Miksei se voi olla vain puolueeton kuin Sveitsi tai vaikka kuin Australia?
Lukemattomilla mailla olisi voimaa hyökätä naapuriinsa ja vallata sen, mutta mikään muu maa maailmassa ei 2000-luvulla tee niin kuin Venäjä tekee.
Sotia toki on, mutta harvemmin silkasta ahneudesta tai yhden äijän kunnianhimosta saada nimensä historiankirjoihin.
Mitä sitten vaikka naapuria oikeastikin hallitsisivat homonatsit? Mitä se muille maille kuuluu?
Pidetäänhän mekin ruotsalaisia homoina, eikä kenellekään ole tullut edes mieleen, että lähdettäisiin pommittamaan sen kaupunkeja soraläjiksi, alkaen lastenkodeista, kouluista ja sairaaloista.
Miksi Venäjä sotii?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
”Mitä sitten vaikka naapuria oikeastikin hallitsisivat homonatsit? Mitä se muille maille kuuluu?”
Jos Venäjä ei olisi Ukrainaan hyökännyt olisi seuraava vaihde siellä ollut tuoda länsimaiden sotilaat ja kalusto Venäjän rajan tuntumaan. Venäläisistä voi olla vaikka mitä mieltä tahansa mutta tiedustelun he kyllä osaavat, sen opetti vuosikymmeniä kestänyt kylmä sota. Juurikin tuon tiedustelun ansiosta saivat vihiä mikä on tiettyjen länsimaiden agenda koskien Venäjää.- Anonyymi00002UUSI
Käännäppäs Vasili huopatossujen kärjet itään päin ja ala ottaa pitkiä askelia.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Käännäppäs Vasili huopatossujen kärjet itään päin ja ala ottaa pitkiä askelia.
En käännä, sissitoiminnasta saa hyvän lisän palkkatyön päälle. Ei hävetä yhtään moittia synnyimaatani Suomea, kyllä tämä maa on ajettu sellaiseen pohjamutaan että hävettää.
- Anonyymi00005UUSI
Taitava tiedustelu sai selville, että Ukrainan johto koostuu homonatseista. Minkään muun maan tiedustelu ei tällaista ollut saanut selville, ennen kuin venäjä sen selvitti.
- Anonyymi00006UUSI
Voi Igor parka sun juttujas🙈🇺🇦👍
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
En käännä, sissitoiminnasta saa hyvän lisän palkkatyön päälle. Ei hävetä yhtään moittia synnyimaatani Suomea, kyllä tämä maa on ajettu sellaiseen pohjamutaan että hävettää.
Sinun synnyinmaasi Igor on Neuvostoliitto.
- Anonyymi00004UUSI
Venäjä haluaa pitää kansan orjina, vailla sanan ja mieli piteen vapautta. Oman maan asiat hunningolla, venäjä etsii aina syytä ulkomaista. Koko venäjä kuin iso paska kasa.
- Anonyymi00008UUSI
Kyllä. SLAVA UKRAJINI 🇺🇦👍
- Anonyymi00009UUSI
Uskotko edes itse tuohon? 130 miljoonan kansa orjana jota johtaa yksi eläkeiän ylittänyt mies? Varmaan niin onkin, jos uskoo iltalehtiä ja Pekka Toveria 🤣
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä. SLAVA UKRAJINI 🇺🇦👍
Montakohan miljardia on tämä sinun slava ukraini maksanut suomalaisille veronmaksajille? Venäjän kanssa Suomelle tuli euroja, ukrainan kanssa tehdään pelkkää miinusta. Siinä on iso ero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472