Olen 25 akateeminen kiltin kivan näköinen neitokainen. Takana noin 400? irtosuhdetta, kadotin laskut jossain 120 paikkeilla ja silloin oli vuosi 2002. Nyt en enää saa mitään irti yhden yön jutuista. Seurustelu maistuisi tavallaan, mutta parin treffin jälkeen mies kysyy "monenko kanssa on ollu", tai suihinoton aikana mies sanoo että "sä oot kyl harjoitellut tätä, moneltako olet ottanut suihin" tms. Eikä siinä mitään, mutta parin panoviikon jälkeen mä kyllästyn mieheen...Kunnon oravanpyörä...
Kun ei enää innosta
20
3972
Vastaukset
- sit??
"monenko kanssa on ollu"?...Vastaa viisi.
"sä oot kyl harjoitellut tätä, moneltako olet ottanut suihin" ...Vastaa kolme
Vittu että te naiset teette asioista monimutkaisia. Säkin eka jaat pillua 400:lle ja nariset täällä että kyllästyttää....sääliäkkö sinua pitäisi????. - sänky-kumppaneitakin
sulla on valitettavasti näyttänyt olevan:( Hei älä välitä tollasista! Mikä helvatun oikeus jollakin idiootilla on kommentoida sulle tohon tyyliin, että " Oot varmaan harjoitellut " jne.?! Voi tietysti olla, että se ehkä jollekin pikku-pilille jossakin "kliimaksin" tilassa voi tarkoittaa kohteliasuuttakin;)Silti: sano Ei tollasta skeidaa suustaan suoltaville p*skapäille!
Ehkä sinun itsesi takia tosiaan kannattaisi nyt pitää hieman taukoa noissa yhden illan jutuissa...Kuten itse tiedostatkin: ne eivät sulle tääsä vaiheessa mitään tunnu antavan.Älä siis turhaan riko itseäsi liikaa! Älä ainakaan idioottien kanssa...;)
Olet takuulla fiksu nainen, ja näin ollen tarvitset itsellesi siis myös miehen, joka arvostaa juuri sinua.Sen vuoksi, mitä sä olet ihmisenä.Sellainen sulle takuulla löytyykin, mutta pysy erossa idiootti-tapauksista;)- Kiitos
Kiitos kivasta ja ymmärtäväisestä vaustauksestasi;)))
- Boheemi
Huhhuh, oot kyllä melkonen horo. Mietippäs...tulevan työelämäsi aikana tulet varmasti kohtaamaan wanhat panosi vähintään kuukausittain, jotka kehuvat kavereilleen kilpaa suihinottotaitojasi. Vai meinaatko käyttää harrastustasi myös uran luomiseen?
oot oikeasti muka ehtinyt??? Toi tahti ois viimeisen kolmen vuoden aikana 0.6 per viikko,kait sulla nyt joskus on ollu esim menkat vkl jolloin ei oo ollu mitään säätöä.Paskapuhetta koko juttu,tai ainakin noi määrät ja ajat.Mut jos tossa oli jokin pointtikin takana niin kukaan ei pakota kertomaan todellisia määriä ja tohon kiinnostuksen lopahtamiseen ei sit kai ookkaan mitään lääkettä.
- Tutulta kuulostaa
Eihän tuollaisessa mitään periaatteellista ongelmaa ole. Perjantaina ja lauantaina baarissa = kaksi miestä viikossa. Seksiä voi harrastaa kuukautistenkin aikana ja menkat voi ajoittaa pillereillä viikolle. Avokkini ainakin syö pillereitä niin, että menkat kestävät aina sunnuntaista perjantaihin. Syynä kai ollut lähinnä se, että sinkkuaikoina on ollut kivempi puuhastella hoitojen kanssa, mutta kai se parisuhteessakin on kivempi, että vapaa-aikana ei tarvitse säätää rättien kanssa.
Kieltämättä tuo luku kuulostaa tosi hurjalta, mutta kyllähän tuohon kuka tahansa suhteellisen normaalin näköinen nainen pystyisi. Tutulta kuulostaa kirjoitti:
Eihän tuollaisessa mitään periaatteellista ongelmaa ole. Perjantaina ja lauantaina baarissa = kaksi miestä viikossa. Seksiä voi harrastaa kuukautistenkin aikana ja menkat voi ajoittaa pillereillä viikolle. Avokkini ainakin syö pillereitä niin, että menkat kestävät aina sunnuntaista perjantaihin. Syynä kai ollut lähinnä se, että sinkkuaikoina on ollut kivempi puuhastella hoitojen kanssa, mutta kai se parisuhteessakin on kivempi, että vapaa-aikana ei tarvitse säätää rättien kanssa.
Kieltämättä tuo luku kuulostaa tosi hurjalta, mutta kyllähän tuohon kuka tahansa suhteellisen normaalin näköinen nainen pystyisi.pystyis ehkä mut silti en oikein usko et toi voi olla totta.Taitaapi olla jonkun katkeran peräkammarin pojun feikkausyritys.
- nussin naisia
Sinulle sopisi toisinpäin se sama. Eihän siinä mitään, jokainen päättää itse omasta elämästään.
Tuntuu vain että jokin ongelma on aina teillä seksin suurkuluttajilla. Homma voi mennä överiksi monella saralla, teillä se sattuu olemaan seksi. Ei kait olisi pahitteeksi käydä ammattiauttajan pakeilla? - Suomessa
minun lisäkseni vielä joku, jota et ole vedellyt?
- Pihtarienpihtari
Et sä voit olla tosissas!Ei saatana multa lentää aamukahvit suusta jne.Vaikeatahan tuo muuttuminen on jos on monta vuotta elänyt noin ja käy ehkä kateeksi,mut aivan sama.Löydä itsellesi samanlainen mies niin kaikki kait sujuu hyvin tai hommaa joku ruma mies joka olisi ällikältä lyöty ku saisi sinut.Tuskin olet mikään rumakaan.
- thrthrt
Ei voi olla totta.Kukaan ihminen maailmassa ei alentuisi tuollaiseen itsensä nöyryyttämiseen.Ellei saisi siitä rahaa.
- minä
Kai sitä voi parinkin seksikumppanin kanssa oppia suihinotolle erilaisia kikkoja, pakkoko sun on kertoa että olet nainut 400 äijää. Rupea pihtariksi vaikka kuukauden parin ajaksi, nappaat siitä sitten miehen, joka jaksaa katsella.
- Tollo84
..eli trollaus ;)
Jos kys. henkilö kadotti laskut v. 2002 120 "fragin" paikkeilla, niin viimeisen 3 vuoden aikana hän on ollut 280 äijän kanssa mikä puolestaan keskimäärin tarkoittaa n. 93/vuosi eli vajaa 2kpl/viikonloppu(edellyttäen, että hän on todella ollut joka ikinen viikonloppu iskemässä miehiä). Tilastollista hajontaa ajatellen hänelle on tuskin ollut harvinaista, että jollain viikolla on ollut neljäkin uutta partneria.
Olipas monimutkaista ma-te-ma-tiik-kaa.. Jos joku ei-prostituoitu henkilö oikeasti harjoittaa tuollaista seksielämää, niin isäni on Jeesus.- Kalle
Kyllä toi kuule aivan mahdollista on. Jotkut vaan tykkää paneskella niin pirusti eri tyyppien kanssa. Eräs kaverini oli viettämässä tänä vuonna juhannusta. Heidän porukkaan eksyi yks just 25v nainen. Kuuden jätkän kaveriporukasta viisi kävi jyystää sitä parin päivän aikana. Lisäksi kaveri epäili, että sillä oli enempikin kumppaneita, kun se nainen oli mm. hävittänyt pikkuhousunsa yks yö yökerhon WC:hen, kun oli ollu siellä paneskelee jotain. Eli todellinen saldo parilta päivältä voi lähestyä kymmentä. Eli eihän vastaavia viikonloppuja tarvii kuin 10, niin alkaa olla sata koossa. Aikaa menee reilu pari kuukautta. Kyllä kato jotkut ehtii. Mut ei häiritse mua. Jokainen tyylillään.
- joitain vastauksia
Valitettavasti lukumäärä n 400 pitää paikkansa, ja totta on että yhdenkin illan aikana on joskus kertynyt useampia (esim. päiväkahvit yhden kanssa , toinen on punttisalikaveri ja kolmas opiskelukaveri... sukujuhlissa etäinen sukulainen, sekä joskus esim. kolme miestä samoilla jatkoilla jne.
Ei noita jaksa edes kauheesti muistella, ja erikoisinta onkin ehkä se, että kun muistelee ns. parhaita panoja niin ei kovin moni ole jäänyt mieleen (oon useesti ollut ravintolassakin selvinpäin ja lähtenyt jatkoille, eli siitä ei ole kyse että olisin ollut kaatokännissä, itse asiassa suurin osa miehistä on nähnyt mut selvinpäin).
Kyllä noihin törmäilee töissä, kaupoissa jne., eikä se mua mitenkään vaivaa, enhän mä ole "ainoa syypää": onhan ne miehetkin ollu mun kanssa, ja mä oon voinut olla niiden 501. "panopuu". Ja osaan mä valehdellakin lukumäärästä jos joku utelee, enhän mä voi kertoa oikeata lukumäärää kuin tällä palstalla, ja teidän reaktioistanne päätellen se onkin oikea ratkaisu.
Ongelmana tässä ns. oravanpyörässä on se, että kun nyt vihdoin olisin valmis lähtee seurustelemaan, niin aina joku tuntee jonkun...esim. Maanpuolustuskorkeakoululta löytyy varmaan noin 10-15 entistä panoani, yliopistolta jotain 20, joista yks professorikin (että onpas niilläkin hyvä moraali vai?) en silti itsekään toivo että oon pannut jotain tulevan poikaystäväni kaveria. Tosin suurin osa panoistani on ollut 30-kymppisiä varattuja miehiä joilla vaimo ja lapset kotona, eli näiden osalta tilanne on helpompi (mun osalta)
Lisäksi: miksi nainen on huora jos on 'jakanut auliisti', kun taas mies on sankari, mitä useampia naisia se on kaatanut. Kuka huorittelee naisia, miehet vai naiset (vai molemmat)? Ja kyllä, olisi piänyt rahastaa jokaiselta vaikka 100 euroa, tai edes kymppi...- mielenterveysongelmaa
Et vissiin ole funtsinut tilannettasi siltä kannalta, ettei kaikki ole aivan kohdallaan?
Oletko ajatellut ikinä meneväsi keskustelemaan tilanteesta esim. jollekin psykologille?
Ei ole tarkoitus v.tuilla, vaan ihan oikeasti kysyn. mielenterveysongelmaa kirjoitti:
Et vissiin ole funtsinut tilannettasi siltä kannalta, ettei kaikki ole aivan kohdallaan?
Oletko ajatellut ikinä meneväsi keskustelemaan tilanteesta esim. jollekin psykologille?
Ei ole tarkoitus v.tuilla, vaan ihan oikeasti kysyn.oikeesti muka huomaa et toi juttu on niin provo kun olla voi,viimeistään toi 'suuri osa on ollut varattuja 30v miehiä' juttu oli niin suora kuitti kaikille perheellisille naisille jotka pelkäävät miestensä pettävän.Toi juttu on vaan jotenkin yksinkertaisesti turhan täydellinen ollakseen totta,siitä löytyy jokaiselle jtn. niin katkeralla peräkammarin pojulle kuin naimisissa olevalle perheenäidille.
- kolmekymppiset
yrmio kirjoitti:
oikeesti muka huomaa et toi juttu on niin provo kun olla voi,viimeistään toi 'suuri osa on ollut varattuja 30v miehiä' juttu oli niin suora kuitti kaikille perheellisille naisille jotka pelkäävät miestensä pettävän.Toi juttu on vaan jotenkin yksinkertaisesti turhan täydellinen ollakseen totta,siitä löytyy jokaiselle jtn. niin katkeralla peräkammarin pojulle kuin naimisissa olevalle perheenäidille.
perheelliset miehet hakevat aktiivisesti panoseuraa..
Tiedän tilanteen erittäin hyvin, sillä olen itse nainen, jota on vongattu kymmeniä kertoja panolle. Yhdenkään kans en ole lähtenyt, vaan sanonut heille, etten varattuja viihdytä. Ja kun huomaan, että mies on varattu, lähden heti pois tilanteesta.
Ja nyt varmaan sanotte, että sormuksestahan sen huomaa.. :) Eipä huomaa, kun koko sormusta ei käytetä. Niinhän se on, että tuollaista naisten "vapaamielisyyttä" ei katsota hyvällä tällaisessa vanhoillisessa yhteiskunnassa. Ja samahan se taitaa olla lähes kaikkialla. Juontanee juurensa uskonnoista. Neitsyitä ihannoidaan jne.
Asian kanssa on vaan elettävä, kyllä se vähitellen siitä muuttuu, muttei valitettavasti sua auta. Ehkä sadan vuoden päästä naisetkin voivat jo kehua panoillaan.
Niin, ja naisethan tuota huorittelua sitäpaitsi enemmän harrastaa. Varmaankin kateuttaan ja siksi, että pelkäävät kyseisen naisen vievän heidänkin miehensä.
Varmin ratkaisu ongelmaasi olisi tietysti vaihtaa paikkakuntaa ja ottaa mies sieltä...tai ainakin hakea miestä toiselta paikkakunnalta.
- käkkärää
Ei ole minun asiani arvostella tekemisiäsi, mutta ihan ystävyydellä kysyn, että miten (ylä)pääsi on kestänyt tuollaista menoa?
Ilmeisesti olet sitten sen näköinen että miehet lähestyvät sinua laumoittain? Mistä tiedät ettei sinua jo yleisesti tunneta helppona eli lähestyvät sinua jo senkin takia? Onko sulla mitään standardia panon ulkonäön suhteen vai kelpaako lähes kuka tahansa?
On kyllä helppo uskoa ettei tuollaisen elämäntyylin jälkeen ihan helpolla sitä "oikeaa" löydy. En siis tarkoita millään pahalla mutta ei tuohon ihan kuka vaan pystyisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100