisia kuvia ja itsestään. Sitten jos mä lähetän viestin hän voi jättää sen lukematta tai vastaamatta kokonaan.
Ystävä on alkanut tulla
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Harmittaako sinua se, että ystäväsi on onnellinen ?
Jos hän lähettää kuvia lapsistaan, osoittaa se, että lapset ovat hänelle tärkeitä.
Ja varmaan sinäkin olet ystävällesi tärkeä, kun hän kuitenkin pitää sinuun yhteyttä, ja lähettää niitä lastenkin kuvia sinulle.
Hyvältä ystävältä voi aina kysyä, jos jokin asia mietityttää tai harmittaa. Voi esim. kysyä, miksi hän ei lue viestejäsi, tai miksi hän ei vastaa niihin.
Ystävä on silloin hyvä, kun hänen kanssaan pystyy puhumaan myös vaikeammista asioista, myös tunteista, ym. - Anonyymi00002UUSI
Kiitos äiti ja kiitos koko perhe ja lapseni näistä tsemppi viesteistä
Taitaa olla äitin sisko ja ystävätkin täällä haukkumassa. Lasten ystävät. Kiitos kiitos kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604